Solvej99

Slettes

162 indlæg i dette emne

Sookie er navnet på hovedpersonen i min ynglings serie: True Blood...

Det var lige det eneste jeg kunne komme på, da jeg oprettede en bruger :)

Jeg ville også være anonym til en start - på BX hed jeg Steph.. med min gamle profil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sookie er navnet på hovedpersonen i min ynglings serie: True Blood...Det var lige det eneste jeg kunne komme på, da jeg oprettede en bruger :)

Jeg ville også være anonym til en start - på BX hed jeg Steph.. med min gamle profil.

Tænkte nok det var derfra du havde navnet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mit navn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mit navn ;)

Samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen, for jeg har ingen anelse om hvorfor jeg valgte som jeg gjorde, kunne bare ikke finde på noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja... jeg vil jo gerne være lidt anonym endnu, så jeg kan ikke købe tanken bag mit profilnavn :badgirl

Men sjovt at se jer andres

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har valgt navnet på en af mine yndlingsblomster. Jeg er en af dem, der gerne vil være anonym herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol føler også næsten jeg har en slag "identitet" som ML- ligesom du absolut heller ikke kan hedde andet end Miss_Matilde :biglove

HIHI ja jeg glemmer aldrig den Matilde kakao mælk der pludselig var mit avatar billede ;) Ligesom Sandie nu kalder mig "Kakaoen" ;) LOLDet var nu ikke derfor jeg kaldte mig selv det.. Men ja med tiden bliver ens brugernavn jo "det" vi kender folk som...

I kan bare prøve at ændre jeres navn i vil aldrig blive andet en ML og Kakaoen :) :) :)

Hmmm mit navn er bare for smukt til ikke at skulle bruges som profil navn ;) og så det her jo mig : sandie :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Cara mia" er italiensk og betyder "Min kære".

Og så hedder jeg Mia til fornavn. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare slet ikke været særlig kreativ, jeg valgte bare at bruge min hunds navn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mit navn og her på forum bar der endelig mulighed for at bruge det, alle andre steder bruger jeg mit mellemnavn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.....jeg hed tidligere Jonas'mor, men blev så gravid med Emilie og skulle finde på noget andet, og min far kaldte mig for Mettemor da jeg var lille, så det var lige så kreativ jeg formåede at være! :D

Det dækker jo meget godt fremfor JonasogEmiliesMor.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja ved faktisk heller ikke helt hvordan jeg fandt på mit - men ville gerne være anonym, så ville ikke hedde mit rigtige navn. Men har nu ikke noget forhold til TiaK, det var bare en pludselig indskydelse...

Bedre end PiaK <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fornavn + fødselsår!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre end PiaK <_<

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre end PiaK <_<

:sc :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, det er ikke så indviklet.... Jeg bor i en by der hedder Troldhede, og jeg er blevet mor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, det er ikke så indviklet.... Jeg bor i en by der hedder Troldhede, og jeg er blevet mor :loveshower

jeg overvejede faktisk troldemor, da mine unger altid har været trolderødderne/troldeungerne :loveshower men det blev så et navn jeg altid har brugt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg boede i Spanien, for snart mange år siden, spiste jeg rigtig mange Doritos chips. :badgirl Når jeg så skulle bruge et profilnavn, har det bare altid været Dorita og det har hængt fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre end PiaK <_<

:lolhit

:sc :D

Hmm blev faktisk lidt ked af at læse jeres besvarelser - specielt din Linda77. Rigtig at mit brugernavn ikke ligger langt fra mit eget, men det var der jo en grund til jeg ikke skrev... Så mange tak for det...

Og T'et var en pludselig indskydelse - kaldte mig det første gang her på BK, da jeg gerne ville have at mine søster-BK venner kunne genkende mig, men ikke at mit rigtige navn springer i øjnene på nye brugere

Redigeret af TiaK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har altid brugt tazdiginez

det er en kombination af tre navne.

Da jeg gik i folkeskolen, havde jeg 2 bedste veninder og vi skulle så ind på ofirchatten en dag og manglede et brugernavn.

Vi sad og tænkte længe og kom så på at tage vores tre kælenavne som er taz digi og nez.

Vi prøvede alle mulige variationer, men endte med denne kombination - og jeg har brugt det lige siden.

det er snart 11 år siden det navn blev "opfundet" :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit brugernavn ved ejg faktisk ikke rigtig hvor det stammer fra... bruger det faktisk altid når jeg skal bruge brugernavne..

"maj" kommer fra starten af mit navn og "sen" det er faktisk bare kommet ud af den blå luft... og 1985 er mit fødselsår...

Derfor majsen1985

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte at jeg lige ville hive denne tråd frem igen, nu hvor der er kommet så mange nye medlemmer.

Er der ikke flere, der vil fortælle om deres profilnavn? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en sammentrækning af mine børns navne :loveshower

Nanna Frida Mikkel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER