Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

Jeg har lige haft er vægttab på 10 kilo.. Wupti så kom de første 3kg på for 3 uger siden. Har ikke vejet mig siden af frygt haha.. Og ja de fleste har taget 1-2 kg på så føler man sig lidt nederen. Så ja dejligt man ikke er den eneste..

Havde nu os slem kvalme og det er begyndt at blive meget bedre, så kan begynde at spise grønsager igen :D

Siden du er 86'er vil jeg ligeledes Joine dig. Fylder selv 30 i år :D

Har også haft kvalme, eller nærmere madlede, så det har været junk jeg har kunne få ned. Alt sundt er bare vokset i munden på mig. Men det virker som om det vender igen nu, og så bliver det godt med en normal hverdag igen oven på 14 dages ferie med ALT for meget hygge.

Hvornår har du termin?

Fylder 30 på torsdag, så weekenden står på stor fest i næste uge, bare lidt øv man skal holde sig ædru. Fordelen er dog at jeg så kan huske hele aftenen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har også haft kvalme, eller nærmere madlede, så det har været junk jeg har kunne få ned. Alt sundt er bare vokset i munden på mig. Men det virker som om det vender igen nu, og så bliver det godt med en normal hverdag igen oven på 14 dages ferie med ALT for meget hygge.

Hvornår har du termin?

Fylder 30 på torsdag, så weekenden står på stor fest i næste uge, bare lidt øv man skal holde sig ædru. Fordelen er dog at jeg så kan huske hele aftenen

Jeg har termin den 27 feb.

Tillykke med imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende. Troede først de kønsscannede efter 14+0. Tror også vi er nød til at have lavet en. Har dig ingen præferencer. Er bare mega nysgerrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha rom og cola. Klasse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi været til kønsscanning. Vi skal have en lille pige mere :loveshower

Det er virkelig dejligt og samtidig lidt syret, at vi til vinter har to dejlige piger :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!! Hvor dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!! Hvor dejligt

Så dejligt ♥️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er lidt af et pigeboom på bk blandt vinterbørnene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved at vi venter en lille supermand som forhåbentlig bliver der og uden kromosomfejl eller ihvertfald ikke nogle fejl af betydning for den lille drengs liv. Vi havde krydset fingre for at det blev en dreng så vi er meget meget lykkelige her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved at vi venter en lille supermand som forhåbentlig bliver der og uden kromosomfejl eller ihvertfald ikke nogle fejl af betydning for den lille drengs liv. Vi havde krydset fingre for at det blev en dreng så vi er meget meget lykkelige her

Der mangler også virkelig dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graviditet og sygdom. Hvor alvorligt skal man tage det? Har det skidt. Tror ikke det er influenza men har ondt i halsen og er bare dårlig. Er ikke blevet tilbudt en vaccine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at det jeg skriver i det følgende nok er totalt tabu og ikke noget man bør føle og slet ikke sige højt. Men nu gør jeg det altså.... Here it goes.

Jeg har nogle ret voldsomme humørsvingninger. Fx i går var jeg overhovedet ikke mig selv. Var konstant ked af det. Havde en klump i halsen og græd virkelig meget. Var faktisk inde og undersøge abortgrænsen i danmark og overvejede for en stund at tage til England, hvor grænsen er 20 uger eller der omkring. Jeg kan slet ikke overskue alle de forandringer der skal ske og hvordan mit liv skal ændres.

Er jeg den eneste, der føler sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at det jeg skriver i det følgende nok er totalt tabu og ikke noget man bør føle og slet ikke sige højt. Men nu gør jeg det altså.... Here it goes.

Jeg har nogle ret voldsomme humørsvingninger. Fx i går var jeg overhovedet ikke mig selv. Var konstant ked af det. Havde en klump i halsen og græd virkelig meget. Var faktisk inde og undersøge abortgrænsen i danmark og overvejede for en stund at tage til England, hvor grænsen er 20 uger eller der omkring. Jeg kan slet ikke overskue alle de forandringer der skal ske og hvordan mit liv skal ændres.

Er jeg den eneste, der føler sådan?

Jeg tror det er helt normalt at panikke over hvordan ens liv vil blive ændret. Min svigerinde råbte og skreg og smækkede med døre. Hun gik også helt vildt i panik.

Når man får sit barn i armene forsvinder al tvivl og man bliver fyldt med kærlighed. Jeg lover dog at det er det værd ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at det jeg skriver i det følgende nok er totalt tabu og ikke noget man bør føle og slet ikke sige højt. Men nu gør jeg det altså.... Here it goes.

Jeg har nogle ret voldsomme humørsvingninger. Fx i går var jeg overhovedet ikke mig selv. Var konstant ked af det. Havde en klump i halsen og græd virkelig meget. Var faktisk inde og undersøge abortgrænsen i danmark og overvejede for en stund at tage til England, hvor grænsen er 20 uger eller der omkring. Jeg kan slet ikke overskue alle de forandringer der skal ske og hvordan mit liv skal ændres.

Er jeg den eneste, der føler sådan?

Åh krammer herfra..

Har haft samme følelse..

Jeg blev ked af det fordi jeg skal stoppe min uddannelse ( satser dog 100% på at vende tilbage efter barsel ), men så mister jeg min læsegruppe jeg virkelig har det godt med. Har ellers været rigtig ked af det på uddannelsen da jeg følte mig ensom i klassen.. Og nu har jeg endelig verdens bedste gruppe og så skrider jeg.. Så ja jeg har haft mine tude perioder..

Plus jeg er så bange.. Hvad nu hvis der sker baby noget eller jeg gør noget forkert?!.. Omg.. Og så når baby skal begynde at spise.. Jeg har angst for mad situationerne.. Ved godt det lyder dumt.. Men har set hvordan nogle børn spiser og når de så får noget galt i halsen.. Omg jeg besvimer og stivner i hele kroppen af skræk.. Så har sagt til manden at han må give Baby M mad indtil Baby M bliver 18 år, jeg magter det ik.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan genkende mig selv fra barn nr 1. Jeg stod også midt i uddannelse og selvom det var et stort ønske at få barn nr 1 og der var arbejdet længe på at blive gravid så følte jeg stadigvæk at der pludselig var et væsen, nærmest rumvæsen der havde indtaget min krop og brugte den som det nu behagede. Og jeg kunne ikke fuldføre min eksamen hvilket var virkelig frusterende. Men jeg glædede mig også. Da han så kom til verden og vi skulle fra sygehuset stod vi der og jeg tænkte.. Gad vide hvornår der er en der kommer og henter ham og siger vi ikke kan finde ud af det.. Og det var så stor en omvæltning at jeg ofte også havde den tanke at det var helt forkert at få barn.. Men det blev bedre og nemmere og tingene var ret naturlige når vi eksempelvis nåede frem til skemad mm. Kan huske jeg havde meget travlt med at han holdt et skema og ikke for mange ændringer af sove og spisevaner. Det blev også nemmere.. Nr 2 var jeg mere rolig med. Nr 3. Måtte bare følge med, spise når der lige var et bryst og sove i barnevognen alle mulige steder rundt i landet. Jeg følte mig ikke så fanget i rollen som gravid og mor med især nr 3. Nr 2 ville ikke spise andet end brystmælk frem til hun var et år, sprang mos og grød over og gik direkte til at vi blendede vores aftensmad som hun da hun var et år, spiste med velbehag. Hun elsker stadigvæk mad og nyt mad. Nu venter vi nr 4 og trods en lang ventetid med moderkagebiopsi og tankerne omkring at vi måske skulle have et handikappet barn så glæder jeg mig. Jeg har ikke så dårlig samvittighed over for arbejdet og glæder mig over at der dannes nye relationer i barselsperioden (barselsboblen) mødregrupper, gravid svømning, babybio og bare det at hele verden drejer sig og det lille væsen man ikke anede man kunne elske så højt. Men kan udemærket følge jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De jern tabletter der.. Enten får man forstoppelse eller diarré.. Jeg fik endnu engang nitten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Its such a magical time. Eller noget... Som jeg har vidst skrevet , så er vi ved at købe hus og har fundet et dejligt hus i mit barndomsområde. Men at skulle flytte fra Frederiksberg og København, det er fuldstændig vanvittigt i mine øjne. Mest pga mig selv. Jeg har puttet mig selv ind i kassen som ung københavner og at skulle til at være "gammel førstegangsfødende - på Vestegnen - "..... Shit mand. Den skal altså lige sluges. Men kan omvendt heller ikke overskue livet med en baby i en to værelses hvor der ikke er plads tik barnevognen og hvor vi ikke har plads til mere end en halvandenmandsseng i soveværelset og kæresten derfor skal sove på sofaen i den tid jeg ammer, det går heller ikke... Det er svært at se sig selv i et nyt lys, som en forstadshaufrau.

Og kan sagtens følge det med mad og alle de ting. Det er jo en kæmpe omvæltning alt det her. Hold dog op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kmbe

Ååååhhhh ja jeg forstår dig.. Vi er lige flyttet fra Down town Århus midtby næsten og så hele 12 km VÆK fra byen af.. Føtex har kun åben til kl 9!!!! WTF..

Nå ja jeg/vi brugte ikke rigtig byen til noget, men ja man er vel midtby kvinde.. Guess not... Så har fået købt en el cykel så jeg kan komme i skole, magter ik bus..

Jeg tænker nok os at det er godt i flytter, en 2

Værelses er for bette til jer 3.. Pas nu på dig selv når i skal flytte. Ingen ved endnu at jeg er gravid så tror de fleste der hjalp os med at flytte her for 3 uger siden synes jeg var en doven skid.. Haha.. Havde det os sygt dårligt (os der)..

Så glæder mig til at sige til svigerfatter "ja beklager jeg ik gad at lyfte en skid, men jeg var gravid"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kmbe: kan også rigtig godt følge dig.

Vi bor pt i udlandet, og skal flytte hjem til april næste år. Og vi er meget i vildrede om vi skal flytte til Frederiksberg/Valby i en lejlighed eller finde et hus på Vestegnen hvor vores venner bor og hvor vi selv kommer fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi byder på et hus i Ishøj. Thomas' forældre bor i Brøndbyøster og min mor bor i sin kolonihave i Ishøj om sommeren og i sin lejlighed i Vanløse om vinteren så det er godt placeret. Skulle vi købe hus i Brøndby skulle vi af 400.000-500.000 mere for samme stand. Eller faktisk dårligere stand. Så det blev Ishøj. Jeg er opvokset i Ishøj og har altid været træt af de fordomme der hørte med. Og det er jo ikke blevet bedre. Men det er en super god kommune at bo i!

Jeg går bare fuldstændig i panik! Vi har alt indenfor fem min. her på Frederiksberg og det har man bare ikke når man flytter i hus. Lige meget hvor man flytter hen, næsten. Med mindre man køber hus på Frederiksberg. Men der rækker en sygeplejerske og jurist løn ikke langt.

Så det er et godt kompromis. Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo super fint netop i forhold til familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl er 02:30 hos mig lige nu, er 5 timer foran jer da jeg er i Thailand.

Har seriøs roskildesyge.

Er på wc og det står ud af begge ender!

Fik kvalme omkring kl 19 siden har jeg brækket mig afskilligelige gange og det ryger af ud af den anden ende som vand.

Hva fuck gør jeg? Vil bare hjem nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl er 02:30 hos mig lige nu, er 5 timer foran jer da jeg er i Thailand.

Har seriøs roskildesyge.

Er på wc og det står ud af begge ender!

Fik kvalme omkring kl 19 siden har jeg brækket mig afskilligelige gange og det ryger af ud af den anden ende som vand.

Hva fuck gør jeg? Vil bare hjem nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev kl 9 hos mig.

Faldt i søvn omkring 4 tiden.

Puha en omgang, mit Tarm system er tømt..

Her til morgen er jeg ok har lidt snurren/uro i maven. Fik spist frugt og grønt til morgenmad havde ik lige lyst til fed mad.

Håber i får en bedre dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh shit. Presset at have det sådan på en ferie. Godt du har det bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER