Posted May 27, 2012 :kram2 Tak søde. Kom til at høre Smilebror igen, og så kom al savnet til Magnus op igen. Han blev dræbt i december, da han faldt i søvn på nogle togskinner. :boo Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Kom vist til at gå for tidligt i seng igår :lolhit Så nyder en dejlig stille morgen i selskab med Joan Ørtings stemme på lydbog ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Ja selvfølgelig :) Hj.lavet vanilleis 3 dl fløde 2 dl mælk 3 æggeblommer 1 dl sukker 1 vanillestang eller 3 tsk vanillepulver Hæld fløde, mælk og vanille i en gryde og opvarm til lige inden kogepunktet. Bland æggeblommer og sukker i en skål. Tilsæt flødeblandingen når denne er lunken. Når blandingen er næsten kold - hældes den i Ismaskinen Hvad nu hvis man ikke har en ismaskine? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Så ønsker man sig en :D Jeg har engang lavet sorbet is uden maskine. Der skulle man røre i den hver time indtil servering- sikke noget bøvl. Jeg ønsker mig en til min fødselsdag :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Jeg sidder og nyder en fredfyldt morgenstund på terrassen imens resten af familien sover endnu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Har lige tabt min tlf ned i fliserne :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Forsøger at køle ned efter en heftig omgang zumba :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Ligger og bobler i sengen med ipad'en inden jeg burde stå op :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Skal til at gå i bad og gøre klar til at hente den mindste inden vi skal til fødselsdag Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Gør rent hmmm hvorfor sidder jeg så herinde ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Er ikke kommet længere i programmet end at have fået tøj på og sat hår.. OG ligger nu igen i sengen? Hm.. :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Sidder på legepladsen med pigerne og nyder duften af udsprungne blomster og lyden af fuglefløjt og glade børn. Om lidt skal vi samle mælkebøtter til mælkebøttegelé. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Ligger på sofaen i haven, læser kogebøger og ser på mine mænder Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Ser på at k spiller toy story 3 og venter på at høre hvornår pigerne kommer hjem Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Slapper af på sofaen, mens Isaac ser Thomas tog efter en forlænget weekend i det Sønderjyske Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Har ondt.. Dumme sol <_< Du er godtnok også blevet rød!! :kram håber det går over snart Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Er lige kommet stop mæt hjem fra dejlig fødselsda! Puha.. Kan trille!! Nu står den på kaffe mens jeg nyder freden Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Manden er ved at putte trolden og jeg lytter il en meget sjov jeg forsøger at trække tiden med alt snak :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Har det virkelig mærkeligt :wacko Er svimmel, træt og ør i hovedet :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Har det virkelig mærkeligt :wacko Er svimmel, træt og ør i hovedet :( Øv :( har du drukket vand nok i dag? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Flader ud på sofaen efter en aktiv dag :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2012 Øv :( har du drukket vand nok i dag? Tror det ikke. Drikker løs og har lige skåret en melon ud. Håber det hjælper :) Share this post Link to post Share on other sites