babybaby

Glæder du dig til juleaften

23 indlæg i dette emne

Jeg ELSKER julen. Jeg bliver som et lille barn juleaften, synes det er noget af det mest fortryllende :rolleyes

Jeg må dog indrømme at jeg er i ekstra julestemning når julen skal holdes hos min familie, i år skal vi være hos svigermekaniken. De forstår ikke rigtig at komme i julehumør, det ender ofte i en sindsyg dårlig stemning allerede inden maden, fordi der er folk i familien der har en negativ holdning til et eller andet. (nævner ingen navne, men det er min svigerinde :whistling )

Nå men jeg glæder mig til juleaften for jeg har sat mig for at jeg VIL skabe en god og hyggelig stemning juleaften, mest for nevøer og niecernes skyld - hvad gør man ikke for guldklumperne :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih ja jeg glæder mig til juleaften. Hygge med familien, god mad og gaver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig. I år skal vi være hos svigermor og svigerfar og det bliver rigtig hyggeligt. Vi bliver kun 7 i alt og det bliver skønt :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig helt vildt!! Vi skal være hos min svigermor, os, hende og min svigerinde og det bliver skønt!! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig rigtig meget til juleaften, for vi skal forhåbentlig afsløre vores lille hemmelighed til mine forældre (Såfremt scanning går godt d. 22) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig mest i år fordi Sebastian glæder sig.

I år er det sammen med svigerfamilien og det er bare ikke det samme som i min familie, det er slet slet ikke ligeså hyggeligt som min mor altid kan gøre julen til.

I år holder vi det hjemme hos os og så håber jeg at jeg kan trylle lidt af min mors evne til at julehygge ind i familien og at de vil tage vel imod det, samt tage vel imod at vi gør det anderledes med gaveuddeling end de plejer at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig meget. Vi skal være ved mine forældre i år, så vi ender med at være seks :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAAAAAAA! :loveshower

Jeg glæder mig SINDDSYGT meget til jul!!! Jeg ELSKER jul og glæder mig HVERT år! Men i år bliver det bare endnu bedre, fordi:

1. Jeg er gravid. Det er sgu da hyggeligt :loveshower Og så håber-håber-HÅBER jeg at jeg ikke har kvalme, så jeg VIRKELIG kan nyde alt den gode julemad

2. I år holder vi jul hos MIN familie. Sidste år holdt vi hos svigerfamilien og det er der ikke noget galt i, de er søde mennesker, der gerne vil jule. MEN det kiksede lidt, sådan at vi faktisk kun sad sammen med mine svigerforældre og ingen andre. Ingen børn. Og så synes jeg at julen begynder at falme lidt :rolleyes I år bliver der hele to deeeeeejlige unger + min elskede storebror er der, og vi er generelt mange mennesker. Så i år bliver det RIGTIG jul! :loveshower

3. Jeg plejer faktisk at have RET tidlig juleferie, eller også fri en uge i december inden juleferien. I år har vi bare kørt HÅRDT på på uni, vi har også sprunget over vores efterårsferie (ved godt at det er en luksus, man ofte kun har som studerende, men den er altså også tiltrængt :blush) over, og vi har først juleferie fra d. 21. december kl. 17.00 :o Så jul (-eferie) er bare SÅ tiltrængt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig super meget!

I år skal vi holde den hos svigerfamilien, og der bliver aldrig sparret på noget :biglove

Og så er det der, vi vil afsløre det for farmor og farfar :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både og.....

Jul er jo hygge og en herlig ting jeg ser frem til hvert år... MEN desværre minder den også manden og jeg om at ENDNU et år er gået - og vores drøm er stadig ikke opfyldt.

I år skal vi til min bror i Tyskland og holde jul <3

Det skal nok blive rigtig hyggeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både og..

Vi skal holde hos svigerfamilien i år, og for mig bliver det bare aldrig helt det samme som hos min familie.

Desuden minder det mig om, at da vi startede PB havde vi et håb om at kunne fortælle familien det til jul SIDSTE år - og nu sidder vi her så året efter og heller ikke kan fortælle det :( Look at the bright side - jeg kan drikke ligeså meget rødvin jeg har brug for for at holde hele svigerfamilien ud ;)

Jeg glæder mig dog rigtigt meget til deeeejlig julemad (and!) og generelt folk i godt humør. Jeg glæder mig også til at folk åbner gaverne fra os, især svigermor, da vi har fundet en fantastisk gave til hende i år. Og så glæder mig til at man ved der er to fridage mere efter jul :) Jeg glæder mig faktisk også til at gå rundtom juletræet - noget vi ikke gør i min familie, men jeg synes det er hyggeligt med alle de små børn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig rigtig meget :loveshower

Skal hjem til min familie, og kæresten skal være hos sin.. Glæder mig egentlig også, fordi det er sidste jul vi holder hver for sig - og sidste jul uden vores eget barn :) Så på en eller anden måde, så er den bare "ekstra speciel".. Måske fordi i min familie er os søskende jo stadigvæk "børnene" - men næste år er jeg voksen (jaja, jeg er 27 nu - men først næste jul er jeg voksen!) :whistling :whistling

Gruer godt nok lidt for evt at skulle holde jul med min svigerfamilie næste år.. Puha - har altid holdt jul med min mor og søster jo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg glæder mig altid. godt nok så har jeg ikke de to store hjemme i år og min mand skal på arbejde 17-05.

men jeg tager over til min søster i Esbjerg med de to små og min mor og hendes mand kommer også der over. vi bliver kun

os og min søsters mand og min nevø..

den 28. der får jeg de store hjem og min mor og svigermor kommer, der hygger vi så, ikke med jule middag men culottesteg.

og som jeg siger til ungerne selvom vi ikke er sammen juleaften så kan det jo godt blive en dejlig aften. det er jo hvad man selv gør det til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig!!! Det er min første jul hos min svigerfamilie, så jeg ved, at det bliver lidt vemodigt for mig, og at jeg vil savne den "rigtige" jul :P Men det skal i hvert fald nok blive hyggeligt og dejligt :) Og så skal vi jo fortælle vores glade nyhed - at jeg er gravid :)

Jeg elsker jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig rigtig meget i år. Det er både første gang jeg fejrer jul med min kæreste, men også vores første jul med vores lille søn :7himmel

Vi skal være hos mine forældre og vi bliver 14 :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig ikke rigtig meget, men det er bare fordi det ikke er gået op for mig at vi allerede er så tæt på :rolleyes

Men glæder mig til min mand får juleferie, så kommer han hjem fra kbh og hygger med mig og E.T... Savner ham sådan i hverdagene især nu jeg er ved at være højgravid.

I år skal jeg holde første jul uden mine forældre. De er på ferie, så manden og jeg holder hos svigerforældrene, hvilket jeg er sikker på bliver super hyggeligt :loveshower Vi bliver os to, svigerforældrene og mandens bror, så dejligt at det bare er os... Og næste jul bliver jo helt anderledes da der også vil være en lille pige på næsten 1 år :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg glæder mig rigtigt meget til jul i år. :jul12:

jeg har gået og talt dagene til 1 dec. og nu er det dagene til den 24 dec. :jul3:

jeg ved ikke om det er fordi jeg er gravid og så derfor syntes det er noget mere specielt end de andre år. :jul6:

men jeg glæder mig nu mere til næste år når lillemanden er kommet ud til os og vi skal fejre hans første jul. :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for mig er julen ikke så magisk mere, vi går jo bare og venter på at hoppe op af listen. Jeg tror til gengæld, at når vi først har fået Koreatrolden, så bliver det hele magisk igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke rigtig - har ikke noget imod at jeg ska på arbejde og først får fri kl. 17.45, men når jeg kommer hjem så er hele svigerfamilien der. Det er for mit vedkommende bare ikke rigtig jul, når jeg ikke holder med min familie.

Dertil ska også siges at jeg glæder mig ikk til en juleaften med tre uopdragne unger, hvor forældrene bare sidder og er ligeglade og svigerforældre der hopper og springer for dem.

Nej glæder mig mere til næste år, hvor vi har lille bebs og ska holde med min mor og søster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig rigtig meget! :) Især fordi jeg for første gang skal holde jul med min mand. :D Sidste år var han på vagt, og året før var vi hver for sig, så det blive bare awesome i år!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig meget til jul i år :jul12: Mest på grund af at ungerne er så store nu, at de går og glæder sig til juleaften nu, de forstår nu hvad det går ud på :) Vi skal hjem til mine forældre, hvor mine 2 brødre kommer med koner og børn, så i alt 8 voksne og 6 børn i alderen 4-10 år :jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig. :jul3: Vi skal holde jul hjemme i år, med min familie. Det er altså nr. 1. :jul12: Børnene er så store nu, at de forstår meget, og kan holde længe ud.

Men jeg er slet ikke med på at det er om 2 dage!! Hvor blev den december af? :blink Jeg er selvfølgelig ked af, at vi ikke kan fortælle at jeg er gravid. men det skal nu ikke ødelægge julestemningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som flere andre af jer er inde på, så synes jeg også denne jul er lidt særlig, fordi Leo nu er blevet så stor, så han kan mere del i løjerne.

Så ja jeg glæder mig til juleaften sammen med familien :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER