Solvej99

Slettes

162 indlæg i dette emne

Kunne det ikke være sjovt hvis vi alle skiftede brugernavn i en uge??? :LOL :yay :P

Nøj sikke en forvirring der ville blive :toot

Haha en gækkeleg :D Jeg er frisk! (Og mangler en smiley, der vipper djævelsk med øjenbrynene)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kunne det ikke være sjovt hvis vi alle skiftede brugernavn i en uge??? :LOL :yay :P

Nøj sikke en forvirring der ville blive :toot

Det er en vildt god og sjov ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha en gækkeleg :D Jeg er frisk! (Og mangler en smiley, der vipper djævelsk med øjenbrynene)

Det er jeg helt sikkert også!! Kunne du ikke sparke til Ki eller Martin om vi ikke kunne gøre det til en konkurrence på én eller anden måde :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg helt sikkert også!! Kunne du ikke sparke til Ki eller Martin om vi ikke kunne gøre det til en konkurrence på én eller anden måde :p

Hehe spørgsmålet er om Ki og Martin mon egentlig ville være lidt lunkne overfor ideen, det gør det jo mega forvirrende for nye medlemmer. ;) Er er måske også med til at gøre forummet mere "indspist" i forhold til "gamle" medlemmer :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville personligt være ked af legen :(

Jeg kan i forvejen have det rigtig svært med når folk skifter navn herinde, så hvis der pludselig var en stor flok af de "faste"/"gamle" som lavede nyt navn på den måde, ville jeg holde mig helt fra at bruge forummet i perioden det står på.

Det ville simpelthen være for svært for mig at få det ud af det, som jeg er her for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte mit profilnavn uden ret meget bagtanke, andet end at jeg ønskede anonymitet, og synes det er et sjovt navn:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville personligt være ked af legen :(

Jeg kan i forvejen have det rigtig svært med når folk skifter navn herinde, så hvis der pludselig var en stor flok af de "faste"/"gamle" som lavede nyt navn på den måde, ville jeg holde mig helt fra at bruge forummet i perioden det står på.

Det ville simpelthen være for svært for mig at få det ud af det, som jeg er her for.

Ej så er den i hvert fald droppet for mit vedkommende :kram2 Vi skal ikke ud i at stresse folk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville personligt være ked af legen :(

Jeg kan i forvejen have det rigtig svært med når folk skifter navn herinde, så hvis der pludselig var en stor flok af de "faste"/"gamle" som lavede nyt navn på den måde, ville jeg holde mig helt fra at bruge forummet i perioden det står på.

Det ville simpelthen være for svært for mig at få det ud af det, som jeg er her for.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu også mest for sjov.... Ville ikke støde nogen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu også mest for sjov.... Ville ikke støde nogen :kiss

Jeg synes altså det var meget sjovt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu også mest for sjov.... Ville ikke støde nogen :kiss

Føler mig heller ikke stødt :) Ville bare være ked af legen ;) No hard feelings! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig heller ikke stødt :) Ville bare være ked af legen ;) No hard feelings! :kram2

Dejligt :kram2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER