Guest LouiseB

Hvad laver du til dagligt?

74 indlæg i dette emne

Min jobtitel lyder på 'Traffic Manager/Inhouse grafiker' når jeg ikke er på barsel :)

Men.. hvad laver jeg?

- Som eksempel .. annoncerne i højre side på Facebook, det er bl.a. mig der laver dem.. opsætter, skriver tekster og laver grafik dertil - på baggrund af segmenteringer og analyser af det potentielle publikum :)

Derudover laver jeg en del markedsføring via Google - generelt kan man sige jeg arbejder med 'affiliate markedsføring' :)

I grafiker delen af jobbet indgår hjemmeside, brochurer, emballage osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er på barsel :loveshower

Efter barsel er jeg ledig..

skal i gang med en form for uddannelse, når jeg finder ud af hvilken en.

(har 2 i bagagen, men ikke noget jeg vil videre med).

(men går også med en drøm om at få min egen shop med børnetøj) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet tandklinikassistent, men gik lidt død i jobbet og arbejdstiderne så jeg skiftede branche og sidder nu som kontorelev i det kommunale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet maler, har arbejdet som det i 12 år, lige indtil 3 dage før jeg startede som dagplejer sidste år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pædagog i en vuggestue :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad jeg kan for dig på onsdag :goodluck :kram

tusind tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kontoruddannet indenfor Københavns Amt, men har været selvvalgt hjemmegående i knap 6 år. Inden da var jeg to år på barsel, så det bliver jo 8 år som hjemmegående i alt. And I loooove it!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uddannet indenfor kontor. Mangler et semester ag sygepleje uddannelsen, efter 2 omgange af barsel ville jeg igang igen, men har så fået af vide, at min del af uddannelsen er forældet, så skal læse de forgange semestre op, mens jeg skulle skrive bachelor for at kunne skrive bacheloren, så det har jeg slået ud af hovedet og vil hoppe på assistent uddannelsen, så lige sommeren over er jeg på et plejecenter, derefter er jeg så igen arbejdsløs, og skal lige have samlet et års arbejde sammen, for at kunne få en ordentlig elevløn på sosu, men jeg er heldigvis allerede lovet merit. Ellers er jeg enlig mor til 2, som næsten også i sig selv er et fuldtidsjob

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lærerstuderende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er cand.scient.oecon (kandidat i matematik-økonomi fra Københavns Universitet) og arbejder i den finansielle sektor. Man kan så meget med min uddannelse, men jeg havde studiejob i Nationalbanken og blev fastansat da jeg kun manglede mit speciale - og så er det ligesom den branche jeg er endt i :)

Jeg arbejder pt. som pengemarkedschef i en mellemstor dansk bank. Jeg er som sådan glad for det, for jeg brænder for tal og penge og det ansvar der følger med at handle og arbejde med store summer penge, men det ER altså nogen gange lidt hårdt at arbejde sammen med 80-90% mænd og ind imellem ville jeg ønske jeg arbejdede et sted hvor der krævedes knap så meget rundsave på albuerne og der var marginalt mindre omklædningsrums-snak <_<

Jeg drømmer om at finde en gylden middelvej en dag, hvor jeg kan talnørde men med et humanistisk touch. Evt. som treasury-ansat i en stor international virksomhed der producerer/sælger/formidler noget andet end penge og profit :rolleyes

Og så har min mor og jeg en gammel fælles drøm om at åbne et lille hotel/wellness-sted hvor man kan tage hen og pleje sig selv, hinanden og sit parforhold (min mor er coach og familieterapeut ;)) Men måske det altid vil blive ved drømmen... Men den er nu meget rar at have.

Hvilket får mig til at tænke på en af mine livsfilosofier:

"There are two tragedies in life. One is to loose your hearts desire, the other is to gain it"~ George Bernard Shaw ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sosu-assistent og arbejder på en kirurgisk afdeling på et sygehus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er "bare" filet skære på en fiskefabrik.

Hvorfor? Fordi arbejdstiderne passer perfekt til små børn :)

Egentlig er jeg uddannet som salgsassistent men med små børn hænger det bare ikke sammen at skulle arbejde fra 8-18 og i weekenderne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er "bare" filet skære på en fiskefabrik.

Hvorfor? Fordi arbejdstiderne passer perfekt til små børn :)

Egentlig er jeg uddannet som salgsassistent men med små børn hænger det bare ikke sammen at skulle arbejde fra 8-18 og i weekenderne.

Det er da ikke "bare". Et fast job er et fast job uanset om man bruger en uddannelse til at bestride jobbet eller ej :)

Jeg er jobsøgende lige nu (har fast job, men det er nattevagt) og har bevidst søgt fabriksarbejde samtidig med at jeg søger arbejde relateret til min uddannelse.

For jobbet på en fabrik det er bare mere børnevenligt hvad angår arbejdstiderne...

Jeg er bare spændt på hvor jeg får nyt job først. I industrien eller som sosu-assistent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er "bare" filet skære på en fiskefabrik.

Hvorfor? Fordi arbejdstiderne passer perfekt til små børn :)

Egentlig er jeg uddannet som salgsassistent men med små børn hænger det bare ikke sammen at skulle arbejde fra 8-18 og i weekenderne.

"bare", det er da et ærligt arbejde, og sådan er det da, og det er da et godt job :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er restaurantchef

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kunderådgiver i et forsikringsselskab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også glad for mit job og sætter en stor ære i at gøre mit job ordentlig. Både som ansat og som tillidsrepræsentant for mine kollegaer :) Men nu var "bare" egentlig også ment som... Ja jeg ved egentlig ikke hvad det var ment som ;)

synes bare at der var mange pædagoger og cand. lignende som svarede i tråden.

Og mit job er der jo ikke så mange der har ;)

Er ihvertfald ikke stødt på nogen herinde endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også glad for mit job og sætter en stor ære i at gøre mit job ordentlig. Både som ansat og som tillidsrepræsentant for mine kollegaer :) Men nu var "bare" egentlig også ment som... Ja jeg ved egentlig ikke hvad det var ment som ;)

synes bare at der var mange pædagoger og cand. lignende som svarede i tråden.

Og mit job er der jo ikke så mange der har ;)

Er ihvertfald ikke stødt på nogen herinde endnu

jeg kender en der er tarmrenser, hun synes det var flovt at sige, fordi hun har mødt underlige kommentarer på det, hvor jeg så kunne sige, at jeg jo vaskede l##t af folks bagdele hver dag, så vi rodede jo i sådan noget skidteværk begge 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender en der er tarmrenser, hun synes det var flovt at sige, fordi hun har mødt underlige kommentarer på det, hvor jeg så kunne sige, at jeg jo vaskede l##t af folks bagdele hver dag, så vi rodede jo i sådan noget skidteværk begge 2

:D :sc :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender en der er tarmrenser, hun synes det var flovt at sige, fordi hun har mødt underlige kommentarer på det, hvor jeg så kunne sige, at jeg jo vaskede l##t af folks bagdele hver dag, så vi rodede jo i sådan noget skidteværk begge 2

:lolhit :lolhit :lolhit

Jeg er i produktionen på en fabrik, som laver kølere til Biler, Lastbiler, vindmøller og mm.. Her producerer jeg (selvfølgelig :rolleyes) dele til de her kølere og så har jeg en god del af ansvaret for vores mellemvarelager.. :)

Jeg gik i gang med uddannelse efter folkeskolen, men har egentlig aldrig gjort det færdig. Jeg drømmer da om en dag at tage mig en uddannelse, men indtil nu ved jeg ikke hvilket fag det skulle være indenfor og gider ikke gå i gang med noget jeg ikke er sikker på.. Jeg er glad for mit arbejde. Udemærket løn, gode kolleger og gode arbejdstider. Jeg kan dog ikke forestille mig at blive der for evigt, men indtil nu er det fint nok for mig.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit

Jeg er i produktionen på en fabrik, som laver kølere til Biler, Lastbiler, vindmøller og mm.. Her producerer jeg (selvfølgelig :rolleyes) dele til de her kølere og så har jeg en god del af ansvaret for vores mellemvarelager.. :)

Jeg gik i gang med uddannelse efter folkeskolen, men har egentlig aldrig gjort det færdig. Jeg drømmer da om en dag at tage mig en uddannelse, men indtil nu ved jeg ikke hvilket fag det skulle være indenfor og gider ikke gå i gang med noget jeg ikke er sikker på.. Jeg er glad for mit arbejde. Udemærket løn, gode kolleger og gode arbejdstider. Jeg kan dog ikke forestille mig at blive der for evigt, men indtil nu er det fint nok for mig.. :glad

Det skulle vel aldrig være på Nissen's ?? (kunne lige se at du var fra Horsens)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet folkeskolelærer, har kun haft årsvikariater de sidste to år, og nu er jeg desværre arbejdssøgende.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle vel aldrig være på Nissen's ?? (kunne lige se at du var fra Horsens)

Det er nemlig lige det det er.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig lige det det er.. :)

sjovt, jeg kender en der har arbejdet der, og så kender jeg bossen, hans døtre og svigerinde. ( har selv boet i Horsens)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sjovt, jeg kender en der har arbejdet der, og så kender jeg bossen, hans døtre og svigerinde. ( har selv boet i Horsens)

Cool.. :) Det er et lille land vi lever i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER