Posted May 26, 2012 Drikker dejlig hvidvin i haven :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2012 Hader når min planlægning skrider <_< :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2012 Overvejer om man skulle gå ind i sengen og se en god film :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2012 Skal til og se film med manden :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2012 Læser... Og jeg gentager mig selv.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2012 Savler over alle de billeder af lækre nyfødte babyer der er på BK lige nu :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2012 jeg ser melodi grand prix, og tror Malta har en stor chance for at vinde, da det er en rigtig medlodi grand prix sang Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2012 Sidder i sofaen med benene oppe og ser Melodi Grand Prix Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2012 Er kommet hjem - efter en lang arbejdsdag, efterfulgt af en hyggelig aften med sigerforældrene, og min kærestes kusine der havde deres 9 måneder gamle dreng med - GUD hvor var han fantastisk :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2012 Er til bryllup i Kbh.. Halvdelen af selskabet er brasilianere. Puhaaa de kan feste. Tal lige om om champagne og Barolo brandert ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2012 Er snart på vej i bad - vi skal til glo barnedåb med min lillebror i dag. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2012 Lige spist morgenmad og planlægger så hvad dagen skal gå med :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2012 Gør mig klar til barnedåb :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2012 Er doven! Ikke desto mindre er det rengørings dag i dag.. desværre <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2012 Skal ordne have, så har sendt manden over efter svigerfars bil da vi hverken har trailer eller anhængertræk på vores biler. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2012 Vi er på vej i Madsby legepark :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2012 Er sovet over mig - skulle rigtigt have været i København nu, men sidder stadig herhjemme. <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2012 Er på vej til pinsefrokost hos svigerfamilien :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2012 Efter en tur i skoven, spiser jeg nu en sunlolly :loveshower Share this post Link to post Share on other sites