TroldeMor

TERMINSLISTE JULI 2012

127 indlæg i dette emne

Vil i opdaterer at jeg venter en dreng :yiepie

Opdateret :balloons

Og tillykke med en lille dreng :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter nakkefoldscanning idag er min termin i stedet 29.Juli :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal lige siges at min termin nu hedder 19 juli ;-) besværligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter nakkefoldscanning idag er min termin i stedet 29.Juli :loveshower

Det skal lige siges at min termin nu hedder 19 juli ;-) besværligt

Opdateret :balloons

Unicorn, ville du hellere have haft termin 18. juli da? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin den 18.juli, skal føde på Hvidovre og vi skl ikke vide hvad hvilket køn, så overraskelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin den 18.juli, skal føde på Hvidovre og vi skl ikke vide hvad hvilket køn, så overraskelse ;)

Så er du også på :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Har termin d. 18. juli og vil gerne på listen.

Regner med at skulle føde på OUH, ihvertfald der jeg har været indtil nu, til NF og 1. jordmoderbesøg :)

Testede positiv onkring uge 5, var ved lægen i uge 7, og til Nf i uge 12. Har lige hørt hjertelyd i torsdags (16+1):)

Det er vores første barn sammen, min mand har 2 dejlige tøser fra tidligere, på 6 og 8 og de glæder sig til at få en lillebror/-søster :)

Vi vil helst ikke vide kønnet før fødslen, så håber ikke selv at kunne se det til næste scanning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Har termin d. 18. juli og vil gerne på listen.

Regner med at skulle føde på OUH, ihvertfald der jeg har været indtil nu, til NF og 1. jordmoderbesøg :)

Testede positiv onkring uge 5, var ved lægen i uge 7, og til Nf i uge 12. Har lige hørt hjertelyd i torsdags (16+1):)

Det er vores første barn sammen, min mand har 2 dejlige tøser fra tidligere, på 6 og 8 og de glæder sig til at få en lillebror/-søster :)

Vi vil helst ikke vide kønnet før fødslen, så håber ikke selv at kunne se det til næste scanning ;)

Vekommen til og velkommen på listen! :balloons

Jeg krydser fingre for at lillebrøster ikke viser sig for meget frem til MD :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg helgarderer mig og melder mig på banen i juliterminsgruppen også. Hører også til i august-terminen da jeg oprindeligt havde termin 1.8.2012.

Efter NF hedder det 30.7.2012 - Hillerød sygehus. Venter en: Vi ved det efter fødslen.

Så hej med jer alle sammen piger. :0)

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg helgarderer mig og melder mig på banen i juliterminsgruppen også. Hører også til i august-terminen da jeg oprindeligt havde termin 1.8.2012.

Efter NF hedder det 30.7.2012 - Hillerød sygehus. Venter en: Vi ved det efter fødslen.

Så hej med jer alle sammen piger. :0)

Kh Nica

Du er hermed på listen. Velkommen til! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 4.juli og skal føde på regionshospitalet Randers.Ved på torsdag, hvad vi venter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 4.juli og skal føde på regionshospitalet Randers.Ved på torsdag, hvad vi venter. :)

Velkommen til :balloons Det bliver da mega spændende på torsdag! Jeg har sat dig på listen, så kan du bare lige skrive igen, hvis du vil have kønnet på listen også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer,

Jeg melder mig forsigtigt her, jeg har termin den 31. juli (oprindelig 1. august men den blev rykket til nakkefoldscanningen).

Vi havde tilkøbt os en kønsscanning i går og fik afvide at vi venter os en lille pige.

Jeg skal føde på Herlev sygehus.

Jeg ved endnu ikke hvor aktiv jeg bliver herinde, jeg skal lige mærke efter. Men jeg husere til dagligt på "madambk"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer,

Jeg melder mig forsigtigt her, jeg har termin den 31. juli (oprindelig 1. august men den blev rykket til nakkefoldscanningen).

Vi havde tilkøbt os en kønsscanning i går og fik afvide at vi venter os en lille pige.

Jeg skal føde på Herlev sygehus.

Jeg ved endnu ikke hvor aktiv jeg bliver herinde, jeg skal lige mærke efter. Men jeg husere til dagligt på "madambk"

Velkommen til :balloons Jeg smider dig straks på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, har slet ikke fået opdateret herinde - vi venter os jo en lille pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg måske blive flyttet? Står under d. 30. juli som måskeMOR. Men har skiftet navn siden da, og har termin d. 27. juli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, har slet ikke fået opdateret herinde - vi venter os jo en lille pige :biglove

Kan jeg måske blive flyttet? Står under d. 30. juli som måskeMOR. Men har skiftet navn siden da, og har termin d. 27. juli :)

Så er I rettet til :) Og jeg har selv rettet til, at vi skal have en lille dreng :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er I rettet til :) Og jeg har selv rettet til, at vi skal have en lille dreng :kuller

Super Mette :)

Det er bare skønt! Tænk du skal være mor til en søn :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super Mette :)

Det er bare skønt! Tænk du skal være mor til en søn :7himmel

Ja, det er slet ikke til at forstå. Min egen lille supermand :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du godt opdatere med, at vi venter os en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Tænkte det var på tide jeg fik skrevet, så det sidste nye kan komme på listen.

Min termin er rykket til d. 21. Juli, jeg venter en dreng og jeg skal have en hjemmefødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har vi fundet ud af at vi venter en DRENG.. ... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter mig forresten en pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heller ikke fået opdateret herinde at jeg venter mig en lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER