Guest LouiseB

Hvor mange børn vil du gerne have?

68 indlæg i dette emne

Hmm... Min mand har 3 søskende, og han drømmer om at få en stor børneflok selv..... Gerne 4 ;)Jeg er måske en smule mere tilbageholdende, men skal da ikke udelukke noget..... Nu tager vi én graviditet ad gangen, og så må vi se :rolleyes

Sjovt at i måske skal have så mange, og på et tidspunkt var børn slet ikke på tale :) livet.. man kan da ikke andet end elske det :)

Vi skal have 2 børn. I mit hoved har jeg altid sagt 3.. men nu når jeg har fået et og kan se det store arbejde skal jeg altså kun have 2 ;) har jo også manden så det ligesom det 3. barn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand vil have to... Jeg har altid sagt, at jeg vil have to, men nu hvor jeg er gravid med den første, har jeg et ønske om flere :whistling . Vi ved jo ikke, om det kan lade sig gøre at få flere. Denne graviditet er jo et stort mirakel, så nu glæder vi os over det i første omgang, og så må vi se, hvad der sker i fremtiden. Vi håber ihvertfald meget på én mere... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På et tidspunkt ville jeg gerne have en 3-4 styks, nu venter vi nr 2. og jeg har det fint med at holde ved det.

Min mand er med på 2, men umiddelbart ikke flere. Da jeg mødte ham ville han slet ikke have børn, så at vi får 2 er stort, men han har fundet ud af hvor vidunderlig Sebastian er og derfor er han med på 1 til. Men han var kun med på 1 til, hvis der var en stor aldersforskel, der er 13 mdr. mellem ham og hans bror og de har aldrig haft noget sammen og har det stadig ikke, så han har lidt svært ved at se glæden ved søskende, snare tværtimod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have én eller to mere, kæresten vil vist bare gerne have én, så vi ender på to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med en på 6 snart 7 måneder og gravid med nr. 2, begge små mirakler, da vi fik af vide jeg ikke kunne få børn, er jeg mere end tilfreds og lykkelig. loveshower.gif

Vi er så også begge to enige om, at uanset hvad så skal vi ikke have mere end to unger, jeg kan simpelthen ikke holde til graviditeten og når nu de to bliver så tæt på hinanden aldersmæssigt gør det heller ikke noget. Jeg håber bare de får rigtig meget gavn af hinanden 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid ønsket mig 3 børn, men efter jeg har fået Hannah og oplevet det store arbejde (ansvar, bekymringer osv), så tror jeg legen stopper ved 2.. Misforstå mig ikke. jeg elsker min Hannahmus højere end noget andet :loveshower , men det er jo ikke bare fryd og gammen at få børn, har jeg erfaret.. :rolleyes

Nu har jeg jo også i forvejen en bonussøn, så jeg ender jo egentlig på 2½.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde engang en drøm om 3-4 stykker, men efter at ha kæmpet i snart 2 år uden held indtil videre, ja så vil jeg sku blive glad hvis jeg bare kan få én! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 børn pt (selvom den ene godt nok er min bonusdreng). Vi var ret enige om, og troede ikke vi skulle have flere. Men nu venter vi nr. 3 og det er bare fantastisk :loveshower Jeg skal dog ikke have flere. Vil gerne steriliseres efter denne graviditet. Min krop og jeg selv kan vist ikke holde til flere graviditeter. Og så er jeg ret sikker på vi får rigeligt at se til med 3 unger :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville aldrig have børn, og nu har jeg 2 :biglove jeg kunne godt tænke mig en mere, men skal jo så lige have støvet en mand op først <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have 3 børn og manden vil have 5 børn...

Hvad vi ender med, må vi se:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid drømt om en flok på 4 styk. Manden mener at 3 er fint til os. Nu må vi se....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har længe tænkt 2 børn, men da jeg mistede min eneste søster begyndte jeg at blive hooked på at få 3 børn...

Manden er mest på de 2, så vi har joket med at nummer 2 bliver tvillinger ;)

Tror dog vi ender med kun at få to, men det må tiden vise - nu skal Erica først lige blive lidt større og så skal hun blive storesøster, og så kan vi jo altid se til den tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne have 3, men nu må vi se efter nr. 2! Jeg vil i hvertfalde meget gerne have en af hvert køn, så hvis nr. 2 bliver en lille pige, så tror jeg vi stopper "mens legen er god" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have mellem 2-4. Kommer meget an på hvor hårdt det bliver og hvordan det mærkes. Tror mest jeg er til 3 mens manden er til 2.. Så nu må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har "givet sig" og derfor sagt "ja" til at vi skal have én fælles.. Men KUN én.. Jeg selv er meget i tvivl om jeg kan "nøjes" med ét barn... Jeg har altid selv forestillet mig at jeg skulle have 2 børn, så har ikke helt affundet mig med at der allerede er sat en begrænsning efter én..

Men hvem ved der sker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er vi pt. enige om at vi ikke skal ha flere.

men man ved jo aldrig om nogle år.

Men altså, 2 stk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gerne have 3 og det har vi nu, så ringen er sluttet og vi skal IKKE have flere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er så heldige at være velsignet med to dejlige prinsesser :loveshower Og som nogle af jer nok ved er de begge kommet til via fertilitetsbehandling og hånden på hjertet, så har jeg ikke lyst til, at gennemgå mere behandling... Vi havde aldrig drømt om vi overhoved skulle ende med to..

Så jeg tror vi begge er enige om vi ikke skal have flere :) Der er 4 år imellem pigerne og jeg kan også mærke på mig selv jeg er blevet 4 år ældre :rolleyes Så vi er tilfredse nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville gerne have mange - helst 4-5. Fik at vide før nummer 1, at det var meget usandsynligt at jeg kunne få børn overhovedet og set i det lys er alt over 0 jo en kæmpe gave.

Har en dejlig dreng nu og een til på vej, men de helbredsmæssige konsekvenser for mig har været ret store, så om der bliver en nummer 3 kommer i høj grad an på om jeg overhovedet kan blive gravid igen og om lægerne vurderer det som for risikabelt.

Men 3 ville være rigtig dejligt, så det håber vi på og krydser fingre for!

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne have 2-3 stykker

men manden siger max 2... men mand skal jo aldrig sige aldrig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om to. Selvom jeg vist har en hemmelig (og urealistisk) drøm om flere :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have 4! Axel vil gerne have 2 eller 3... Så vi må se hvor vi ender :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både manden og jeg er enebørn, så vi har hele tiden talt om 2, så vores børn får en søskende. Jeg tænker, at 2 er rigeligt for os ;-) - det er een til hver og der er tid til og plads til det enkelte barn. Pt kan jeg slet ikke overskue at skulle igennem alt det her med manglende søvn mv. igen, meeen det kan jo være, at det ændrer sig med tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om 2-3. Vi venter vores første nu, så ved jo af gode grunde ikke helt, hvad vi går ind til, og hvor det ender. Tænker også det handler om arbejde, aldersforskel mellem børn og vores alder, om vi føler tidspunktet er rigtigt for en 3'er på et tidspunkt... Det er i hvert fald sikkert, at vi vil have mere end 1, da vi begge har søskende og er meget glade for dem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have 2 eller 4 børn. Min kæreste vil gerne have 2 - og så kunne vi tage den derfra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER