TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Hmm pletblødte på papiret da jeg tørrede mig før på Toiletet.... Kan det allerede være tegnblødning?

( er kun 34+1)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har for 4.gang på en uge fået beskeden: "Så må du jo ud og gå op og ned af trapper" fra velmenende familiemedlemmer og venner, når jeg brokker mig over at der ikke rigtig sker noget <_<

Hvis det satte gang i en fødsel, så tror jeg at vi så mange flere gravide på landets trapper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har her til aften fået en SMS fra min kære lillesøster som havde termin d 28/8 at hun har født sin datter.

Dette efter hun i går havde benyttet sig af mit råd at spise en hel ananas.

Ved godt det er en af de gamle råd som alle siger bare er noget man siger men..... Jeg gik i fødsel somme aften som jeg havde spist en ananas og det samme er nu sket for min søster.

Så tøser.... Jer som gerne snart vil føde...Kom igang med at spise ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har her til aften fået en SMS fra min kære lillesøster som havde termin d 28/8 at hun har født sin datter.

Dette efter hun i går havde benyttet sig af mit råd at spise en hel ananas.

Ved godt det er en af de gamle råd som alle siger bare er noget man siger men..... Jeg gik i fødsel somme aften som jeg havde spist en ananas og det samme er nu sket for min søster.

Så tøser.... Jer som gerne snart vil føde...Kom igang med at spise ;-)

Øv elsker Ananas, men må kun få et stykke frugt pr. dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Damn er træt.. En uge i sommerhus med mine 2 nevøer (og deres forældre og min mor) = tidligt op og så sovet dårligt pga lorte seng, kom hjem i dag og skulle passe mine mands 2 niecer, som lige er blevet hentet... NU skal jeg simpelthen bare på hovedet i seng og sove lææææænge imorgen (hvis jeg da kan det!) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne dræbe ....helt uden grund :). Der er 23dage til termin. Lillepigen er knap 3200kg og maser rundt konstant så maven går i bølgegang. Jeg er konstant forstoppet, spændt mave som en ballon og har de vildeste skrækfantasier om fødslen ... Arghhh!!!!!! Er der ikke noget med at nr 2 kommer enten til termin eller lidt før? :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne dræbe ....helt uden grund :). Der er 23dage til termin. Lillepigen er knap 3200kg og maser rundt konstant så maven går i bølgegang. Jeg er konstant forstoppet, spændt mave som en ballon og har de vildeste skrækfantasier om fødslen ... Arghhh!!!!!! Er der ikke noget med at nr 2 kommer enten til termin eller lidt før? :) :)

det med det er 2 gang om det bliver før tja det er forskelligt :whistling her 8 gang venter jeg med spænding for jeg har født på forskellige uger så som i uge 37 , 38 og 39 så vores lille pige kommer når hun kommer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhhhhh... Baby kom nu ud - gider ikke mere :boo

Jeg er bare konstant træt og baby møffer vildt rundt :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhhhhh... Baby kom nu ud - gider ikke mere :boo

Jeg er bare konstant træt og baby møffer vildt rundt :prik

Prøv evt. at få manden din til at skubbe dig fra side til side, mens du ligger ned på siden. Det skulle føles dejlig behageligt og faktisk sætte lidt skub i fødslen, da det løsner op... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det med det er 2 gang om det bliver før tja det er forskelligt :whistling her 8 gang venter jeg med spænding for jeg har født på forskellige uger så som i uge 37 , 38 og 39 så vores lille pige kommer når hun kommer :loveshower

Er dine børn kommet tidligere og tidligere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes Silje sparkede til.. Men jeg skal sørge love for der laves kolbøtter, sættes fra og sparkes i min mave denne gang.. Næsten 24/7!!

Rimelig ro om morgenen og natten men ellers kører det bare :)

Sjovt som det ene øjeblik er spark mod blæren, så føles det som helt ud mod maveskindet i venstre side og så under ribbene i højre side - MEGET aktiv frøken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv øv, kun kort til termin og jeg føler mig som kæmpe umobil ko :( også har jeg fået en kæmpe appetit, har bare lyst til at æde konstant og alt..... GIDER IKKE MERE, KOM NU UD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik aldrig sagt tak for denne gang herinde nu hvor jeg er rykket videre - men TUSIND tak for alt herinde piger :biglove jeg kommer igen på et tidspunkt, men der går sikkert lang tid inden :whistling

Mie kom til verden den 18 August kl 9.13 og hun er en rigtig lille charmetrold!

Jeg sender en masse :bd :bd :bd til jer alle!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik konstateret bækkenløsning i dag - og jeg er kun 14+1 i dag! :unsure det bliver vist et laaaaaangt halvt år, til baby kommer ud :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram træls JD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er til orkesterprøve og slap af jeg kan mærke i kroppen at je sidder og spænder af ren koncentration... Lænden bliver stiv og selv hofterne brokker sig lidt... Og nu er der under 18 timer til NF og jeg både glæder mig og er bange - men det skal nok blive godt!!!

Pøj pøj til NF. Er sikker på det bliver en positiv oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik konstateret bækkenløsning i dag - og jeg er kun 14+1 i dag! :unsure det bliver vist et laaaaaangt halvt år, til baby kommer ud :huug

Av det var tidligt :-( Så er det med at gøre alt for det ikke bliver værre ved hjælp af øvelser og andet. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik set min sprællende baby med en fin risikovurdering :loveshower :loveshower :loveshower

Tillykke med veloverstået NF :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at svømme et par gange om ugen. Det er dælme dejligt at være lidt aktiv - hårdt men dejligt.

Men har et par timer efter hver gang ondt i halebenet, nogen der har prøvet det eller ved hvad det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æj, er ve at få kuk... Min mand og min far er gået i gang med at lave vores stue så vi kan få gulvvarme, et stort og langsommeligt projekt når man tæller tørretid med, alt i alt går der halvanden måned før vi kan komme på plads!!! I den tid skal vi så sove sammen med vores dreng på 9 på hans værelse og kan kun være i den halvdel af huset med al vores habengut.

Men ved godt at når de halvanden måned først er gået så bliver det rigtig skønt, også når baby kommer og skal ligge på et dejligt lunt gulv... :loveshower Apropos baby så skal jeg til min 4. scanning i morgen, det er altid ret hyggeligt at kigge ind og se hvor meget der er sket siden sidst, og så håber jeg at cysten er helt væk denne gang så at jeg ikke skal gå at have en latent bekymring i baghovedet - hvis det da kan lade sig gøre at slippe for det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj hvor er luftfugtigheden høj i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg vendt tilbage fra scanning. Og som altid er det dejligt beroligende at se baby bevæge sig og se at alting virker som det skal. Igen fik vi konstateret at det er en dreng, hvilket jo er en god ting eftersom jeg allerede er påbegyndt indkøb af babytøj i str. 56 og 62. :lolhit

Det er måske lidt dumt da der selvfølgelig stadig kan gå noget galt, men gider på den anden side heller ikke blive ved med at bekymre mig og tænke hva nu hvis .. hele tiden...! Jeg er halvvejs på lørdag så der er vel ikke helt samme risiko længere.. Det håber jeg ikke, for uanset hvor uvelkommen han var da vi opdagede jeg var blevet gravid, så er han så velkommen nu og vi elsker ham allerede så meget. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby med hikke for 3. gang idag og nu synes jeg snart det er ved at være lidt irriterende.. Er syg, men føler det kun når jeg bevæger mig - så føler at jeg pjækker fra arbejde, når jeg sidder helt stille på sofaen.. Hmf! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee, har for første gang siden jeg blev gravid sovet HELE natten uden at være oppe og tisse. SEJR :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER