TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Lige en lille update... røg til lægen igår, som ringede til gynækologisk forvagt... Hun rykkede min tid til scanning frem til på mandag - og bad lægen forberede mig på et udskrab, hvis ikke scanningen så anderledes ud end sidste mandag... :boo

Da jeg blev scannet sidst talte vi også om -at der er en sandsynlighed for at det er gået til grunde... Men lægen sagde at det skulle vi ikke tale en masse om på daværende tidspunkt... Så når hun beder min egen læge forberede mig på et udskrab -så virker hun ikke særlig optimistisk -ovenpå at have hørt hvordan jeg har det -og hvordan det er gået siden mandag... Jeg håber stadig - og har slet ikke lyst til at skulle opleve at blive "skrabet ud"... Er der nogen af Jer der har prøvet det?

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Jeg krydser alt hvad krydses kan!!! Og håber virkelig ikke du skal igennem sådan en omgang, men har en dejlig lille bebs i maven :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STORT TILLYKKE til LittleMiss!! :loveshower :balloons :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Jeg krydser alt hvad krydses kan!!! Og håber virkelig ikke du skal igennem sådan en omgang, men har en dejlig lille bebs i maven :kram2 :kram2 :kram2

TAK!!!!!! :kram2 Det er virkelig tiltrængt! Tak for dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille update... røg til lægen igår, som ringede til gynækologisk forvagt... Hun rykkede min tid til scanning frem til på mandag - og bad lægen forberede mig på et udskrab, hvis ikke scanningen så anderledes ud end sidste mandag... :boo

Da jeg blev scannet sidst talte vi også om -at der er en sandsynlighed for at det er gået til grunde... Men lægen sagde at det skulle vi ikke tale en masse om på daværende tidspunkt... Så når hun beder min egen læge forberede mig på et udskrab -så virker hun ikke særlig optimistisk -ovenpå at have hørt hvordan jeg har det -og hvordan det er gået siden mandag... Jeg håber stadig - og har slet ikke lyst til at skulle opleve at blive "skrabet ud"... Er der nogen af Jer der har prøvet det?

Puha, så er der længe til mandag.. :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Håber at I får en lille sund og rask baby at se på mandag, som bare hygger sig helt vildt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endelig ferie :glad 3 uger og det bliver bare såååå skønt :loveshower :loveshower (plus har kun 2 arbejdsuger tilbage, når jeg kommer tilbage fra ferie inden barsel - dobbelt :glad )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille update... røg til lægen igår, som ringede til gynækologisk forvagt... Hun rykkede min tid til scanning frem til på mandag - og bad lægen forberede mig på et udskrab, hvis ikke scanningen så anderledes ud end sidste mandag... :boo

Da jeg blev scannet sidst talte vi også om -at der er en sandsynlighed for at det er gået til grunde... Men lægen sagde at det skulle vi ikke tale en masse om på daværende tidspunkt... Så når hun beder min egen læge forberede mig på et udskrab -så virker hun ikke særlig optimistisk -ovenpå at have hørt hvordan jeg har det -og hvordan det er gået siden mandag... Jeg håber stadig - og har slet ikke lyst til at skulle opleve at blive "skrabet ud"... Er der nogen af Jer der har prøvet det?

Krydser alt hvad krydses kan, for at der må være en lille bebs derinde, som har tænkt sig at blivewink.gif Vil tænke på dig, og håbe du kommer bedst muligt igennem det her!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK, hvis jeg skal følge med og føde inden termin, så skal der sørme til at ske noget snart da....Jeg har termin i morgen.... og der er ingen tegn på noget som helst... så jeg tror jeg bryder den gode Start på august fødlerne...whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK, hvis jeg skal følge med og føde inden termin, så skal der sørme til at ske noget snart da....Jeg har termin i morgen.... og der er ingen tegn på noget som helst... så jeg tror jeg bryder den gode Start på august fødlerne...whistling.gif

Ejjjjjj, det må du ikke! Kan du så komme i gang og gå i fødsel! :D Eller ok, du må gerne føde på terminsdatoen - Bare ikke gå over tid :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille update... røg til lægen igår, som ringede til gynækologisk forvagt... Hun rykkede min tid til scanning frem til på mandag - og bad lægen forberede mig på et udskrab, hvis ikke scanningen så anderledes ud end sidste mandag... :boo

Da jeg blev scannet sidst talte vi også om -at der er en sandsynlighed for at det er gået til grunde... Men lægen sagde at det skulle vi ikke tale en masse om på daværende tidspunkt... Så når hun beder min egen læge forberede mig på et udskrab -så virker hun ikke særlig optimistisk -ovenpå at have hørt hvordan jeg har det -og hvordan det er gået siden mandag... Jeg håber stadig - og har slet ikke lyst til at skulle opleve at blive "skrabet ud"... Er der nogen af Jer der har prøvet det?

Selvom det hele er noget møg, er det trods alt lidt et lyspunkt at du blev rykket frem til mandag i stedet for om en uge.... Håber at alt viser sig at være som det skal, så du kan ligge al usikkerheden bag dig og begynde at slappe af og glæde dig. Krydser i hvert fald alt hvad krydses kan. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjjjj, det må du ikke! Kan du så komme i gang og gå i fødsel! :D Eller ok, du må gerne føde på terminsdatoen - Bare ikke gå over tid :whistling

NEJ det må jeg nemlig ikke,.... jeg sidder også bare og venter på de skide veer...... KOM NU!!!! hehe... Men natten er da også meget ung endnu!! Man har lov at håbe.. og det kan jo komme meget hurtigt siger de kloge.... Kan bare slet ikke mærke tegn på noget som helst.... bask.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i gang med at bage ve-kage... det er en heftig kage, men hvad gør man ikke for at få veer? Har også lige lavet en kop hindbærblad the. Måske man skulle igang med et varmt bad med lavendel duft efterfulgt af de skiftevis kolde og varme fodbade efter aftensmaden. Måske lokke manden til at massere.... hmm... jeg går all in på operation-fødsel-kom-nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEJ det må jeg nemlig ikke,.... jeg sidder også bare og venter på de skide veer...... KOM NU!!!! hehe... Men natten er da også meget ung endnu!! Man har lov at håbe.. og det kan jo komme meget hurtigt siger de kloge.... Kan bare slet ikke mærke tegn på noget som helst.... bask.gif

Man behøver jo heller ikke få tegn på noget inden veerne begynder :) Håber i hvert fald snart der sker noget hos dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i gang med at bage ve-kage... det er en heftig kage, men hvad gør man ikke for at få veer? Har også lige lavet en kop hindbærblad the. Måske man skulle igang med et varmt bad med lavendel duft efterfulgt af de skiftevis kolde og varme fodbade efter aftensmaden. Måske lokke manden til at massere.... hmm... jeg går all in på operation-fødsel-kom-nu!

Sejt! Håber det virker! :D :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes godt nok Elina er blevet mere stille i maven over den sidste uges tid... Specielt i går og i dag har hun ikke været videre aktiv, hvilket hun ellers har været gennem hele graviditeten. Tør man håbe på, at det betyder snarlig ankomst :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok Elina er blevet mere stille i maven over den sidste uges tid... Specielt i går og i dag har hun ikke været videre aktiv, hvilket hun ellers har været gennem hele graviditeten. Tør man håbe på, at det betyder snarlig ankomst :whistling

Det håber jeg i hvertflad påloveshower.gif for min bebs er også mere stille end ellers, jeg mærker den dog.. så jeg er ikke bekymret!! bd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg i hvertflad påloveshower.gif for min bebs er også mere stille end ellers, jeg mærker den dog.. så jeg er ikke bekymret!! bd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gifbd.gif

Jeg mærker også Elina, så heller ingen bekymringer hvad det angår her :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok Elina er blevet mere stille i maven over den sidste uges tid... Specielt i går og i dag har hun ikke været videre aktiv, hvilket hun ellers har været gennem hele graviditeten. Tør man håbe på, at det betyder snarlig ankomst :whistling

Lad os håbe det... mini majs er også faldet til ro... :goodluck :bd :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os håbe det... mini majs er også faldet til ro... :goodluck :bd :stork

Uhh, jeg krydser fingre for dig :goodluck :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os håbe det... mini majs er også faldet til ro... :goodluck :bd :stork

Mini Fihl var også faldet til ro i nogle dage og giver den så revanche idag. Så her hygger vi med spark/bevægelser, ondt i maven og ondt over skambenet. Wuhu. Håber altså snart han vil ud!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i gang med at bage ve-kage... det er en heftig kage, men hvad gør man ikke for at få veer? Har også lige lavet en kop hindbærblad the. Måske man skulle igang med et varmt bad med lavendel duft efterfulgt af de skiftevis kolde og varme fodbade efter aftensmaden. Måske lokke manden til at massere.... hmm... jeg går all in på operation-fødsel-kom-nu!

Det lyder godt - spændende om det virker, men hvis ikke må vi bare håbe det smager godt og er hyggeligt osv.

Jeg er selv helt med på at finde ting som kan sætte gang i noget, har indtil videre gået tur, sovet til middag, forført kæresten og ja det næste blir en film med koldt+varmt fodbad til - også fordi det faktisk var overraskende behageligt sidst jeg prøvede det :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er besynderligt som min mave ser ud efter baby har boret sig godt ned i mit bækken. Alt under navlen er bare blevet helt slapt og hænger ud over buksekanten <_< Det ser ikke ret charmerende ud.

Kan kun håbe på, at det betyder fødsel snart, selv om jeg tvivler..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Fødselspizzaen næsten serveret og ve-kagen er i ovnen... så kan jeg vist ikke gøre meget mere... Hindbær bladethe drikker jeg i forvejen og har gjort det nogle uger.... loveshower.gif spændende om det har nogen effekt... jeg tvivler.. men det smager sikkert godt!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Fødselspizzaen næsten serveret og ve-kagen er i ovnen... så kan jeg vist ikke gøre meget mere... Hindbær bladethe drikker jeg i forvejen og har gjort det nogle uger.... loveshower.gif spændende om det har nogen effekt... jeg tvivler.. men det smager sikkert godt!!!!!!!!!!!

Kagen fik lidt for meget her :ups , men smagen er der ikke noget i vejen med, hvis man da kan Li det lidt bitre. Du må lige give en update på pizzaen :D jeg hopper i mit lavendel bad nu... det gav noget i går så jeg håber på at det igen vil give lidt plukveer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER