Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Har sendt manden til Metallica, og sidder nu og tænker over hvad Marlon og jeg skal lave.... Tror det bliver tidlig aftensmad, og så pandekager og tegnefilm i stuen :whistling :7himmel

Det bliver en god dag i dag :loveshower

Jeg har fødselsdag, det er skyblå himmel og solen skiner, jeg skal ud og tage mål i det nye hus og så står den ikke på arbejde, fordi man har en lille syg mand hjemme :)

Stort tillykke med dagen :balloon :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit største problem er egentlig jeg har TUSIND ting jeg BURDE lave.. Jeg GIDER bare ikke andet end at glo tv og sidde ved computeren :whistling

Haha.. Jeg kender det udemærket selv. Jeg burde også rydde op, men gider bare ikke :whistling Og min nye iPhone er da titusinde gange mere spændende end det! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriver bachelor opgave, har kun 8 dage til aflevering... SÅ der arbejdes på højtryk... Eller nu sidder jeg jo her :whistling

Igang med sig! :bask :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en god dag i dag :loveshower

Jeg har fødselsdag, det er skyblå himmel og solen skiner, jeg skal ud og tage mål i det nye hus og så står den ikke på arbejde, fordi man har en lille syg mand hjemme :)

tillykke med dagen.

Min store pige har også fødselsdag i dag og bliver 5 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med fødselsdagen :loveshower

Tillykke :balloon Håber dagen bliver fantastisk :hurra

Tusind tak søde tøser :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen :balloon :balloons

tillykke med dagen. Min store pige har også fødselsdag i dag og bliver 5 år

Tusind tak tøser :loveshower

Og tillykke med datteren EmiliaogGrysmor :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak tøser :loveshower

Og tillykke med datteren EmiliaogGrysmor :balloons

Mange tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er til bestyrelsesmøde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GAH! Udlejeren er ude og rejse. De står for vores internet og tv.. Lortet er gået ned, og kan vi gøre noget NEJ.. Så vi har ikke internet og tv før tidligst mandag.. det er bare IKKE optimalt, når kæresten skal læse til eksamen og jeg er gravid og gerne vil se tv.. Snøft :boo Det irriterende er at der "bare" skal en tekniker ud.. MEN, vi har jo ingen nøgle op til dem så de kan ikke komme ind <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået lagt en god plan for de næste par dage, så nu er der ro i hovedet :D Og så er jeg meget spændt over, allerede at have fået en tid, hos en tatovør, på fredag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GAH! Udlejeren er ude og rejse. De står for vores internet og tv.. Lortet er gået ned, og kan vi gøre noget NEJ.. Så vi har ikke internet og tv før tidligst mandag.. det er bare IKKE optimalt, når kæresten skal læse til eksamen og jeg er gravid og gerne vil se tv.. Snøft :boo Det irriterende er at der "bare" skal en tekniker ud.. MEN, vi har jo ingen nøgle op til dem så de kan ikke komme ind <_<

Kan du ik ringe til dem? Jeg ville ikke acceptere nul tv og internet til mandag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ik ringe til dem? Jeg ville ikke acceptere nul tv og internet til mandag!

De er på mallorca :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er på mallorca :(

Nogen må have en nøgle. Tænk hvis der sprang et vandrør, så skal der jo være nogen der kan tage over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen må have en nøgle. Tænk hvis der sprang et vandrør, så skal der jo være nogen der kan tage over

Ja, hendes far har.. Men næste problem er jo så bare lige hvor den kode vi skal bruge, for at få teknikeren ud er henne <_<

Men jeg går ned til hendes far i morgen, vi fik at vide at var der nogen problemer skulle vi henvende os der. Så må han jo ordne det.

Er pisse sur over jeg ikke kan se tv, men er endnu mere bitter over at skulle bruge ekstra data på min mobil fordi jeg skal bruge den til net... Og ærlig talt, ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal få dagene til at gå med til på mandag hvis jeg hverken har net eller tv - jeg er ligesom på barsel, så der er ikke pisse meget at lave og overskuddet er ikke kæmpe stort til lige at tage alle mulige steder <_<

Og kæresten skal jo læse til eksamen, og har oftest gjort det på skype med sine klassekammerater, mens de har lavet et eller andet net-halløj.. Det kan han så bare heller ikke lige :/ Og han skal til eksamen mandag...

Ih er bare virkelig træt af det hele, det er SÅ typisk at sådan noget sker når det bare passer allerdårligst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med tv og net igen :loveshower

Har skrevet med support.. De skrev at der SKULLE en tekniker herover, og vi kunne IKKE lave det selv.

Øvs..

Så hører jeg skridt ovenpå og tænker.. UF indbrudstyv, og går næsten i panik.. men tænker at jeg hellere liiiige må tjekke det ud...

Det er så en MALER :unsure Jeg spørger om han havde været der tidligere i dag, og om han evt. havde pillet ved deres computere.. Manden var ikke sådan.. Særlig kvik.. :rolleyes

Han havde ikke pillet ved deres computere.. MEN han havde da taget et stik ud, da han var der tidligere fordi han mente det bare hørte til en masse filter :rolleyes

Lille malermand, er du venlig at stikke det stik tilbage hvor det kom fra ;)

VUPTI så var der net og tv.

Meeen.. Synes da det er lidt tarveligt af supporten at "påstå" vi intet kunne gøre selv <_< Må da indrømme at jeg nok godt selv kunne have fået vores udlejers far til at komme det stik i - det behøvede jeg VIRKELIG ikke få en tekniker ud for at gøre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten putter lillemanden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aleneaften..... Det er godt nok længe siden jeg har prøvet det! Det er nu heller ikke det bedste jeg ved :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på om dem i Horsens har en god koncert :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser Batman og spiser popcorn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på om dem i Horsens har en god koncert :biglove

:ditto :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læser til eksamen på mandag og manglede liiiiige 5 minutters pause :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser drengene fra angora :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser drengene fra angora :)

:ditto

Har lige syet et junior sengesæt færdig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser Criminal minds :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER