TroldeMor

TroldeMor's Fødselsberetning :)

47 indlæg i dette emne

UHH UH UH IH IH IH :D *hopper rundt som en abe* IIIHHH :D

Min IQ droppede da lige drastisk ned til et punkt, hvor den kun tillader mig at være hyper-glad og hvor jeg kun kan tænke og sige "ihhhh" :loveshower

Denne fødselsberetning har jeg glædet mig SÅ umådeligt meget til og jeg kan slet ikke beskrive, hvor glad jeg er for at du havde en "nem" fødsel og at lille Marlon er en frisk glad rockdreng!

Haha, ang. din mands reaktion på at ringe til FG? - jeg tror at Jesper også ville reagere sådan og på samme tid stryge rundt og pakke en taske der allerede er pakket :lol

Men er så'så'så'så glad på jeres vejne!

(udover det med den dumme veninde, bare glem hende, hun er slet ikke et venskab værd, hvis hun ikke kan være glad på jeres vejne trods det at hun ikke var med til fødslen)

:kiss :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med jeres skønne dreng!

Dejligt at det gik så "smertefrit"!

Held og lykke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for beretningen! :loveshower

Jeg har dog flere gange hoppet over den, da jeg vidste jeg ikke ville kunne lade være med at græde - og dum som jeg er - så vælger jeg at læse den mens jeg er på arbejde og sidder i storkontor!! Måtte læse den over flere omgange, da jeg lige skulle trække vejret for at holde tårene væk...

Håber jeg får bare halvt så nem en fødsel som dig - det kunne være fantastisk!

Jeg kan godt forstå veninden er skuffet - men derfor kan hun da ikke tillade sig at opføre sig sådant! Det er dog hel utroligt!

Hvordan havde Kristian med at være med? Var han på vej ud et par gange?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt forsinket at jeg får læst din fødselshistorie, men jeg var nysgerrig :)

Tillykke endnu engang :)

Mit amning fungerede heller aldrig ret godt, så det var kun de første 3 mdr med div. nedture. Så er det bedre at skåne sig selv når nu muligheden er der :)

Jeg håber du snart får tid til at skrive lidt om hvordan det går :) (og at vi må komme og se ham til sommer)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den smukke knægt. Og tak fordi du ville dele din fødselsberetning med os andre. Hvor var det fantastisk at læse, og thumps up til dig, fordi du klarede det uden smertestillende...

Og angående din såkaldte veninde, så sidder jeg bare og tænker, hvad bilder hun sig egentlig ind?, håber så meget, at du får en ordentlig undskyldning, måske var hun skuffet over, at hun ikke kom med, men helt ærligt, hvad sker der for hende, og det er jo en ret privat ting af føde, og i havde jo gjort det klart for hende, at i kunne ændre mening. Undre mig at hun er så egoistisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk beretning...

Dejligt at det hele gik så godt.. og jeg synes det er så godt for jer begge at

i fik en god oplevelse ud af at farmand faktisk kom med til fødslen.

Men hvor er det ærgeligt at din (x) veninde opfører sig så barnligt.

Hun skulle virkelig skamme sig :gal

Jamen jeg kan blive helt rasende over at læse det - føj altså.

Men endnu engang Tillykke med lille Marlon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig og smuk beretning.... Endnu en gang tillykke med jeres lille Marlon :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest:

STORT TILLYKKE MED SKØNNE SMUKKE MARLON :loveshower :loveshower

Hvor er det dog dejligt at læse din beretning og hvor er det gået stærkt! Du er bare mega sej at have klaret det uden smertestillende og hvor fedt din mand var med :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke med jeres dejlige Marlon :loveshower :loveshower Hvor er det dejligt at læse din beretning.. Vil sige at jeg kun ammede Mille i 3 måneder, men allerede da vi lå på sygehuset fik hun erstatning, grundet rigtig dårlig ammestart, men jeg ammede lidt ved siden af og ellers levede hun på erstatning og jeg overvejer kraftigt, at gøre det samme den her gang, for der er også fordele ved ikke at amme fuldtids..

Men jeg er ked af at læse om din "veninde" :( Hun tænker sig da slet ikke om.. En fødsel er en meget stor begivenhed og jeg er sikker på din mand vil være glad for han alligevel var med til sine dages ende :) Så når hun opfører sig sådan skal du slet ikke bruge krudt på hende.. Hun er rigtig tarvelig, men det kan jo være hun kommer rendende med en undskyldning, når hun lige er kommet sig lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa søde

Tusind tak for en fantastisk dejlig beretning og hvor er det dog rart at læse, at det gik godt! :loveshower Det var godt i fandt ud af tidligt at i ville have ham over på flaske, så i ikke skulle igennem samme helvede som os! Tillykke med den lille guldklump :balloon

Hvor er det sørgeligt at din veninde reagere sådan som hun gør! Jeg forstå slet ikke den slags egoistisk adfærd og hun burde bare glæde sig på jeres vegne i stedet! Så er hun bestemt ikke det venskab værd, hvis hun ikke kan være lidt mere voksen end det <_<

Håber ellers alt er vel derhjemme i Troldhede :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for beretningen :)

Tillykke med den lille trold :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en SKØN beretning!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Dejligt at troldefar alligevel kom med til fødslen. :yay:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... Læste lige det med din veninde. :( :kram

Hun har da på INGEN måde ret til at være sur, og synes virkelig ikke at hun kan være bekendt at "ødelægge" (helt ødelægge det kan det jo nok ikke :kuller) jeres skønne tid med sådan en omgang svinersms'er!!!!

Rigtig ærgerligt, at det lige skulle falde sådan ud med hende, men glem alt om hende, og nyd jeres skønne lille familie istedet! :kuller :kram :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn beretning :loveshower Men hvad sker der lige for din "veninde"? Kan godt forstå hun er skuffet, men en fødsel sker altså når den sker, det kan man ikke bare planlægge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o sikke da en "veninde" det kan hun da ikke tillade sig :( Håber at du er ok med det :kram du må i hvert fald i bebrejde dig selv, at det er gået galt... Nu har jeg ikke fulgt så meget med i din graviditetstråd :badgirl :klap og det står sikkert der, men nu spørger jeg alligevel her: Hvorfor var det ikke planen at din mand skulle med til fødslen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du hørt mere fra din veninde, eller er hun stadig tavs ?? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen..... Hvor er i bare dejlige, at i gider læse og kommentere på min fødselsberetning :loveshower :loveshower :kiss

Jeg ville ønske at jeg kunne svare jer alle individuelt, men tiden er bare ikke rigtig til det endnu..... Men i skal vide at jeg læser og sætter stor pris på alle besvarelser, hver og én :kram2

Mht. Min "veninde", så er der stadig iskold luft.... Jeg har også slettet hende fra min facebook, for jeg blev simpelthen i dårligt humør hver gang jeg så hendes billede, og det gad jeg ikke bruge energi på <_<

Jeg har ikke hørt et ord fra hende siden den dag Marlon blev født.... Og jeg håber heller ikke jeg kommer til det, for jeg har på ingen måde lyst til at genoptage vores "venskab"..... Jeg er sindsygt skuffet over hende, og jeg tror aldrig jeg vil kunne tilgive hende hvis jeg skal være helt ærlig :(

Jeg kan jo godt forstå at hun blev skuffet, for hun havde glædet sig, og det skrev jeg også til hende.... Men det var åbenbart ikke nok, og jeg ved faktisk ikke hvad jeg skulle have gjort for at hun ikke var blevet sur.... Jeg gad ikke spørge <_<

Nå, men nok om det :rolleyes

Anita: jeg finder lige et link til forklaringen bag at Kristian ikke skulle have været med ;) ......... HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være svært med din veninde, i har kendt hinanden i mange år, men på den anden side kan jeg slet ikke følge hendes tankegang..En fødsel er meget uforudsigelig og hun må vide at der kan komme noget i vejen der gør, at jeres aftale må brydes.. Hvad nu hvis det var gået så stærkt at du havde født hjemme inden hun kom, eller du havde født i en ambulance osv osv, det er jo ikke noget man selv er herre over..Og det må man have med i tankerne, at chancen for det ikke kommer til at gå som planlagt, er til stede..

Kan slet ikke forstå hun vil smide 11 års venskab væk, hun burde jo have reageret stik modsat og være glad for at det gik som det nu gjorde :)

Men jeg kan nu alligevel godt forstå dig, jeg havde gjort det samme med hensyn til facebook osv.. Og kan også godt forstå den er meget svær at tilgive, om ikke umulig..

Men fred være med hende, nu har i jeres dejlige søn hos jer :loveshower :loveshower og i har sammen et minde for livet... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita: jeg finder lige et link til forklaringen bag at Kristian ikke skulle have været med ;) ......... HER

Se det forklarede jo en hel del.... Jeg synes nu, at I gjorde det eneste rigtige ved at lade farmand være med til fødslen :) Og synes stadig at det er utilgiveligt den måde din "veninde" har reageret på efterfølgende :( Men din Kristian har uden tvivl været den mest stolte og lykkelige mand i verden da lille-Marlon kom ud :wub og det er nok ikke en oplevelse han ville have været foruden...

Håber at I nyder tiden som nybagte forældre :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig beretning :)

Men sidder sådan lidt :blink over din veninde, at hun være det bekendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Ej, hvor har jeg glædet mig til denne beretning! Hvor er det altså skønt - lige efter bogen :loveshower

Jeg bliver helt varm indeni og drømmer, at det også sker for mig en dag for det lyder bare så held igennem fantastisk - også selvom det gør ondt!

Og jeg vil helt undlade at kommentere på din 'veninde' - Jesus Christ, siger jeg bare! :blink

KÆMPE TILLYKKE MED JERES LILLE MARLON-ROCKBABY! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med sønnen :balloons

Kommer der snart billede af ham, som vi alle kan se :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER