tinapingvin

Vil i se en flot

112 indlæg i dette emne

Jaaah er enig med de andre - Ta en ny test! :) :) Venter i spænding!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

de er godt nok meget tydlige.

der er hvis kun at tage en ny test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kører indenfor 5 minutter - datteren skal lige falde ordentlig i søvn :) Manden ved det godt, men han ved ikke jeg skal hente en ny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter spændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da gået hen og blevet helt spændende det her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må godt nok gi de andre ret, den ser temmelig positv ud.

Faktisk ligner den nøjagtig min ved første test er ovenikøbet samme type :rolleyes

Havde svært at tro på det var sandt fordi den ikke var tydligere, men lægen sagde at en streg var en streg uanset, den kan ikke kommer uden tilstædeværelsen af hcg hvilket er 100 % graviditetstegn derfor er en falsk positivpraktisk talt umulig ( under 0.01%)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giver de andre piger ret...

Med mindre du har taget en ægløsnings sprøjte eller tager alt det skidteras som de der store muskel bundt gør.. så vil du ikke have HCG i din krop...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon der snart kommer en opdatering? Spændende er det i hvert fald :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh vi venter spændt! Jeg testede med test fra samme mærke og den bliver gul efter noget tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke du skal teste i aften. Den test du viser er ikke positiv nok til at du vil kunne se en streg om aftenen, efter en hel dag med vand.

Desværre har Tina og jeg oplevet en del gange at Valmed snød - og gav disse Halv positive streger. Altså jeg kan godt se den er positiv. Men jeg tror at testen snyder. Jeg stoler nok ikke rigtigt på en test, før man står med en mere mage til.

Men jeg håber for dig at den er der også selvom det ikke lige var ventet :) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige kommet tilbage - så venter på at jeg kan tisse. Har ikke drukket noget siden aftensmad - men har tisset for over en time siden, og kan ikke lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke du skal teste i aften. Den test du viser er ikke positiv nok til at du vil kunne se en streg om aftenen, efter en hel dag med vand.

Desværre har Tina og jeg oplevet en del gange at Valmed snød - og gav disse Halv positive streger. Altså jeg kan godt se den er positiv. Men jeg tror at testen snyder. Jeg stoler nok ikke rigtigt på en test, før man står med en mere mage til.

Men jeg håber for dig at den er der også selvom det ikke lige var ventet :) :kiss

Jamen sidst var jeg jo sådan set en eftermiddags tester :) Men tøserne har jo lokket mig sååååå overvejer da :) Men jeg kan stadig ikke tisse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen sidst var jeg jo sådan set en eftermiddags tester :) Men tøserne har jo lokket mig sååååå overvejer da :) Men jeg kan stadig ikke tisse :)

:) Jeg ved godt du ikke kan lade være og det er dig vel undt. Og jeg er også spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drik noget the, det render liiiige igennem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Jeg ved godt du ikke kan lade være og det er dig vel undt. Og jeg er også spændt :)

Jamen det er jeg også - men jeg har så meget murren at jeg tror ikke på det - derfor min overskrift og DERFOR havde jeg brug for dig idag. Men nej, jeg kan nok ikke lade være. Men jeg skal ikke tisse endnu! :) Jeg hader Valmed - men de er faktisk ok engang imellem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drik noget the, det render liiiige igennem!

Jag kan ikke lide the! Men jeg gør mit bedste lige om 5 min :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅ der er vist en test der skal afprøves :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F5 F5 F5!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ligger den til sugning :) Så 5 minutter mere tøser - der er ikke noget at se endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pausebillede jeg tog i dag med mandens mobil kamera :)

snelandskab.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal siges jeg IKKE forventer den bliver positiv. Og jeg bliver heller ikke skuffet! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Right altid godt med en disclaimer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde nu også den muren du taler om, ja faktisk ekstrem menses smerter eller det troede jeg...viste sig så at være tidlige ligamentssmerter...

Så jeg er da meget spæbdt nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pausebillede jeg tog i dag med mandens mobil kamera :)

snelandskab.jpg

Super smukt billede søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER