Posted November 2, 2011 Tillykke med fødselsdagen :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke - glæder mig til at være mere aktiv herinde, når jeg endelig bliver gravid. Det kan kun gå for langsomt:) Har brugt det sidste års tid på søsteren Bryllupsklar, så denne side er jo det naturlige skridt videre:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Dejligt og have jer og babyklar tilbage :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Wuhuuuuuu allerede 1 år.. Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Stort tillykke med fødselsdagen!! :hurra :balloon :yiepie :sandie Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Stort tillykke med dagen:o) Jeg håber at kunne blive meget aktiv bruger fra januar 2012, hvor vi vil begynde PB;o) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tilykke :loveshower Kan slet ikke forstå, at der allerede er gået 1 år :) Men hvor er der bare sket rigtig mange skønne ting på det år :biglove Personligt har jeg mødt en masse skønne mennesker :lovebk Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tiiiykke med dagen :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke med fødselsdagen :hurra Tiden går stærkt. Kan huske at jeg fik BK's første baby da jeg fødte 16. November sidste år :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke :) Tak for et fantastisk år :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke til babyklar. Tænk at det ikke er mere end et år, kan slet ikke forestille mig at være foruden :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Jamen tillykke, Babyklar. KH Pia Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Stort tillykke med fødselsdagen :balloons Tusind tak fordi i har startet siden, som er til glæde for mange. Jeg er ny, men er så glad for at en veninde anbefalede siden til mig :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 :loveshower :loveshower Tillykke med fødselsdagen, babyklar :hurra :hurra Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 KÆMPE STORT VILDT MEGET TILLYKKE :7: Hvor er det bare vildt det allerede er ét år siden :7: Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Tillykke - og held og lykke. :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Stort tillykke med dagen.. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 babyklar har fødselsdag og det har de jo og det er i dag..... STORT TILLYKKE MED DAGEN :sandie :7: Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Vil også gerne være med i konkurrencen :) :balloon Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2011 Jeg har kun været herinde siden september, men siden er med til at fordrive noget af tiden, mens jeg venter på de to blå streger. Mellem os tror jeg de kommer, når jeg tester på mandag :whistling Share this post Link to post Share on other sites