Mor til de skønne

-

16 indlæg i dette emne

Vi skal gøre huset fuldstændig hovedrent i morgen, da min sagsbehandler fra kommunetilbuddet kigger forbi fredag. Udover det skal vi hente min nye mobil på fredag :loveshower - ellers står den på afslapning weekenden ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til konfirmation idag, ellers står den vist bare på alt det vi ikke når til dagli :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn har haft en overnattende kammerat i nat, så de skal hygge i dag.

I morgen skal vi til fødselsdag og søndag går turen til Roskilde Dyreskue :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have forberedt min sidste eksamen, som jeg skal op til på mandag, så jeg får ikke meget ferie... Manden har fri i dag, men skal ellers arbejde resten af "ferien", så jeg tror jeg jeg kører en tur op til mine forældre i morgen, så kan jeg læse lidt deroppe - og få bagt muffins...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

idag står den på havearbejde, men vi starter med nybagte boller, pandekager og kaffe sammen med min bror og svigerinde i haven.

Fredag skal jeg bage med en veninde og vores børn, og om aftenen griller vi for derefter at slitte af med kulturnat i Helsinge.

Lørdag får vi venner til morgenmand

Søndag tager vi til veterantræf på frilandsmuseet i Lyngby....

Os så trænger vi vist til at komme på arbejde igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke fri imorgen :(, så derfor er planen at jeg gør rent idag, når manden tager til fodbold. Så vi bare kan hygge og slappe af lørdag og søndag. Men måske skal jeg i haven i weekenden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsdag: I huset og arbejde!

Fredag: I huset og arbejde!

Lørdag: I huset og arbejde!

Søndag: I huset og arbejde! Dog ikke så længe, da vi har 1 års bryllupsdag, så vi skal grille og hygge i vores nye hus før første gang :glad

Tror det bliver en rigtig god weekend, vi får masse af hjælpere på besøg og vejret er jo godt, så mon ikke man kan snige sig lidt i haven en gang i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til formiddag har vi bare hygget os i haven og i eftermiddag skal vi til rejsegilde ved mig storebror og kone.

Fredag skal vi bare være hjemme og manden skal i gang med at bygge skur i forlængelse af vores garage. Lørdag og søndag bliver lige sådan, med en enkelt tur til LEGOLAND.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skal vi gøre rent og lege med Sebastian og generelt hygge. Iaften skal Sebastan til min mor og far, hvor han skal overnatte til imorgen, Lars og jeg skal ud og spise lækker mad og fejre at vi idag har været gift i 4 år :)

Imorgen skal jeg slappe lidt af og nyde lidt alene tid. Min mand skal arbjede og Sebastian er jo stadig hos min mor og far.

Lørdag skal vi til Lars' mormors 80 års fødselsdag, det tager hele dagen og vi skal tidligt op.

Søndag skal vi vidst bare slappe af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ligger længe i sengen her til formiddag og læst et par blade - SKØNT at have tid til at slappe af!

I morgen skal vi nok til Dyrskue, lørdag børnefødselsdag og søndag ren afslapning og rengøring... Og så skal jeg også have lidt tid til at nyde solen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsdag: ren afslapning

Fredag: handle ind til fødselsdags lagkage og boller

Lørdag: Bage boller og lave lagkage til søndag

Søndag: til fødselsdag inde hos mine forældre, min far har fødselsdag og så holder jeg os lige min fødselsdag os samtidig, ( har fødselsdag om mandagen)

Ellers udover alt det jeg skal nå i weekenden.. står den os bare på afslapning, måske man skulle ligge lidt i solen og få noget farve :D :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag sku vi ha været i Givskud men vi var lidt for trætte så vi har bare hygget herhjemme og nydt børnene :) Nu står der en marmorsandkage i ovnen - ja i know FY - men nui her dufter godt!

Om lidt skal vi ha salatskål med pasta til aftensmad....

Huset er blev ryddet op så her ser fint ud...lækkert.

Men i morgen tager vi i Givskud allesammen - glæder mig til at se hvad Emilie siger til gederne etc. hun har aldrig set andet end hestene på marken live før! :D

Lørdag skal jeg over til en skøn veninde og hygge og om aftenen skal vi passe deres datter indtil mor får fri fra aftentjans og søndag skal vi et smut til Herning og hente en motionscykel!! Hihi! Glæder mig!

Den skal stå oppe i sofaen på den plads jeg plejer at sidde på...!! :D ;) Så kan jeg hjule lidt mens jeg ser alle mine programmer på Nat.Geo ;)

Men søndag eftermiddag og aften har vi ingen planer så mon ikke vi bare skal hygge igen inden det bliver mandag?

Mandag tager sønnemand på lejrskole med hele hans klasse og 5.klasse og så er han afsted hele ugen, bliver supermærkeligt!! Han glæder sig....tror jeg sniger mig med! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har nadja og jeg hygget, mens farmand var på arbejde.. I morgen skal jeg på arbejde og farmand hygger med Nadja.. I morgen aften skal vi hjem og grille hos min bedste veninde, hun har en datter på alder med nadja så de hygger sig også altid.. :)

Lørdag skal vi på roskilde dyreskue.. ellers bare hygge :)

Søndag skal vi til familietræf og senere ud og spise på jensens :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har vi været til konfirmation... i morgen = arbejde... lørdag = lidt havearbejde inden manden drager ned til gutterne og "drikker".. så kan jeg lege taxa kl lort...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er taget hjem til min mor på Tåsinge i dag - har nydt haven og solen og har hjulpet med at gøre rent. Min lillesøster og jeg har vasket alle vinduerne udvendigt. Det er sådan noget der gør vores mor glad :)

I morgen formiddag skal jeg ud og shoppe arbejds-ventetøj, der kan skjule maven på arbejde 2 uger endnu :rolleyes I morgen eftermiddag kommer nogen af min mors søskende og skal hjælpe med at sætte festteltet op. Og så kommer min mand ned til os i morgen :)

Lørdag er der den årlige kæmpe familiefest med telt i haven og sammenskudsgilde - og jeg skal for alvor afsløre, at jeg er gravid :yay

Søndag er der afslapning og oprydning inden vi skal hjem til København.

Og alt sammen i sol og 20-25 graders varme. HURRA! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER