Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

Kmbe er du blevet indkaldt til jordmoder? Jeg skal på Frederiksberg hospital.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det skal jeg også :-) kan ikke lige huske hvilken dato faktisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det skal jeg også :-) kan ikke lige huske hvilken dato faktisk.

Det virker da bare lidt sjovt når man er tilknyttet Herlev, men vil hellere end gerne til Frederiksberg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det med optageområder er en by i Rusland. Men ja, jeg bor selv på Frederiksberg så jeg er meget glad for at jeg skal gå til jordemoder der.

Det er virkelig underligt at NF er overstået!! Det var ligesom en milepæl. Har offentliggjort det nu. Både på facebook og på job. Der er virkelig fedt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det med optageområder er en by i Rusland. Men ja, jeg bor selv på Frederiksberg så jeg er meget glad for at jeg skal gå til jordemoder der.

Det er virkelig underligt at NF er overstået!! Det var ligesom en milepæl. Har offentliggjort det nu. Både på facebook og på job. Der er virkelig fedt.

Da vi fik Amilia var det bare jordmødrene fra riget der holdte til på Frederiksberg. Nå det går nok. Måske vi kan blive overflyttet til riget så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så dig!! :-D synes bare at selve situationen ikke tilbød sig at sige hej :)

Jeg fik vidst et ret godt tal. 1:8000.

Og min termin blev rykket nogle dage frem dvs. til d. 28/1. Så hører ikke til her mere men tænker det er ok :-)

Tillykke med kommende januar-barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :)

Jeg føler stadig INTET for det der er inde i mig. Hader faktisk børn så håber virkelig det ændrer sig når jeg har født!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men til gengæld så bliver jeg lidt blød om hjerter når jeg læser om hvordan barnet udvikler sig. Og da jeg blev scannet i går, lå den og holdte hænderne oppe ved hovedet og det var ret sødt. Så mon ikke det er startet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget har I andre taget på indtil videre? Har ikke intet taget på og synes snart at det burde komme, ikke? Jeg er i 14. uge. Tingene vejer da lidt efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke rigtig taget på, vægten svinger med 1 kg, tror mest det er grundet forstoppelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 16+2 i dag og har taget 3 kg på.

Jeg synes desværre også at det kan ses på bryster, lår og så har jeg fået håndtag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glad for at høre, at jeg ikke er den eneste der intet føler. Men kan som sagt godt mærke at jeg føler noget!! Alene da jeg så de små hænder til NF fik jeg lidt en klump i halsen og det du skriver om at han er jeres, det er en god pointe.

Mht. vægt så svinger min også 700-800 gram fra dag til dag. Vejer man hver eneste dag for at kunne nå at stoppe i tide hvis min vægt går opad.

Er helt normalvægtig. Har tidligere været i meget god form men har været nødt til at stoppe træning fuldstændig fordi jeg har en dårlig skulder (venter på at få en blokade) og har en brækket ryg der giver en del problemer for tiden.

Så det eneste jeg kan er at gå lange ture. Gør jeg så også. Helst 9 km. tre-fire gange om ugen. Men kan virkelig mærke at min kondi er dårligere end for en måned siden. Fuck det er nederen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pakket min vægt væk i en flyttekasse. Men tror jeg har taget 1-2 kg på. Det er mest på maven. Er 9+3 og andengangs gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke taget på endnu. Det er meget normalt når man er dårlig i 1. Trimester. Første gang begyndte jeg først at tage på omkring uge 20, men så kom det også for fuld tryk. Det skal nok komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah pis jeg har taget 2-3 kilo på inden jeg varmt uge 10 :(

Men har os spist rigtig skidt pga kvalme og har ikke dyrket motion som jeg plejer.. :( :( :( magter ik at blive for fed..

Er startet på jern piller igår.. Må håbe jeg bliver lidt stærkere så hø hø hø hø...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah pis jeg har taget 2-3 kilo på inden jeg varmt uge 10 :(

Men har os spist rigtig skidt pga kvalme og har ikke dyrket motion som jeg plejer.. :( :( :( magter ik at blive for fed..

Er startet på jern piller igår.. Må håbe jeg bliver lidt stærkere så hø hø hø hø...

Så tager du måske lidt mindre på senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede op ude på stranden igår.. Haha er så glad for der var mørkt og at jeg stod i vandet.. Min opkast ramlede lige så fint og elegant over mine fødder og Wupti fik vandet skyllet det væk.. Kæresten stod ved siden af og holdt mit hår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede op ude på stranden igår.. Haha er så glad for der var mørkt og at jeg stod i vandet.. Min opkast ramlede lige så fint og elegant over mine fødder og Wupti fik vandet skyllet det væk.. Kæresten stod ved siden af og holdt mit hår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ferien, der mon gør at der ikke er så meget aktivitet herinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ferien, der mon gør at der ikke er så meget aktivitet herinde?

Der har generelt ikke været meget aktivitet i den her tråd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har generelt ikke været meget aktivitet i den her tråd.

Tråden eller foraet ? - og hvor er folk så ellers henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tråden eller foraet ? - og hvor er folk så ellers henne?

Termins gruppen februar. Jeg ved det ikke, måske der ikke er så mange med termin i februar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har generelt ikke været meget aktivitet i den her tråd.

Sorry, jeg er en af dem som ikke er så aktiv - jeg læser mest med, men er ikke så god til selv at oprette emner. Og så synes jeg bare at denne del af graviditeten er den mest langtrukne - 8 dage til NF, hvilket føles som evigheder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, jeg er en af dem som ikke er så aktiv - jeg læser mest med, men er ikke så god til selv at oprette emner. Og så synes jeg bare at denne del af graviditeten er den mest langtrukne - 8 dage til NF, hvilket føles som evigheder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er jo heller ikke særligt mange herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER