TroldeMor

TERMINSLISTE JULI 2012

127 indlæg i dette emne

Et forsigtigt hej herinde :balloons

Jeg har efter egen beregning termin 28.juli :-) så jeg vil da gerne være med her hos jer.

:jul11:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et forsigtigt hej herinde :balloons

Jeg har efter egen beregning termin 28.juli :-) så jeg vil da gerne være med her hos jer.

:jul11:

Velkommen til :)

Det er en rigtig fin dag - det er nemlig min fødselsdag! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter min terminsscanning i dag er jeg blevet rykket til 13 juli. Så jeg vil gerne rykkes :)

Den bliver nok rykket igen til NF, nu må vi se :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej.

Jeg vil også gerne være med, jeg er sat til 30. juli. Jeg skal føde på OUH, og vi ved ikke endnu om vi vil vide kønnet. Det er første barn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh vi er da nogle OUH stykker efterhånden :)

Jeg kender ikke så mange i Odense, så hvis nogen er herfra vil jeg rigtig gerne mødes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Miiiiig :loveshower

ca 30 Juli :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sat til d. 20 juli, og er 8+2

Det bliver Næstved sygehus, regner vi med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi vil også gerne vide kønnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle sammen!

Så er der en mere i klubben :wee

Termin: 13/7 2012 - Aalborg Sygehus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, nye! :loveshower

Dina, det kan være vi ses ;) Lægen mener jo, at jeg har termin 12. juli, og det er også på Aalborg Sygehus, jeg skal føde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, nye! :loveshower

Dina, det kan være vi ses ;) Lægen mener jo, at jeg har termin 12. juli, og det er også på Aalborg Sygehus, jeg skal føde ;)

Hvor vildt. Hi hi, det kunne være morsomt :-) Har du været/fået indkaldelse til nf skanning? venter spændt på min ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt. Hi hi, det kunne være morsomt :-) Har du været/fået indkaldelse til nf skanning? venter spændt på min ;)

Nope :( Men har også lidt på fornemmelsen (= har hørt rygter) at Aalborg ikke liiiiiige har det bedste serviceniveau, hvad det angår. Så det ville ikke undre mig om man får en indkaldelse i sidste øjeblik. :rolleyes Men håber da at vi snart får en! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope :( Men har også lidt på fornemmelsen (= har hørt rygter) at Aalborg ikke liiiiiige har det bedste serviceniveau, hvad det angår. Så det ville ikke undre mig om man får en indkaldelse i sidste øjeblik. :rolleyes Men håber da at vi snart får en! :loveshower

Hmmm...håber de opper sig lidt. Har et ønske om at få det overstået på denne side af året :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm...håber de opper sig lidt. Har et ønske om at få det overstået på denne side af året :blush

Ditto, men tror desværre ikke så meget på det :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto, men tror desværre ikke så meget på det :prik

Har lige fået indkaldelse til scanning - det blev ikke på denne her side af året, bugger! :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen

Jeg skulle have termin den d. 17. juli 2012. Da der er tale om fertilitetsbehandling ved vi jo ret præcist, hvornår de blev befrugtet.

Skal have lavet vandrerjournal den 23. og 28. december. Har dog set spunk 3 gange nu. Det bliver man ikke træt af :rolleyes

Spunk kommer sikkert til verden på Hillerød Sygehus

Det er vores første fælles barn og vi glæder os helt vildt! Vi har været i fertilitetsbehandling i 2½ år - laaang tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået indkaldelse til scanning - det blev ikke på denne her side af året, bugger! :box

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ti NF-scanning idag. Hvor var det dejligt, at se den lille sprælle, selvom det er anden gang, er det nu stadig lidt svært at fatte. Men hun flyttede min termin til d. 1 juli, så jeg er i 12+2, total mærkeligt. Det bliver så spændene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg vil også gerne med på listen. Har trukket den oven på 3 SA'er i foråret, men nu må jeg tro på den er der. Scanningerne viser ihvertfald der er liv og den vokser.

Jeg har termin d. 25-07-12 og vil gerne vide kønnet, hvis jeg kan få manden overtalt. (Det kunne jeg ikke ved barn nr. 2)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have rykket min termin til den 8. Juli :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde piger.. Ihh hvor er vi blevet mange! Jeg har ikke lige haft tiden til at opdatere :blush Men jeg lover at så snart jeg er på fra andet end mobil, så kommer alle nye ansigter og ændringer fluks på listen!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom min termin er 29. juni.. Kan jeg så være på herinde :whistling Eller skal jeg snige mig derind... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skulle der være opdateret :loveshower

Er der fejl eller mangler, så giv lige et pip ;)

Og Myliona - du bliver bare her, basta ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skulle der være opdateret :loveshower

Er der fejl eller mangler, så giv lige et pip ;)

Og Myliona - du bliver bare her, basta ;)

Jubii :loveshower Er nu heller ikke i tvivl om det nok skal blive en julibebs ;)

Ingen i min mors familie har født før tid og heller ikke i min kærestes.. Selv med tvillinger gik min mor så lang tid så de satte det i gang :whistling Så det bliver jo nok en juli baby :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager Troldemor - min termin er rykket en enkelt dag frem.

Så vil du ændre det til 12 juli :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER