TroldeMor

TERMINSLISTE JULI 2012

127 indlæg i dette emne

TERMINSLISTEN:

29. Juni

Myliona - OUH - Venter en PIGE

1. Juli

Karinabm - Esbjerg Sygehus - Venter en Overraskelse

4. Juli

Lineolsen - Hillerød Sygehus - Venter en DRENG

Olivias mor - Sygehus ? - ?

TroldeMor - Herning Sygehus - Venter en DRENG

ritra - Regionshospitalet Randers - Venter en ?

8. Juli

ønskebebs - Aalborg Sygehus Nord - Venter en Overraskelse

Fuglemor - Randers sygehus - ?

Barbamama - Aalborg Sygehus Nord - Venter en DRENG

10 Juli

ccbabyklar - ? Sygehus - Venter en ?

12. Juli

Munck Abildgaard - OUH - Venter en PIGE

Dina12 - Aalborg Sygehus - ?

16. Juli

Betina88 - Viborg Sygehus - DRENG

17. Juli

LykkeV - Herning Sygehus - ?

babyjuli2012 - Hillerød Sygehus - ?

18. Juli

Måske 3 - Holbæk Sygehus - ?

bella_ - Hvidovre sygehus - Venter en Overraskelse

Turboline - OUH - Venter en Overraskelse

19. Juli

Unicorn - Næstved Sygehus - Venter en PIGE

21. Juli

Ancher - hjemme - Venter en DRENG

23. Juli

Fnugger - Hjørring Sygehus - ?

25. Juli

Tuss87 - Hvidovre Sygehus - Venter en ?

26. Juli

MinHemmeligeProfil - Viborg Sygehus - Venter en DRENG

27. Juli

Sejlerbruden - Hillerød Hospital - Venter en (måske)Overraskelse

Den BEDSTE Gave - Hvidovre Sygehus - Venter en ?

29. Juli

bubbi78 - OUH - DRENG

30. Juli

bettyboop1984 - OUH - venter måske en overraskelse

KarinaS - ? Sygehus - ?

Nica - Hillerød Sygehus - Venter en Overraskelse

31. Juli

henry-benry - Herlev Sygehus - Venter en PIGE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3. juli MIG :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken af vores ticker er forkert??

Du er 5+0 og jeg er 5+1.. Termin er jo så med to dages forskel.. Men okay ;)

Men du har 245 dage "to go" og jeg har 222 <_< Det er da en MARKANT forskel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige regnet, og din er den rigtige.. Hvor mærkeligt <_< OG UNDSKYLD FOR SPAM!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da rigtig gerne melde mig på banen. Jeg har efter egne beregninger også termin d 5 juli. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. juli MIG :loveshower

Hvilken af vores ticker er forkert??Du er 5+0 og jeg er 5+1.. Termin er jo så med to dages forskel.. Men okay ;)Men du har 245 dage "to go" og jeg har 222 <_< Det er da en MARKANT forskel :rolleyes

Har lige regnet, og din er den rigtige.. Hvor mærkeligt <_< OG UNDSKYLD FOR SPAM!

Haha :D Det gør ikke noget, det var godt du fik løst mysteriet ;)

Skriver dig straks på :yay

Jeg vil da rigtig gerne melde mig på banen. Jeg har efter egne beregninger også termin d 5 juli. :loveshower

Jep, du er noteret :loveshower

Der er lidt forskel på mine egne beregninger, og lægens :) Men nu VED jeg tilfældigvis hvornår spiren blev undfanget :P så mon ikke jeg får ret i sidste ende :rolleyes

Men jeg retter selvfølgelig til i terminerne hvis i bliver rykket til NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må også meget gerne skrive hvilket sygehus i skal føde på, og om i vil vide kønnet, eller det skal være en overraskelse (det er selvfølgelig frivilligt hvilke oplysninger man vil komme med ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går ud fra jeg hører til OUH.. Og vi vil vide kønnet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg vil gerne være med.

Efter egen beregning her jeg termin den 12. juli skal føde på Hvidovre som sidst og vil (indtil videre) ikke vide kønnet.

Hilsen Perlemor (rigtigt navn kommer når de 12 kritiske uger er veloverstået).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal føde på sydvestjysk sygehus (Esbjerg) og vi vil ikke vide hvilket køn det er, så det er en overraskelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...

Tror jeg vil melde mig under fanerne, officielt, herinde :)

Jeg har, efter mine egne beregninger, termin 8 juli.

Det bliver nok Odense Universitets Hospital, der skal have æren af mig, igen :loveshower

Vi vil meget gerne vide kønnet, hvis det kan ses - jeg tager overraskelsen på forskud :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...

Tror jeg vil melde mig under fanerne, officielt, herinde :)

Jeg har, efter mine egne beregninger, termin 8 juli.

Det bliver nok Odense Universitets Hospital, der skal have æren af mig, igen :loveshower

Vi vil meget gerne vide kønnet, hvis det kan ses - jeg tager overraskelsen på forskud :biglove

Velkommen til :loveshower

Du kommer straks på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne med på! :loveshower

Såvidt jeg kan regne ud, har jeg termin 10. juli (dagen efter vores bryllupsdag :kuller) og jeg skal føde i Aalborg. Vi plejer at kalde det "Sygehus Nord", men jeg tror bare det hedder Aalborg sygehus eller måske Aalborg Sygehus Nord :unsure Vi har ikke fastlagt os på, om vi vil vide kønnet endnu, men jeg TROR vi vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige tilladt mig at fremhæve den her tråd, ligesom den er i de andre TG'er :)

Edit: Og TroldeMor: Tror du ikke, at tråden burde hedde TERMINSLISTE JULI 2012? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juuuhuuuu Barbamama det var lige det vi ventede på :loveshower .

Stort tillykke, hvor et det bare dejligt for Jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juuuhuuuu Barbamama det var lige det vi ventede på :loveshower .

Stort tillykke, hvor et det bare dejligt for Jer.

Tak!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager også chancen og vil gerne på terminslisten :glad

Jeg testede positiv allerede da jeg var 3+3, men det var først søndag d. 30.10.2011 - på vores 1 års bryllupsdag og 3 dage før min fødselsdag, at vi var "helt" sikre da mens heldigvis ikke viste sig - og testen havde udviklet sig rigtig flot :loveshower

Jeg har termin den 9. juli, og skal også føde på Aalborg Sygehus Nord. Havde også muligheden for Regionshospitalet Randers, men da jeg arbejder i Aalborg, er det mest praktisk med Aalborg Sygehus Nord ;)

Vi vil ikke vide kønnet - selvom jeg da godt kan mærke, at jeg godt kunne gå hen at blive pænt nysgerrig :whistling

Håber vi allesammen kommer til at følges hele vejen til en lille baby næste sommer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager også chancen og vil gerne på terminslisten :glad

Jeg testede positiv allerede da jeg var 3+3, men det var først søndag d. 30.10.2011 - på vores 1 års bryllupsdag og 3 dage før min fødselsdag, at vi var "helt" sikre da mens heldigvis ikke viste sig - og testen havde udviklet sig rigtig flot :loveshower

Jeg har termin den 9. juli, og skal også føde på Aalborg Sygehus Nord. Havde også muligheden for Regionshospitalet Randers, men da jeg arbejder i Aalborg, er det mest praktisk med Aalborg Sygehus Nord ;)

Vi vil ikke vide kønnet - selvom jeg da godt kan mærke, at jeg godt kunne gå hen at blive pænt nysgerrig :whistling

Håber vi allesammen kommer til at følges hele vejen til en lille baby næste sommer :biglove

Viiiiiiiiiiildt, det kan være, at vi mødes på fødegangen så! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Viiiiiiiiiiildt, det kan være, at vi mødes på fødegangen så! :loveshower

:D det kunne da være lidt... Okay- vildt sjovt :glad Eller bare lige skulle til nogle undersøgelser/ skanninger samme dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sjovt :D Kan være Munck og jeg løber ind i hinanden også :) haha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D det kunne da være lidt... Okay- vildt sjovt :glad Eller bare lige skulle til nogle undersøgelser/ skanninger samme dag :D

Det kunne da være sjovt! :D

Og skægt for jeg, Myliona og Munck, at I måske også støder på hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må også gerne skrive mig på... termin 5. juli skal føde på Hillerød sygehus - og vi vil gerne vide kønnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne med på! :loveshower Såvidt jeg kan regne ud, har jeg termin 10. juli (dagen efter vores bryllupsdag :kuller) og jeg skal føde i Aalborg. Vi plejer at kalde det "Sygehus Nord", men jeg tror bare det hedder Aalborg sygehus eller måske Aalborg Sygehus Nord :unsure Vi har ikke fastlagt os på, om vi vil vide kønnet endnu, men jeg TROR vi vil :)

Jeg har lige tilladt mig at fremhæve den her tråd, ligesom den er i de andre TG'er :)Edit: Og TroldeMor: Tror du ikke, at tråden burde hedde TERMINSLISTE JULI 2012? :P

Jubiiiii!!! :loveshower

Og fedt af du har fremhævet vores tråd, der selvfølgelig skal høre til i 2012 :blush :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager også chancen og vil gerne på terminslisten :glad

Jeg testede positiv allerede da jeg var 3+3, men det var først søndag d. 30.10.2011 - på vores 1 års bryllupsdag og 3 dage før min fødselsdag, at vi var "helt" sikre da mens heldigvis ikke viste sig - og testen havde udviklet sig rigtig flot :loveshower

Jeg har termin den 9. juli, og skal også føde på Aalborg Sygehus Nord. Havde også muligheden for Regionshospitalet Randers, men da jeg arbejder i Aalborg, er det mest praktisk med Aalborg Sygehus Nord ;)

Vi vil ikke vide kønnet - selvom jeg da godt kan mærke, at jeg godt kunne gå hen at blive pænt nysgerrig :whistling

Håber vi allesammen kommer til at følges hele vejen til en lille baby næste sommer :biglove

Stort tillykke, og velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må også gerne skrive mig på... termin 5. juli skal føde på Hillerød sygehus - og vi vil gerne vide kønnet

Du er hermed på listen.... Velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER