Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Skal til at slæbe min symaskine ud i haven, så min mor kan lære mig at aplikere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været ude og gå en god tur med mine forældres hund, så nu er vi begge gået død i sofaen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver popcorn over bål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til vi skal grille senere :loveshower

Og håber snart min mor ringer og siger de kommer på besøg i morgen :loveshower Så skal vi i zoo, og grille og bare have en rigtig hyggelig dag :biglove :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra hyggelig barnedåb :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare sidder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at køle af.... Det er sååååå varmt heroppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har fået genopfrisket, hvorfor man ikke skal glemme at spise en hel dag, for så efter at kasteaftensmaden ned.. Puwha :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder livet :7himmel Hvor er det mærkeligt, at tænke på jeg kun har EN arbejdsdag tilbage - også kan jeg ellers bare gå og slappe af til prinsessen kommer :loveshower

Mon man skulle fejre det med en SUN LOLLY?? :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på Diden + familie :)

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DER ER JO REJSEHOLDET! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde læse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DER ER JO REJSEHOLDET! :loveshower

Argh fårk! Det var jo kl 20 ikk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med benene oppe, efter 1 times cykeltur :) Og så er jeg klar til, at se Rejseholdet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet hj.lavet pistacie is.. og hj.lavet vanille is med chokolade stykker... OG prøvet og lavet sesam-krokant til... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet hj.lavet pistacie is.. og hj.lavet vanille is med chokolade stykker... OG prøvet og lavet sesam-krokant til... :)

Det lyder VIRKELIG lækkert! Måske er det på tide, at jeg finder vores ismaskine frem? Vil du dele opskriften på din vanilleis? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder VIRKELIG lækkert! Måske er det på tide, at jeg finder vores ismaskine frem? Vil du dele opskriften på din vanilleis? :)

Ja selvfølgelig :)

Hj.lavet vanilleis

3 dl fløde

2 dl mælk

3 æggeblommer

1 dl sukker

1 vanillestang eller 3 tsk vanillepulver

Hæld fløde, mælk og vanille i en gryde og opvarm til lige inden kogepunktet.

Bland æggeblommer og sukker i en skål. Tilsæt flødeblandingen når denne er lunken.

Når blandingen er næsten kold - hældes den i ismaskinen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, ønsker mig en ismaskine - på den anden side, er jeg svært bange for jeg ville spise den is jeg så lavede, og puha -d et ville vist ikke være godt for min vægtøgning :blush

''Holder mig til SUN LOLLYerne :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, ønsker mig en ismaskine - på den anden side, er jeg svært bange for jeg ville spise den is jeg så lavede, og puha -d et ville vist ikke være godt for min vægtøgning :blush

''Holder mig til SUN LOLLYerne :bunny

Nu du siger sunlolly apropo det er "sundere".. har du så læst følgende? :)

Nyhed i Danmark: Lindrende is til gravide med kvalme og halsbrand

Lillipops er frys selv is fremstillet specielt til gravide, af naturlige ingredienser og fri for kunstige farve, smags- og sødestoffer. Hver is indeholder kun 7,6 Kcal.

Lillipops…..Den naturlige måde til at lindre dig under graviditeten ved ubehag såsom Kvalme, halsbrand, mundtørhed og mavesyre

Hver Lillipops multipakke indeholder 20 x 20ml frys selv is i 5 lækre smagsvarianter: Grapefrugt & Mandarin, Lemon & Mint, Kamille & Orange, Lime & Vanilie og Ingefær

Pris Kr. 79,95 pr. pakke

Kontakt os på klinikken på tlf. 4242 8899 eller mail: info@jordemoder.dk

for yderligere information eller køb – vi sender til hele landet.

Hvorfor anbefaler jordemoderen Lillipops ?

I min første graviditet oplevede jeg ikke en dag med kvalme. Til gengæld havde jeg halsbrand på en måde, som jeg ikke troede var muligt. Den bedste lindring viste sig at være vanilie milkshake, der virkede ganske fortrinligt, men desværre også på min vægtøgning!

I August 2011 blev jeg gravid med vores 2. barn og det skulle vise sig at den kvalme jeg undgik i første graviditet var ”sparet sammen” til denne gang. Trods akupunktur og kvalmearmbånd havde jeg 8 uger, hvor hver eneste sag var en kamp mod kvalmen. Dette viste sig at blive min motivation for at søge andre muligheder for lindring af de gener, som en del gravide er plaget af.

I skrivende stund er jeg i 30. uge. Kvalmen er længe overstået og den velkendte halsbrand fra første graviditet er vendt tilbage for fuld styrke. Lillipops giver en perfekt lindring og er en fantastisk måde at slukke ”ildebranden” i svælget uden lægemidler og unødvendige kalorier, da hver is kun indeholder 7,6 Kcal. Lillipops er lindring med god samvittighed, og jeg vil på det varmeste anbefale alle gravide med kvalme, halsbrand og tendens til mundtørhed at prøve de fantastiske is.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig :)

Hj.lavet vanilleis

3 dl fløde

2 dl mælk

3 æggeblommer

1 dl sukker

1 vanillestang eller 3 tsk vanillepulver

Hæld fløde, mælk og vanille i en gryde og opvarm til lige inden kogepunktet.

Bland æggeblommer og sukker i en skål. Tilsæt flødeblandingen når denne er lunken.

Når blandingen er næsten kold - hældes den i ismaskinen.

Tusind tak, den skal jeg helt sikkert afprøve snarest :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu du siger sunlolly apropo det er "sundere".. har du så læst følgende? :)

Nyhed i Danmark: Lindrende is til gravide med kvalme og halsbrand

Lillipops er frys selv is fremstillet specielt til gravide, af naturlige ingredienser og fri for kunstige farve, smags- og sødestoffer. Hver is indeholder kun 7,6 Kcal.

Lillipops…..Den naturlige måde til at lindre dig under graviditeten ved ubehag såsom Kvalme, halsbrand, mundtørhed og mavesyre

Hver Lillipops multipakke indeholder 20 x 20ml frys selv is i 5 lækre smagsvarianter: Grapefrugt & Mandarin, Lemon & Mint, Kamille & Orange, Lime & Vanilie og Ingefær

Pris Kr. 79,95 pr. pakke

Kontakt os på klinikken på tlf. 4242 8899 eller mail: info@jordemoder.dk

for yderligere information eller køb – vi sender til hele landet.

Hvorfor anbefaler jordemoderen Lillipops ?

I min første graviditet oplevede jeg ikke en dag med kvalme. Til gengæld havde jeg halsbrand på en måde, som jeg ikke troede var muligt. Den bedste lindring viste sig at være vanilie milkshake, der virkede ganske fortrinligt, men desværre også på min vægtøgning!

I August 2011 blev jeg gravid med vores 2. barn og det skulle vise sig at den kvalme jeg undgik i første graviditet var ”sparet sammen” til denne gang. Trods akupunktur og kvalmearmbånd havde jeg 8 uger, hvor hver eneste sag var en kamp mod kvalmen. Dette viste sig at blive min motivation for at søge andre muligheder for lindring af de gener, som en del gravide er plaget af.

I skrivende stund er jeg i 30. uge. Kvalmen er længe overstået og den velkendte halsbrand fra første graviditet er vendt tilbage for fuld styrke. Lillipops giver en perfekt lindring og er en fantastisk måde at slukke ”ildebranden” i svælget uden lægemidler og unødvendige kalorier, da hver is kun indeholder 7,6 Kcal. Lillipops er lindring med god samvittighed, og jeg vil på det varmeste anbefale alle gravide med kvalme, halsbrand og tendens til mundtørhed at prøve de fantastiske is.

Ej det havde jeg da aldrig hørt om!! Lidt dyrt dog.. Men det skal jeg da overveje!!

Meeen.. Kunne nu godt bruge sådan en flødeis med pistacie :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det havde jeg da aldrig hørt om!! Lidt dyrt dog.. Men det skal jeg da overveje!!

Meeen.. Kunne nu godt bruge sådan en flødeis med pistacie :7himmel

Læste det forleden.. og kom til at tænke på du cravede sunlolly ;)

Den var os helt fantastisk :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Savner :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER