tville1978

Hvilket mobilselskab

18 indlæg i dette emne

Bruger i og hvorfor lige det?

Jeg har Telia men er faktisk ikke helt tilfreds. Har et abbonement der hedder fri tale, sms/mms og 10 gb datatrafik for 535. Men har nu opdaget at fri tale kun er til andre telia kunder og det var bestemt ikke noget sælgeren i butikken fortalte mig. Og nu lyder min regn så på 888kr :(

Spørgsmålet er om jeg kan få det billigere et andet sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har TELMORE :) 2 timers tale, fri MMS/SMS og data for 99,-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Onfone - 11 timers tale, Fri SMS/MMS og 1 GB Data for 199 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3, det har jeg egentlig bare fordi de er billigst med telefonerne når man køber ny.. mit abb hedder 3 mini det giver jeg 149 kr for i måneden incl 3 timers tale, fri sms/mms og 1 GB data

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har TELMORE, med fem timers tale, fri sms/mms og 3GB data

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også 3 mini og er rigtig glad for det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har TELMORE, med fem timers tale, fri sms/mms og 3GB data

Samme her :)

synes generelt at Telmore er fantastisk, fordi du hele tiden kan følge med i dit forbrug og du kan kun bruge for de penge du selv har sat ind på forhånd, når kontoen går i minus kan man ikke ringe eller skrive igen før end, der er blevet sat penge ind på mobilkontoen... synes også, at det er rigtig smart i forhold til børnenes mobiltelefoni, så får man ingen grimme overraskelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft TELMORE siden jeg var ca. 13 år... det må jo så være godt 10 år... Kun afbrudt af et enkelt år med TELIA da jeg var 17.. Det gør jeg godt nok ikke igen! <_< Er fuldt ud tilfreds med TELMORE! Synes det er fantastiske til billige penge! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Telenor og syntes de er fantastiske..

Jeg blev røvrendt at Telia i sin tid og vender ALDRIG tilbage til dem og fik derefter taletidskort fra CBB, hvilket jeg heller ikke kunne klage over... men skal jeg anbefale nogle teleselskaber vil det klart være CBB og Telenor - de er så medgørlige og billige og så er deres personale bare fantastisk at snakke med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har, ligesom mange andre TELMORE- kan varmt anbefale dem :) Jeg har ikke nogen egentlig pakke, men det er nu mit eget valg, da jeg hellere vil bibeholde mit TELMORE til TELMORE (fri tale mellem TELMORE kunder) på 79 kr om måneden- mener jeg ;) Har også internet og fri SMS & MMS- kan bare ikke huske prisen :unsure Jo internet er 49 kr mener jeg for 1 gb, det er rigeligt til mig :) Stort set hele familien og dem jeg taler mest/længst tid i telefon med har alle TELMORE, så det kan slet ikke betale sig med andre selskaber for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har BIBOB og giver 149 for 6 timers tale, 6 gb surf og fri sms/mms. Jeg ringer gratis til andre bibob kunder :)

Har ingen problemer med dækning eller andre ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Telmore - har aldrig haft problemer med dem og har haft dem i noget der ligner 10 år tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har TELMORE :) 2 timers tale, fri MMS/SMS og data for 99,-

:ditto Har været ved en del selskaber, og er vendt tilbage til tilbage hver gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Telmore og er MEGET tilfreds...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har telenor og er pænt utilfreds :( Der er mange steder jeg ikke har dækning bla den del af byen hvor jeg arbejder :wacko Venter bare på at jeg kan opsige mit abonnement :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har CBB, og har haft det i 11 år, og det fortsætter jeg med, er yderst tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har telenor, fri tale, fri sms og mms, og fri data til 280 kr om måneden :D

Har slet ingen problmer med dækning, tværdigmod.. troede ikke selv, der var internetdækning hjemme ved mig selv, da jeg aldrig har oplevet det ved andre selskaber, og har altid haft et ustabilt net der hjemme, men kan slet ikke brokke mig over telenor omkring dette, eller har faktisk slet ikke noget brok over telenor endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER