mille1981

Der ér altså to...

101 indlæg i dette emne

Ih, hvor er det spændende ^_^ Glæder mig til at se billedet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Koooommm så med det billede :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det dog en spændende tråd. Hvordan kunne jg dog undgå at se den igår :badgirl

Vil bare ønske :goodluck og jeg håber på endnu en fantastisk PCO historie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for alle jeres hilsener :loveshower Jeg tog mig sammen til at tage tidligt hjem fra job i dag, så nu får I billedet nogle timer før lovet ;)

Jeg synes godt nok den er mere tydelig på mobilen... Men kan I også se den? Eller skal jeg tage et nyt billede uden genskær?

Jeg venter med at teste med clearblue til i morgen, for den lå ikke i postkassen da jeg kom hjem <_<

post-94-075590700 1333115455_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nej nej nej... Jeg kan da ikke vente helt til i aften.... Det er jo tortur.... VI VIL SE NU...!!!!

Jeg ved ikke hvad der har virket for mig... Om det er fordi jeg tænker mere over hvad vi spiser herhjemme, metforminen eller rygestoppet er altsammen uvist, men fakta er at pludselig var den der bare da det var allermest uventet

Det komiske i denne historie er faktisk at jeg var til kontrol hos min læge i fredags, hvor jeg (endelig) fik hende til at udskrive metformin... Nåede dog ikke at begynde på dem før jeg testede, så vil lige se hvad det ender med, før jeg evt. begynder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for alle jeres hilsener :loveshower Jeg tog mig sammen til at tage tidligt hjem fra job i dag, så nu får I billedet nogle timer før lovet ;)

Jeg synes godt nok den er mere tydelig på mobilen... Men kan I også se den? Eller skal jeg tage et nyt billede uden genskær?

Jeg venter med at teste med clearblue til i morgen, for den lå ikke i postkassen da jeg kom hjem <_<

Jeg tør godt sige stort tillykke!!! Jeg kan nemlig sagtens se stregen! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA jeg kan sagtens se stregen.!! :loveshower Det er da fantastisk. Kæmpe, kæmpe tillykke :balloon :kuller :kram :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også sagtens se stregen :balloons Tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør godt sige stort tillykke!!! Jeg kan nemlig sagtens se stregen! :hurra

JA jeg kan sagtens se stregen.!! :loveshower Det er da fantastisk. Kæmpe, kæmpe tillykke :balloon :kuller :kram :hurra

1000 tak, det er nu rart der er andre der kan bekræfte det, og ikke blot mig der ser dobbelt ;) :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig historie!

Stort tillykke - kan tydeligt se streg nr.2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan tydeligt se stregen.. tillykke... Håber at det er en stærk lille spire.. Glæder mig til at følge dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :balloon Hvor er det bare fantastisk for jer, især med PCO og alting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se billedet, men synes da det lyder rigtig lovende :glad :goodluck :balloon :loveshower :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den siger jeg også tillykke på :balloons :balloons :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu, jeg kan fint se stregen :loveshower :loveshower HVor er det skønt, stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se stregen, stort tillykke herfra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da helt sikkert to streger, saa tillykke med dem og saa en god gang babykarma til dig og den lille spire bd.gif7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er altså bare dejlige :lovebk

Jeg kan stadig ikke helt forstå det... Vi har forsøgt mere eller mindre i 1½ år. Jeg havde mens sidste gang i juli 2011, og har ikke fået nogen former for medicin eller andet. Jeg har spist KISS-kost, som jeg ikke engang har fuldt 100% den seneste måned... Det er helt uforståeligt for mig at der skulle være gevinst :biglove

Savner min mand sådan en aften - synes bare det er dårlig timing at han skal være væk hele weekenden <_< Men så kan jeg slappe af og kigge på teststreger hele weekenden uden han synes jeg er mærkelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower Tillykke Mille :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor er det bare fantastisk :loveshower du er gravid :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fantastisk, jeg kan sagtens se den anden streg, selv om den ikke er tydelig... Hvor er det fantastisk... Jeg har stadig svært ved at tro på og har lyst til at teste hele tiden, men de 10 test jeg har taget, det må vidst være nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower Tillykke Mille :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor er det bare fantastisk :loveshower du er gravid :gravid

Ej søde Anita, dér fik du mig næsten til at tude... Det er stadig ikke gået op for mig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fantastisk, jeg kan sagtens se den anden streg, selv om den ikke er tydelig... Hvor er det fantastisk... Jeg har stadig svært ved at tro på og har lyst til at teste hele tiden, men de 10 test jeg har taget, det må vidst være nok ;)

Rart at høre det ikke kun er mig der er testo-man. Jeg tror ejg ved lige prøcis hvordan du har det. Jeg har taget 4 tests på 48 timer :whistling og har ret så meget lyst til at tage en mere... Men når man har prøvet så længe, så virker det bare helt uvirkeligt når det sker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej søde Anita, dér fik du mig næsten til at tude... Det er stadig ikke gået op for mig :kram

De der næsten-tude-øjeblikke kan du godt forberede dig på flere af i de kommende måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloon

Hvor er det bare fantastisk!! Skønt at høre at det kan lade sig gøre til trods for PCO. Så er der håb derude for os andre også :)

Du må holde os opdaterede med hvad manden og lægen siger når du når dertil :) Tillykke med spiren i maven :gravid

De to streger er i hvert fald hjemme på det billede du har lagt ud, så mon ikke at det endelig er blevet din tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER