tinapingvin

Vil i se en flot

112 indlæg i dette emne

Fik aldrig svarede sidst i var s¨søde at forklare blondie hvad valmed er.. men det er de eneste jeg nogensinde har brugt... sjovt de virker sådan hos dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der igen update på Valmed tests :)

Billedet er taget indenfor 2 minutter, og aner ikke hvorn den ser ud nu - men for mig er der en streg. Den er godt nok grå, men den er der!

3 stks billeder

s4t2ma.jpg

x6eq01.jpg

mm95cp.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se billederne :) men venter spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan selv se de er svære at se når de kommer op i den str - prøver lige at tage nogle nye - for den er der altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, synes selv det er svært at se nu!

2l8ydl3.jpg

Men den er der klart på testen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se den på det nederste billede :) Ja det er vildt ikke. Det viser tydeligt at man ikke kan regne med valmed og andre tests, før man har set stregen blive tydeligere. Men tak fordi du gad Tina. Det var lige sådan en test vi trængte til at se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bare det er vildt stadig at den kan overhovedet give udslag og endda indenfor tiden - nu er jeg så heldigvis ikke en af dem der går og håber, men det er sku da synd for dem der gør.

Jeg har stadig den fra sidst og den er stadig positiv :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bare det er vildt stadig at den kan overhovedet give udslag og endda indenfor tiden - nu er jeg så heldigvis ikke en af dem der går og håber, men det er sku da synd for dem der gør.

Jeg har stadig den fra sidst og den er stadig positiv :prik

ja men jeg oplever jo det samme. Jeg har også haft skyggestreger de sidste 2 dage. Jeg har godt nok også symptomer, men jeg tror det er falske symptomer og jeg tror testene er falske. Men nu får vi af se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men jeg oplever jo det samme. Jeg har også haft skyggestreger de sidste 2 dage. Jeg har godt nok også symptomer, men jeg tror det er falske symptomer og jeg tror testene er falske. Men nu får vi af se.

Sådan noget kan du ikke sige uden at ligge billeder ind - med mindre du har gjort det i din tråd????

Håber søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan noget kan du ikke sige uden at ligge billeder ind - med mindre du har gjort det i din tråd????

Håber søde!

nu har jeg lagt et billede ind. Men altså der er ikke noget at se. Jeg kan vist kun se det i virkeligheden. Har også murren i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan endte den her historie? Var du gravid? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan endte den her historie? Var du gravid? :-)

nej det var hun ikke. Og det gentog sig mange gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER