tornerose

hvordan vil/har du fortalt nyheden til din mand?

26 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger det, er jeg nysgerrig efter at høre, hvordan i har fortalt din kæreste/mand nyheden om positiv graviditetstest?

Eller hvordan forestiller du dig at gøre, når du har en positiv test i hånden?

Jeg ved ikke selv endnu hvordan jeg vil gøre det, men har spurgt min mand om han selv havde nogle ønsker - næppe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror umiddelbart at jeg vil gøre det i samme øjeblik jeg ser en positiv test, men hvis han er på arbejde må det vente til, at han kommer hjem hvor vi kan dele nyheden i fred og ro og fejre det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede delt det med min mand inden testen blev taget. Han var lige så spændt som mig og kunne ikke vente :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede delt det med min mand inden testen blev taget. Han var lige så spændt som mig og kunne ikke vente :-)

Det samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville dele formodningen om det, men da selve testen er bedst at tage om morgenen kunne jeg godt finde på, at købe en lille gave i den forbindelse... Jeg forestiller mig, at når han kommer hjem fra arbejde vil jeg finde gaven frem, hvori der ligger en lille body eller et par strømper eller andet.. Egentlig som en gave til os begge.. Og så skal graviditetstesten selvfølgelig være der også..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tog testen "sammen". Den dag jeg skulle teste, vækkede jeg min mand da jeg skulle tisse, så kom han ud på toilettet da vi ventede på svar. Jeg regner med at vi gør det på samme måde her ved nr. 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede om morgenen og der var min mand taget afsted... Så jeg købte bogen far på færde til ham.. Da han så kom hjem gav jeg ham gaven som sommerferie underholdning og ventede bare på at han pakkede op... Så fedt at se hans ansigtsudtryk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den dag nogensinde kommer - så er manden ved min side.... lige så nervøs og usikker som jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville have købt en sut til min kæreste, som han skulle få til morgenmaden, men da vi fik hjælp ved kunstig befrugtning, vidste han, hvornår jeg skulle teste. Jeg håbede på, at han sov længe som altid, når han har fri, men jeg nåede kun lige at tage testen, da han sendte en sms oppe fra soveværelset af, hvor der stod "Hvad så?" :seng

Han var mindst lige så nysgerrig og spændt, som jeg var :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stod op ved 9tiden den søndag morgen.. tog en test som ret hurtigt blev positiv.

Gik i bad og satte mig ind foran flimmerkassen i stuen.. da manden vågnede ved 11tiden var jeg selv landet tilpas meget til at kunne dele det med ham uden at tude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis han ikke er hjemme når jeg skal teste så kunne jeg godt finde på (hvis den er positiv) at gå ud og finde en gave til ham. og give ham den når han kommer hjem. :)

men hvis han er hjemme så kan jeg nok ikke dy mig for at sige det med det samme. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog testen en tidlig morgen, mens han var i bad. Vi snakkede lidt imens og han spurgte hvor hurtig man kunne se det. Mit svar var: "DER ER TO STREGER!" Så det var bare fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg løb ind i sengen og vækkede ham og stak tis-pinden helt op i hovedet på ham og sagde " ka du også se 2 streger, kan du, kan du, kan du ?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅR den dag kommer - så er manden ved min side.... lige så nervøs og usikker som jeg.

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg løb ind i sengen og vækkede ham og stak tis-pinden helt op i hovedet på ham og sagde " ka du også se 2 streger, kan du, kan du, kan du ?"

:lol det var han sikkert helt vild med :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol det var han sikkert helt vild med :lol

Hehe nej sjovt nok var det lige en lidt for sær morgenvækning at få... MEn vi havde jo også lige bestemt os for at ligge babyplaner på hylden og manden er jo stærreblind så uden hans hinkesten havde han jo alligevel ingen mulighed for at se stregerne så han synes måske det var lige over grænsen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg løb ind i sengen og vækkede ham og stak tis-pinden helt op i hovedet på ham og sagde " ka du også se 2 streger, kan du, kan du, kan du ?"

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var så spændt at jeg tog testen i Lyngby storcenter om eftermiddagen og jeg kom vidst til at sige rimlig højt til mig selv " Der er sgu da to streger " godt der ikke var andre derude. Jeg fløj ud af toilettet, vaskede hænder og ringede til manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde testet før tid, så vidste det i 4 dage før manden.. Men jeg ville være sikker på den udviklede sig før jeg viste ham den, for vi har været igennem 2 SA'er..

Jeg lagde den på bordet foran ham, han ignorerede den først, for han turde ikke rigtig tro på det, men han blev rigtig glad, dog med forbehold ligesom mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tog testen "sammen". Den dag jeg skulle teste, vækkede jeg min mand da jeg skulle tisse, så kom han ud på toilettet da vi ventede på svar. Jeg regner med at vi gør det på samme måde her ved nr. 2.

Sådan regner jeg også med at det skal være her. :)

JEg løb ind i sengen og vækkede ham og stak tis-pinden helt op i hovedet på ham og sagde " ka du også se 2 streger, kan du, kan du, kan du ?"

HAHAH! Fantastisk! :lol :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lovet at hvis jeg ikke kan vente med at teste til han kommer hjem så har jeg lovet ikke at ringe til ham men sige det ansigt til ansigt... da vi har prøvet spontan abort et par gange har vi valgt ikke at fortælle det til andre det før vi har været til nakkefoldscanning (altså når lykken engang kommer til os :loveshower )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg løb ind i sengen og vækkede ham og stak tis-pinden helt op i hovedet på ham og sagde " ka du også se 2 streger, kan du, kan du, kan du ?"

:haha det var også måden jeg gjorde det på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg løb ind i sengen og vækkede ham og stak tis-pinden helt op i hovedet på ham og sagde " ka du også se 2 streger, kan du, kan du, kan du ?"

:ditto ...... Kl 4 om natten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto ...... Kl 4 om natten :loveshower

:sc

Jeg testede uden at manden vidste det (havde ikke planlagt at teste, da jeg troede jeg havde fået min mens, men da den var nooooget langsom i optrækket bestemte jeg mig for at teste alligevel). Så efter jeg lige havde sundet mig i 30 sekunder gik jeg nedenunder og fortalte ham, at jeg lige havde taget en test... Tror han kunne høre på min stemme, at den ikke var negativ!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op... Jeg bliver helt rørt af at læse om Jeres glade nyheder til Jeres mænd. Hvor er det smukt at kærligheden til den lille allerede dér er så enorm.

Og så fik jeg da både grin og inspiration med på vejen. Tak for det :)

Tænk sig... har tænkt over så meget i forbindelse med graviditet, fødsel, barn osv. men har ikke engang tænkt over hvordan jeg ville give ham nyheden :whistling :rolleyes hi hi :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER