Morpige

Har I fået mors dags gave? og hvad?

40 indlæg i dette emne

Jeg har fået to pakker særlig god tape, 2 neglelak, en grøn og en i guld, og en dobbelt pakke Daim og så en parfume med bodylotion, alt sammen særligt udvalgt af min søn, som selvfølgelig skulle prøve det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik lov til at slippe for morgenbleskift ;)

Da vi vågnede sagde jeg 'det er mors dag - jeg kræver at få lov til at sove længe!'

Fik hele 10 minutter ekstra før manden kom ind og hev gardinet op og erklærede at nu var forkælelsen ovre, vejret var godt - og ungerne umulige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lov til at slippe for morgenbleskift ;)

Da vi vågnede sagde jeg 'det er mors dag - jeg kræver at få lov til at sove længe!'

Fik hele 10 minutter ekstra før manden kom ind og hev gardinet op og erklærede at nu var forkælelsen ovre, vejret var godt - og ungerne umulige ;)

:D Hold da op kan du komme til for alt den forkælelse :)

Jeg har ikke fået noget, da manden er på sjælland og har været der siden fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lov til at slippe for morgenbleskift ;)

Da vi vågnede sagde jeg 'det er mors dag - jeg kræver at få lov til at sove længe!'

Fik hele 10 minutter ekstra før manden kom ind og hev gardinet op og erklærede at nu var forkælelsen ovre, vejret var godt - og ungerne umulige ;)

Altså, de har da helt misforstået princippet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået et flot sæt undertøj og en buket blomster :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået et flot sæt undertøj og en buket blomster :loveshower :loveshower :loveshower

hvor det lyder lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en hjerte medaljon halskæde med plads til to billeder og en "Smart box" med forkælelse til moar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået en skid, manden sagde her til morgen guuud det havde jeg glemt......

Store fucking røvhul først min fødselsdag og nu "mordsag " s,om han glemmer. Og jeg spurgte han om an var total inkompetent da vi havde tre mega buketter til at stå i vores skur som skal afleveres til sviger, bedstemor og min egen mor

Hertil svarede han jeg troede bare du ville sige undskyld for dine hormonsvingninger som dræber os alle.

Nøj han fik en omgang for faktisk at finde ud af a han havde bestilt noget på nettet som ikke var kommet hjem endnu :balloons :balloons

Han syntes lige det kunne være sjovt at få mig i det rødefelt fra morgen.mem humor de ar sgu det kunne jeg se efter nogle minutter :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået en skid, manden sagde her til morgen guuud det havde jeg glemt......

Store fucking røvhul først min fødselsdag og nu "mordsag " s,om han glemmer. Og jeg spurgte han om an var total inkompetent da vi havde tre mega buketter til at stå i vores skur som skal afleveres til sviger, bedstemor og min egen mor

Hertil svarede han jeg troede bare du ville sige undskyld for dine hormonsvingninger som dræber os alle.

Nøj han fik en omgang for faktisk at finde ud af a han havde bestilt noget på nettet som ikke var kommet hjem endnu :balloons :balloons

Han syntes lige det kunne være sjovt at få mig i det rødefelt fra morgen.mem humor de ar sgu det kunne jeg se efter nogle minutter :balloons

Undskyld med :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen blomset her, men det er jeg vant til da manden hellere vil forkæle mig med blomster og chokolade alle andre dage - hvilket han også gør.

Men da pigerne fik af vide det var mors dag gik de i gang med at lave tegninger til og før morgenmad endda.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingenting. Og det var da også fint nok, hvis han var god til at komme med lidt forkælelse andre dage, men DET er han ihvertfald ikke.

Så herhjemme er farsdag også afskaffet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mors dags gave er en kønsscanning allerede når jeg er 14-15uger henne :loveshower

Vi havde aftalt at jeg fik det, og egentlig er det ligeså meget en gave til manden, for han er mega nysgerrig. Sidste gang kunne de nemlig ikke se kønnet til MD scanning, så vi så det først senere, da jeg fik ekstra scanninger. Men denne gang vil vi gerne vide det før :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har fået Twilight - sagaen - den officielle illustrerede guide og krammere og møssere og en blandede slikpose, lige med det jeg kan lide (min mor står for min gave i samarbejde med ungerne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En buket smukke langstilkede koralfarvet roser fra 3 af børnene, og den 4 kom hjem med ny plukket tulipaner og pyntegrønt, som han havde plukket i mormors have :loveshower

Er ret sikker på manden glemte det ;)

Købte en flot buket blomster og en æske Bogø til svigermor, og en buket liljer, samt Bogø chokolade til min mor, plus et hj.lavet "gavekort" til en ting til lejligheden i Tyrkiet,som hun selv må vælge, fra min søs og mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået.. af min svigermor som havde købt på Lille my og vores hunds vegne, nu hun vidste at Morten ikke finder på noget! :D

Har fået en bog med desserter af Mette Blomsterberg.. så det skal der vist eksperimenteres med snart ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er manden kommet hjem fra sjælland og han havde da en buket blomster med hjem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået en skid, manden sagde her til morgen guuud det havde jeg glemt......

Store fucking røvhul først min fødselsdag og nu "mordsag " s,om han glemmer. Og jeg spurgte han om an var total inkompetent da vi havde tre mega buketter til at stå i vores skur som skal afleveres til sviger, bedstemor og min egen mor

Hertil svarede han jeg troede bare du ville sige undskyld for dine hormonsvingninger som dræber os alle.

Nøj han fik en omgang for faktisk at finde ud af a han havde bestilt noget på nettet som ikke var kommet hjem endnu :balloons :balloons

Han syntes lige det kunne være sjovt at få mig i det rødefelt fra morgen.mem humor de ar sgu det kunne jeg se efter nogle minutter :balloons

jeg nået godt nok lige helt op i det røde felt inden jeg læste slutningen... Puuuuuhhhaa jeg var nået og blive rigtig gal i skralden med de kommentare, men dejlig, at det bare var for at lave sjov med dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm... nu er jeg jo ikke "rigtig" moar ENDNU!!! men manden gav brunch med-alt-hvad-der-til-hører i Svendborg på "Under Uret" og det var bare så hyggeligt. Bagefter kørte vi hen og købt den vugge vi havde aftalt igennem DBA.dk :loveshower

Og pt. sidder jeg og byder på en barnevogn på DBA.dk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope, her er der ingen "pap-mors-dags-gave" Men jeg giver ham heller ikke noget på fars dag, så det går lige op ;)

Til gengæld er vi gode til at købe små gaver til huinanden i løbet af året, så ingen sure miner her over manglende gave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps jeg har fået et par fine porcelæns ænder til min have som jeg havde luret på nogen tid :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en god flaske portvin, som jeg glæader mig til at smage. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har fået blomster og chokolade :loveshower :loveshower

Hvor er det mærkeligt at man nu er sådan en der skal have morsdagsgave...... SKØNT!! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en kalorietæller som jeg har ønsket mig.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har fået en æske bogø chokolade af Simon og en buket af manden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER