TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Det bliver en GOOOOOOD dag.... havde tegnblødning i nat :wee

selvom det ikke betyder andet end at jeg føder inden for de næste par uger (hvilket jeg jo godt ved) så betyder det jo at der SKER noget :yay

:yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver en GOOOOOOD dag.... havde tegnblødning i nat :wee

selvom det ikke betyder andet end at jeg føder inden for de næste par uger (hvilket jeg jo godt ved) så betyder det jo at der SKER noget :yay

Jeg tegnblødte om morgen, hvor Camille blev født kl 1744 ;) Krydser fingre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev den sidste scanning overstået. Den siger desværre at den lille dreng ikk har taget på i 14 dage og den store kun 100g men alt andet så fint ud så de venter stadig til i morgen med at sætte mig i gang fordi de er ret sikre på at det er måle fejl fordi de ligger så tæt nu og er svære at skøne vægt på.. Så bliver spændende og se i morgen hva de vejer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep for det alligevel er et godt tegn

Tak

:balloon :balloon

Det ER fedt! Alle tegn på, at den lille har tænkt sig at komme ud på et tidspunkt er et godt tegn, om det så i teorien betyder at den først kommer om en uge, så betyder det dog stadig at den kommer! (hvilket man på det her stadie godt han have sine tvivl om)

Ha ha ja- nogle gange så tænker jeg i hvert fald om man nu bliver den første der er gravid for evigt :lol

:glad for tegnblødning.

Jeg fik tegnblødning dagen aftenen/natten før jeg gik i fødsel så håber da det betyder der snart sker noget :-)

Uh det kunne være så skønt at føde indenfor de næste par dage :yay

Ej hvor dejligt så håber jeg for dig at du ikk skal vente så længe endnu :) lægen som scannere mig sidste onsdag sagde at man normalt fødte indenfor en uge efter tegnblødning men så skulle jeg ha født i mandags og det har jeg ikk :)

Men jeg krydser fingere for dig :)

Uh håber din læge har ret... en uge kan man se sig ud af :wee

:yay :yay

Jeg tegnblødte om morgen, hvor Camille blev født kl 1744 ;) Krydser fingre!

Indtil videre er der ikke sket andet end jeg er gået helt amok herhjemme med oprydning og rengøring - ikke den grundigste omgang, fordi kroppen ikke lige fungerer optimalt, men ikke desto mindre ser her virkelig fint ud (dem der kigger i hjørnerne må selv være ude om det :whistling ). burde et eller andet sted spare kræfter HVIS nu der skulle ske noget - men nu var energien der jo lige og der trængte og så havde jeg ikke så ondt i dag som de sidste par dage (det har jeg så nu <_< ups)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev den sidste scanning overstået. Den siger desværre at den lille dreng ikk har taget på i 14 dage og den store kun 100g men alt andet så fint ud så de venter stadig til i morgen med at sætte mig i gang fordi de er ret sikre på at det er måle fejl fordi de ligger så tæt nu og er svære at skøne vægt på.. Så bliver spændende og se i morgen hva de vejer :)

Arh men det er så spændende - vil vendte SÅ spændt på opdateringen i August gruppen imorgen :whistling tænk imorgen bliver du MOR!!! til 2 lækre pus :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmh om en time står den på lækker lækker mad på Flammen i Odense med familien :biglove

Lille pigen har en ond måde at sige tillykke på for nøj hun gør lidt ondt når hun sparker på organerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmh om en time står den på lækker lækker mad på Flammen i Odense med familien :biglove

Lille pigen har en ond måde at sige tillykke på for nøj hun gør lidt ondt når hun sparker på organerne :)

Tillykke med fødselsdagen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Æv! Har bare sådan en rigtig dum dag hvor jeg bare ikke gider nogen eller noget, mine børn er irriterende, min mand er irriterende og jeg er gået i "hi" inde i mig selv for orker ikke dem og orker ikke at rydde op, vaske tøj, lave ansøgninger og hvad man nu ellers burde bruge lidt tid på. :klap

Men jeg må bare være glad for at jeg havde en overskuds-agtig dag i går, hvor jeg fik lavet en masse, og i morgen har jeg lovet ungerne at tage til Aarhus og se Sommersummarum og så i Djurs bagefter, så der får de lidt mere gavn af mig.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har for meget fostervand igen ligesom med mindstepigen herhjemne. Og hun blev født i uge 35!

Så nu er der bestilt glykose belastnings test til mig til i morgen tidlig kl. 8

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har for meget fostervand igen ligesom med mindstepugen herhjemne. Og hun blev født o uge 35!

Så nu er der bestilt glykose belastnings test til mig til i morgen tidlig kl. 8

bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadig flyvende efter nf skanning i dag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadig flyvende efter nf skanning i dag :kuller

Kan jeg sørme godt forstå.

Stort tillykke med den vellykkede nf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg sørme godt forstå.

Stort tillykke med den vellykkede nf.

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen tegn på fødsel... dumt jordemoder besøg i dag (i kan læse om det i min tråd hvis i er nysgerrige) men jeg er ved godt mod og ved at om en uge vil jeg blive sat i gang... en underlig følelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår kl. 16:40 kom mine to dejlige drenge til verden :)

Har skrevet lidt mere om det i aug. termin gruppe men er stadig lidt ved siden af mig selv da jeg får lidt morfin pga mave smerter efter AKS.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Badr nu er min morgenmad blevet drukket = 2 glas sukkervand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår kl. 16:40 kom mine to dejlige drenge til verden :)

Har skrevet lidt mere om det i aug. termin gruppe men er stadig lidt ved siden af mig selv da jeg får lidt morfin pga mave smerter efter AKS.

Stort tillykke med begge drenge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår kl. 16:40 kom mine to dejlige drenge til verden :)

Har skrevet lidt mere om det i aug. termin gruppe men er stadig lidt ved siden af mig selv da jeg får lidt morfin pga mave smerter efter AKS.

Hjertelig tillykke med dine drenge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 3 kg for meget på 6 uger når jeg startede med at smide 6 kg de første 14 uger?

Er meget bange for at tage for meget på så jeg ikke kan komme af med dem efter fødsels..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår kl. 16:40 kom mine to dejlige drenge til verden :)

Har skrevet lidt mere om det i aug. termin gruppe men er stadig lidt ved siden af mig selv da jeg får lidt morfin pga mave smerter efter AKS.

Stort stort tillykke med drengene :-))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil kaste mig over rengøringen (med let hånd :P ) Håber det er en af de sidste gange inden prinsessen kommer! (måske lidt optimistisk).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 3 kg for meget på 6 uger når jeg startede med at smide 6 kg de første 14 uger?

Er meget bange for at tage for meget på så jeg ikke kan komme af med dem efter fødsels..

Alt er jo relativt. Overordnet set er det jo -3 kg her i 20. uge - det er jo meget pænt. Selvom du tager 500g om ugen resten af graviditeten vil du stadig kun have taget under 10 kg på ialt.

Min vægtøgning kom meget i hop og man er nok nød til at se på vægtøgningen på den lange bane. Hvis man forsøger at spise nogenlunde fornuftigt så er der ikke så meget man kan gøre mht vægtøgningen. Det er meget individuelt. Fx har jeg taget 10 kg på på 3 uger (det er nu mest vand - håber jeg), og nu holder vægten sig vist nogenlunde stabilt på +15 kg her i 38. uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår kl. 16:40 kom mine to dejlige drenge til verden :)

Har skrevet lidt mere om det i aug. termin gruppe men er stadig lidt ved siden af mig selv da jeg får lidt morfin pga mave smerter efter AKS.

Stort tillykke med jeres drenge :hurra :hurra :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil føde indenfor de næste 24 timer please please PLEASE...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER