tinapingvin

Vil i se en flot

112 indlæg i dette emne

Jeg synes altså også den ser en smule positiv ud din sidste test. Det bliver spændende at se, om du er den første i vores MG som bliver gravid igen. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om jeg gider teste idag - der var en smule brunligt udflåd på papiret idag - så er sikker på mens er på vej :)

MEN er der ikke noget om en time, jamen så tager jeg den sidste test!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai for sardarn da Tina!!! DET har jeg aldrig set før...altså SÅ tydelig en test - hvis den er negativ! Jeg må stemme i koret og sige at man ikke danner hcg medmindre man er gravid.

Men eh...det da mystisk at den gør sådan i dag, men måske har du haft den dyppet i urin for længe?? Den ser lidt overvåd ud nemlig...det kan også være derfor den laver de numre med dig med halve streger.

Du skal max holde den nede i urinkoppen 5 sekunder...jeg plejede at holde den nede i 3-4 max...det var rigeligt.

Krydser fingre for udfaldet bliver som du ønsker!

:kiss:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai for sardarn da Tina!!! DET har jeg aldrig set før...altså SÅ tydelig en test - hvis den er negativ! Jeg må stemme i koret og sige at man ikke danner hcg medmindre man er gravid.

Men eh...det da mystisk at den gør sådan i dag, men måske har du haft den dyppet i urin for længe?? Den ser lidt overvåd ud nemlig...det kan også være derfor den laver de numre med dig med halve streger.

Du skal max holde den nede i urinkoppen 5 sekunder...jeg plejede at holde den nede i 3-4 max...det var rigeligt.

Krydser fingre for udfaldet bliver som du ønsker!

:kiss:

Altså du ved også at jeg kan skrive under på at Valmed ikke er gode for mig :) Men regner med den er negativ - for blod er der kommet til morgen. Og jeg tror faktisk kun jeg holdte den i i max 4 sek tror jeg, for kunne ikke tisse meget da jeg tog den :)

Men jeg har taget den sidste test lige nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvad valmed er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvad valmed er?

Det er et mærke inden for graviditetstests :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så kom da med det, hvad sagde den sidste test, vi venter jo i spænding

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valmed er en test som sælges i bla netto :)

Har du testet igen, eller er mens startet ??

Kom lige til at tænke på jeg engang for snart 6 år siden sad med 7 positive test, alle samme mærke og jeg var ikke gravid og havde heller ikke været det, der var ganske enkelt en fejl på den sending test :box :box Så der kan også have været en fejl på dine test.. Måske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet igen? synes også de se ret så positive ud :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina, det er fordi du holder den under strålen ikke? Derfor er den så "våd" (Mette skriver om det)

Ja det er en dårlig idé. Det er bedre at sætte den i en kop. Når de bliver for våde og det måske rammer testområdet, så kommer der tit den der streg, som ligner den du har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvad valmed er?

Valmed er gteste man kan købe i Netto - føtex og bilka, de er rigtige elendige!!

Ja har set dig gøre flere Valmeds positive Tina...

Hvor er du henne nu? Hvordan ser den sidste test ud?

Ja prøv at stikke den i en kop, det er meget bedre :)

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej nu bliver jeg altså også helt nysgerrig, er den nye test også positiv eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var negativ - og jeg har lige fået min mens :)

Men det er helt okay :) Jeg har det fint med det - skal have p-stav imorgen. Og det var ikke for at holde jer hen, men fordi jeg pludselig skulle ud af døren!

Sorry piger!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var negativ - og jeg har lige fået min mens :)

Men det er helt okay :) Jeg har det fint med det - skal have p-stav imorgen. Og det var ikke for at holde jer hen, men fordi jeg pludselig skulle ud af døren!

Sorry piger!!!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op en gyser tråd :)

Nå men så har du jo i hvert fald bevist at en streg ikke er en streg :rolleyes:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en gyser tråd :)

Nå men så har du jo i hvert fald bevist at en streg ikke er en streg :rolleyes:

ja både og... det kan jo være en biokemisk. Men jeg tror nu det var en negativ test i det her tilfælde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over denne tråd igen - der var lige et andet emne oppe hvor en Valmed var brugt.

Skræmmende nok har jeg ikke testet siden, og plet bløder stadig og har gjort det siden den 25 november :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over denne tråd igen - der var lige et andet emne oppe hvor en Valmed var brugt.

Skræmmende nok har jeg ikke testet siden, og plet bløder stadig og har gjort det siden den 25 november :o

Men nu har du også fået pessar ikke? Det kunne være sjovt at se om du stadig kunne få streger frem på en Valmed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men nu har du også fået pessar ikke? Det kunne være sjovt at se om du stadig kunne få streger frem på en Valmed :)

Jeg har ikke pessar :) Kun en p-stav. Men ja det kunne da være sjovt at se om jeg stadig kan få streger frem :) Så køber et par teste imorgen, for testens skyld og for sjovt! Det koster jo kun 40 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke pessar :) Kun en p-stav. Men ja det kunne da være sjovt at se om jeg stadig kan få streger frem :) Så køber et par teste imorgen, for testens skyld og for sjovt! Det koster jo kun 40 kr :)

Tak smukke :) Det er jeg meget meget spændt på at se. Jeg ved ikke helt hvad en p-stav er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er guiden omkring p-stav :) Det er fordi der ikke er østrogen i jeg har den - for min søster fik brystkræft at østrogen

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=4160

Nåh det er sådan en. Det var smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad sagde testene? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER