TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Terminsdatoen er nået og der sker ikke en disse... er smadret efter en hyggelig dag med min søde søster og dejlige nevø i centret og håber nu på veer indenfor de næste 24 timer...

Hepper på at der snart sker noget... Det er så spændende at følge jer allesammen der næsten føder på samlebånd... :glad Sender en bunke :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undrer mig over hvor tidligt man kan mærke liv :unsure

Mærkede noget, der mindede om da jeg mærkede liv først med pigerne, nederst i maven ved skambenet i aftes og i morges. Det føltes som lette sommerfugle vinger :)

Du har da helt sikkert mærket liv! :7himmel Jeg tror jeg var 14+? da jeg mærkede det første gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min herlige mand tog lige en "hyggetur" på motorcyklen om kom hjem med et spa-gavekort. Så nu skal vi ind og have ordnet fødder, og jeg håber vi kan komme til snart. Tænk sig lige, at mine hævede fødder, der ikke har været smurt ind i creme eller nusset om SÅ længe skal plejes og nusses (og spises af fisk :D) Ih, hvor jeg elsker min mand!! :kuller :kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undrer mig over hvor tidligt man kan mærke liv :unsure

Mærkede noget, der mindede om da jeg mærkede liv først med pigerne, nederst i maven ved skambenet i aftes og i morges. Det føltes som lette sommerfugle vinger :)

Det er da sikkert den lille mumi der er begyndt at vinke :loveshower dejligt! Jeg mærkede også de første sommerfuglevinger omkring den tid, men der gik nogle uger før jeg var helt sikker på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik afvide til kønsscanningVed i sidste uge at moderkagen ligger fortil men mod venstre side så højre var nogenlunde fri men nogle der også har prøvet dette og hvornår mærkede i så liv ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh håber det gik godt - vi vil gerne have en update :D

Der er update i g-tråden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har da helt sikkert mærket liv! :7himmel Jeg tror jeg var 14+? da jeg mærkede det første gang :)

Og du er førstegangs? :)

Tror også en smule på at det er liv, men synes det er ret tidligt, for er kun 12+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da sikkert den lille mumi der er begyndt at vinke :loveshower dejligt! Jeg mærkede også de første sommerfuglevinger omkring den tid, men der gik nogle uger før jeg var helt sikker på det.

Det er lige det med at være helt sikker ;)

Men er glad for at høre at der er andre som har mærket liv så tidligt :)

Synes også at jeg normalt har en god fornemmelse af min krop, og det føltes ikke som bare luft i maven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Har de sidste par dage seriøst overvejet at holde ind til siden og tage en morfar på vejen hjem... KUNNE godt være fordi jeg er en skovl til at tage mine jernpiller... men *gaaaaab*

Jeg tager mine fast hver morgen så det er bestemt ikke derfor her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Terminsdatoen er nået og der sker ikke en disse... er smadret efter en hyggelig dag med min søde søster og dejlige nevø i centret og håber nu på veer indenfor de næste 24 timer...

Tillykke med nået terminsdag. Der bliver heppet kraftigt herfra :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med nået terminsdag. Der bliver heppet kraftigt herfra :glad

Tak :loveshower Nu har vi fulgtes ad så længe så jeg vil gerne følge i dine fodspor snarest :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og du er førstegangs? :)

Tror også en smule på at det er liv, men synes det er ret tidligt, for er kun 12+1

Ja, jeg er førstegangs. Jeg kan ikke huske præcist hvornår det var, men jeg kan huske, da jeg var til jordemoderen 15+? og der snakkede hun om, at jeg nok snart ville mærke liv, og jeg kan huske, at jeg ikke ville fortælle hende, at jeg allerede havde mærket det, for jeg synes det var lidt fjollet, når det var så tidligt. Men da jeg kom længere hen blev følelsen stærkere, og den lille flakken blev mere tydelig, så jeg ved nu, at det var i 14+? at jeg mærkede liv første gang. :7himmel

Når du er 3. gangs tror jeg ikke det er for tidligt at mærke liv. Din livmoder vokser jo også hurtigere når du er flergangs, så den bliver jo hurtigere en størrelse der gør, at du kan mærke de bitte små spark. Jeg tror bestemt det er den lille trold ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er førstegangs. Jeg kan ikke huske præcist hvornår det var, men jeg kan huske, da jeg var til jordemoderen 15+? og der snakkede hun om, at jeg nok snart ville mærke liv, og jeg kan huske, at jeg ikke ville fortælle hende, at jeg allerede havde mærket det, for jeg synes det var lidt fjollet, når det var så tidligt. Men da jeg kom længere hen blev følelsen stærkere, og den lille flakken blev mere tydelig, så jeg ved nu, at det var i 14+? at jeg mærkede liv første gang. :7himmel

Når du er 3. gangs tror jeg ikke det er for tidligt at mærke liv. Din livmoder vokser jo også hurtigere når du er flergangs, så den bliver jo hurtigere en størrelse der gør, at du kan mærke de bitte små spark. Jeg tror bestemt det er den lille trold ^_^

Jeg er også ret sikker på at det jeg mærkede i 15+ var liv og jeg er også første gangs... små bløde "bobler" - min mor mærkede også spark ret kort efter (lige omkring 17+) og min mand et par dage efter igen og så har jeg mærket liv dagligt siden 18+ så jeg er også en af dem der mærkede liv tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh... halsbrand I HATE YOU! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til min sidste vægtscanning i dag 37+6 og i morgen bliver jeg sat igang :) puha synes det er lidt mærkeligt nu når det er så tæt på.. Men glæder mig til at se de små pus og hvor store de er her om to timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh... halsbrand I HATE YOU! :sm

Føler med dig, det er bare ikk til at holde ud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til min sidste vægtscanning i dag 37+6 og i morgen bliver jeg sat igang :) puha synes det er lidt mærkeligt nu når det er så tæt på.. Men glæder mig til at se de små pus og hvor store de er her om to timer :)

Tænk er det allerede imorgen din igangsættelse :glad Tiden

går godt nok hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er førstegangs. Jeg kan ikke huske præcist hvornår det var, men jeg kan huske, da jeg var til jordemoderen 15+? og der snakkede hun om, at jeg nok snart ville mærke liv, og jeg kan huske, at jeg ikke ville fortælle hende, at jeg allerede havde mærket det, for jeg synes det var lidt fjollet, når det var så tidligt. Men da jeg kom længere hen blev følelsen stærkere, og den lille flakken blev mere tydelig, så jeg ved nu, at det var i 14+? at jeg mærkede liv første gang. :7himmel

Når du er 3. gangs tror jeg ikke det er for tidligt at mærke liv. Din livmoder vokser jo også hurtigere når du er flergangs, så den bliver jo hurtigere en størrelse der gør, at du kan mærke de bitte små spark. Jeg tror bestemt det er den lille trold ^_^

Det har du ret i. Så tror nok også det var mumitrolden jeg mærkede :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til min sidste vægtscanning i dag 37+6 og i morgen bliver jeg sat igang :) puha synes det er lidt mærkeligt nu når det er så tæt på.. Men glæder mig til at se de små pus og hvor store de er her om to timer :)

Hvor er det fantastisk du har kunne gå så lang tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en GOOOOOOD dag.... havde tegnblødning i nat :wee

selvom det ikke betyder andet end at jeg føder inden for de næste par uger (hvilket jeg jo godt ved) så betyder det jo at der SKER noget :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til min sidste vægtscanning i dag 37+6 og i morgen bliver jeg sat igang :) puha synes det er lidt mærkeligt nu når det er så tæt på.. Men glæder mig til at se de små pus og hvor store de er her om to timer :)

Super spændende! Glæder mig til at høre om hvordan de har det. Du må også være blevet stor nu med to små basser derinde? :7himmel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en GOOOOOOD dag.... havde tegnblødning i nat :wee

selvom det ikke betyder andet end at jeg føder inden for de næste par uger (hvilket jeg jo godt ved) så betyder det jo at der SKER noget :yay

Hep for det alligevel er et godt tegn :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til min sidste vægtscanning i dag 37+6 og i morgen bliver jeg sat igang :) puha synes det er lidt mærkeligt nu når det er så tæt på.. Men glæder mig til at se de små pus og hvor store de er her om to timer :)

Hvor er det vildt, at det er SÅ tæt på! Så er der ikke længe til du skal se de små vidundere :loveshower

Det bliver en GOOOOOOD dag.... havde tegnblødning i nat :wee selvom det ikke betyder andet end at jeg føder inden for de næste par uger (hvilket jeg jo godt ved) så betyder det jo at der SKER noget :yay

:balloon :balloon :balloon :balloon :balloon

Det ER fedt! Alle tegn på, at den lille har tænkt sig at komme ud på et tidspunkt er et godt tegn, om det så i teorien betyder at den først kommer om en uge, så betyder det dog stadig at den kommer! (hvilket man på det her stadie godt han have sine tvivl om :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en GOOOOOOD dag.... havde tegnblødning i nat :wee

selvom det ikke betyder andet end at jeg føder inden for de næste par uger (hvilket jeg jo godt ved) så betyder det jo at der SKER noget :yay

:yay :glad for tegnblødning.

Jeg fik tegnblødning dagen aftenen/natten før jeg gik i fødsel så håber da det betyder der snart sker noget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en GOOOOOOD dag.... havde tegnblødning i nat :wee

selvom det ikke betyder andet end at jeg føder inden for de næste par uger (hvilket jeg jo godt ved) så betyder det jo at der SKER noget :yay

Ej hvor dejligt så håber jeg for dig at du ikk skal vente så længe endnu :) lægen som scannere mig sidste onsdag sagde at man normalt fødte indenfor en uge efter tegnblødning men så skulle jeg ha født i mandags og det har jeg ikk :)

Men jeg krydser fingere for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER