Posted December 8, 2014 Hm jeg troede at jeg er på, men har været igang siden August 2014;-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 28, 2014 Jeg vil også med... gik igangværende med projekt baby december 2014 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 1, 2015 Hej. Jeg vil gerne slettes. Er blevet gravid. Start oktober 2014. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 1, 2015 Hej. Jeg vil gerne slettes. Er blevet gravid. Start oktober 2014. Stort tillykke... :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 1, 2015 Stort tillykke... :) Mange tak :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 9, 2015 Jeg vil gerne slettes fra maj 2013 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 9, 2015 Jeg vil gerne slettes fra maj 2013 Stort tillykke....! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2015 Vi har startet PB her i feb 2015 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 9, 2015 Vi er startet her i februar 2015 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2015 Min mand jeg har jeg startet PB her i feb 2015 (efter p-piller i 19 år) så nu må vi se hvor længe der går :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2015 jeg vil også gerne på listen, vi gik igang i august 2012 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2015 Vi har startet PB i september 2014, Lige nu har jeg masse tanker, jeg er nu gået 4 dage over tid (ingen tegn på at det overhoved kommer) og har ellers en normal cyklus på 26 dage, hvor den har lagt længe.. Jeg har taget 2 forskellige tester som begge siger at jeg ikke er gravid.. Jeg er meget forvirret.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2015 Vi startede sidste cyklus men håber på at have mere held fremover... vil gerne på listen Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2015 Hov måske jeg skal fjernes fra listen - eller sættes på, på ny. Jeg fødte en søn i feb14 :baby1 Vi går så småt igang med PB2 her i maj15 :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2015 Jeg vil gerne på lister vi har prøvet siden april 2013. Har været til samtale hos gynækolog om evt iui. Min mands sæd skal tjekkes i slutningen af denne månede. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2015 Så lykkedes det, er gravid:) vil gerne slettes, står under august 2013. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 28, 2015 Du må gerne sætte mig på. November 2015 :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 28, 2015 Du må gerne fjerne mig... jeg fødte vores lille prinsesse Stephanie 4 november 2015 (11 måneder efter ppillerne blev smidt :7himmel ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 29, 2015 Vi har vert igang siden maj 2014.. :) Blev gravid september 2014,endte i tidlig SA. Blev gravid igen i september/oktober 2015,endte i MA i november, der kroppen heldigvis ordnet seg selv etter lægen fortalte oss vi hadde mistet. (psyken er sterk tydeligvis) Krysser fingre og tær og alt som er for at 2016 blir vårt år! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 3, 2016 December 2014... Men jeg vidste godt at der ville gå nogen kun tid før vi ville kunne se resultater - men altså ikke så længe... Jeg fik p-sprøjte indtil 3 md før december.. Og så kan der gå tid før det er ude af kroppen... Fik regelmæssig menstruation i marts og troede at nu skete det bare... Vi venter stadig med spænding... Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2016 Vil også på, vi gik igang oktober 15 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2016 Du må gerne skrive mig på :)Ville allerhelst være igang nu, men skal lige igennem operation d. 26. februar, så efter planen, går vi igang marts 2016 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2016 Vil gerne på, Vi er startet her i januar 2016:) Share this post Link to post Share on other sites