Nitzen1987

Hvilken størrelse babytøj ville i købe til en veninde, der venter sig

16 indlæg i dette emne

En af mine veninder venter sig og jeg plejer at give en tidlig barselsgave... Jeg overvejer, at købe en Hollys bodystocking til hende, men ved ikke om jeg skal købe den i str. 56 eller 62... hmmm... :unsure Hvad ville i gøre? man hører om tøjmærker, der er små i størrelsen, men jeg har intet kendskab til Hollys tøj....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville købe str. 62 :)

Tit og ofte overdynges nybagte forældre med babytøj i str. 56. Og sammen med det de selv har købt når baby ofte ikke engang at bruge halvdelen af tøjet. Derfor tror jeg de får mere glæde af str. 62 hvor der ikke er samme overflod af tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du vil give en barselsgave til hende som ikke har med baby at gøre kan jeg foreslå Matas Fodplejeserie.

Det er den bedste barselsgave jeg har fået. Flere måneders forsømmelse af fødderne (kunne ikke nå dem til sidst) så trængte de til noget luksus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe str. 62.

Str. 56 er kun en lille måned det kan bruges i.

Molo kan jeg kun anbefale - det synes jeg er bedst i størrelserne til baby.

ja og så katvig er også godt. men har bare erfaret at stoffet ved trykknapperne

går så let i stykker. det gør det ik på molos, da trykknapperne sidder i den tykke kant.

Småfolk er også lækkert og god i størrelserne - men ikke egnet til tykke børn. - efter min mening.

Hollys har et stort kvalitets problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik alt for meget tøj i størrelse 62 - som barselsgaver. Så jeg ville købe i 68 i stedet... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville faktisk vælge at købe i 68. 56 og 62 er det man oftest får

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også skuffet over kvaliteten af Katvig, har vasket det 1-2 gange og det ser SÅ forvasket og falmet ud så det køber jeg ikke igen.. Her er vi fan af Småfolk og Ej Sikke Lej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holly er et rigtig fint mærke. Jeg købte str. 56 til min lille niece, men plejer normalt at give str. 62/68 ellers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber altid str. 62 til nybagte forældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

62

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe 56 eller 68 da alle andre køber 62! Vi endte med at bytte ret meget tøj, da vi ellers drukner i str 62!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik enormt meget tøj i str. 62, og vi kunne slet ikke nå at bruge det hele da han kom op i den str...... Til gengæld manglede vi str. 56 :rolleyes

Så det er nok bare rigtig svært at vide hvad man skal købe.....

Tror jeg ville købe str. 56 hvis det var mig, for så kan hun gå og kigge på den, og vide at den (sandsynligvis) passer når den lille kommer til verden :)

Og tøj i str. 56 er bare så småt og sødt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke købe en størrelse 62, vi fik SÅ meget i 62 plus det var den størrelse jeg selv havde købt mest af, da jeg fik af vide at alle ville komme med tøj i str. 56, det var der bare ikke en eneste der gjorde..dry.gif Så jeg ville enten købe 56 eller 68. Katvig ville jeg holde mig fra, kvaliteten af stoffet er ikke særlig god efter min mening, det ser forvasket ud allerede efter 1. vask. Mine favoritter er Hummel og Ej Sikke Lej. ESL kan godt være en smule stor i størrelsen. Faktisk har ESL 50 % på deres forår/sommer kollektion Klik klik hvor de bl.a. har denne her, en af mine yndlings 1296211300___34248.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke købe 62. Indtil videre er det den størrelse jeg har allermest tøj i :o

Jeg ville købe 56, da det jo er en tidlig barselsgave. Så har hun måske ikke selv nået at købe så meget endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke alle der får bunker af tøj i barselsgave, vi fik stort set ingenting, men mere andre gaver...

Vi plejer at give str. 62 i gave, men str. 68 er sikkert også fint.

Mht mærke så synes jeg at Småfolk og rigtig fint og bedre i kvaliteten end Molo og Katvig, men Ej-Sikke-Lej og Mala er klasser over i kvalitet. Vi har købt en del Ej-Sikke-Lej og Mala tøj brugt og nu her efter at vores dreng er vokset ud af det, er det faktisk stadigvæk pænt nok til at blive brugt een gang til af nummer 2. En del af det ser stadig nærmest nyt ud...

Mange hilsner Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med et gavekort til en babybutik, eks Babysam eller Kære børn ?? :) Ellers ville jeg købe i str 68, da baby kan være længe i den størrelse i forhold til 56 og 62...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER