Maj 2014

Smalltalk

3,057 indlæg i dette emne

Er i 17. uge og har stadig ikke taget et eneste gram på. Min krop har ikke ændret sig. Måske er brysterne vokset lidt. Men ellers INTET!!! Babyen har det jo fint. Men synes bare stadig det er mærkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til koncert til oktober. Skal alene afsted fordi ingen andre rigtigt gider med.

Købte billetterne før jeg blev gravid. Vil så gerne med! Men min mor mener ikke at jeg må for lyden bliver for høj for babyen. Ved nogen noget om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyden for høj? Uhm det lyder mærkeligt hvis det skulle passe. Har da set mange gravide til koncerter osv.. Det tror jeg ikke på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til NF på mandag og samme dag skal vi ind og have lavet kønsscanning :D spææændende, ik nok med det kommer svigerforældrende mandag aften og så får de den store nyhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyden skulle ikke gøre noget. Nyd at kunne tage til koncert inden baby kommer. Der kan pludselig blive meget lang tid til igen at kunne tage til koncerter alene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep! Ville nok aldrig tage til en Metallica koncert med stor mave. Men skal til the cure som er et meget stenet band så tror det bliver stille og roligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sååååååå kom jeg hjem til Danmark.

Hjem turen varede 29 timer så jeg var godt ør i hovedet da vi kom hjem. Puha. Vi fik sovet 12 timer og jeg var oppe kl 3 i nat og spise leverpostejsmadder.

Var lige på vægten idag. Er præcis i uge 14 idag og har taget 3 kilo på. Bum bum det er ok når man tænker på hvor klamt jeg har spist de sidste 14 uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha velkommen hjem!! Jeg hader at det regner. Alle mine tre ugers ferie har der været dårligt vejr. Øv! Ser frem til barsel.

Var hos lægen i går og har fået konstateret bækkenløsning. Kommer slet ikke bag på mig med en i forvejen dårlig ryg. Diskusprolaps og brækket ryg. Jeg har det stramt!!! Kan ikke overskue at gå på arbejde for kan knapt gå. Men trækker den så langt jeg overhovedet kan. Er jo kun i 17. uge.

Men man skal da love for at jeg begynder at kunne se, at jeg er gravid! Det er meget syret eftersom det er mit første barn. Har ENDELIG taget lidt på.

Og så fik vi købt hus! Skal lige tjekkes igennem for at olietanken er indtakt men hvis den er det, så køber vi endeligt. Mener har skrevet under og overført 85.000 i "depot" hos mægleren. Det bliver så awsome at få mere plads og få plads til alle de ting jeg ønsker. Åh hvor jeg glæder mig.

Hvordan har I andre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj2014, læste lige at du skrev i gravid smalltalk at du følte at alt presser op når du spiser. Sådan har jeg det også! Føler mig mega mæt efter kun lidt mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj2014, læste lige at du skrev i gravid smalltalk at du følte at alt presser op når du spiser. Sådan har jeg det også! Føler mig mega mæt efter kun lidt mad.

Synes bare det er så tidligt! Med vores datter var jeg vildt sulten på det her tidspunkt og kunne spise vanvittig meget. Nu må jeg lægge mig hvis jeg fik spist lidt for meget.

Fedt med hus :yay

Pas på med bækkenet, det kan blive rigtig slemt hvis du ikke passer på og også efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til jordmoder på tirsdag, det er jeg godt nok spændt på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sig mig engang. Følges vi ad? Skal også til jordemoder på tirsdag :-D hvor skal du gå? Jeg skal på Frb. kl. 11:30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ved godt jeg skal passe på. På mit job kan vi bare ikke sådan bestille vikarer. Der skal ansættes folk fordi det er så et specielt et job. Og een går snart på orlov, og en anden stopper pr. 1/9. Og de har ikke fået dækket hverken mit barselsvikariat eller de andres. Så hvis jeg sygemelder mig, er de seriøst på røven. Og ved godt jdg ikke skal tage hensyn til det men det gør jeg alligevel. Stopper først når jeg ikke kan mere :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sig mig engang. Følges vi ad? Skal også til jordemoder på tirsdag :-D hvor skal du gå? Jeg skal på Frb. kl. 11:30.

Også på Frederiksberg, dog kl. 9. Tilsyneladende gør vi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ved godt jeg skal passe på. På mit job kan vi bare ikke sådan bestille vikarer. Der skal ansættes folk fordi det er så et specielt et job. Og een går snart på orlov, og en anden stopper pr. 1/9. Og de har ikke fået dækket hverken mit barselsvikariat eller de andres. Så hvis jeg sygemelder mig, er de seriøst på røven. Og ved godt jdg ikke skal tage hensyn til det men det gør jeg alligevel. Stopper først når jeg ikke kan mere :-/

Bare virkelig pas på dig selv! Din læge kan henvise dig til en fys, som kan afhjælpe smerterne lidt og give dig nogle øvelser. Har hørt fra andre at det skulle hjælpe. Du kan vidst også få et bælte som holder bækkenet på plads, det kunne aflaste det lidt på arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know. Jeg blev desværre voldsomt overfaldet på min tidligere job af en psykisk syg mand. Så har papirer på at min ryg er smadret så går hos lægerne på Frb hospital og har gået til fys ustandseligt. Intet hjælper desværre :-( :-( :-( det er så frustrerende. Og kan intet sport dyrke. Jo jeg kan godt, hvis jeg så vil ligge i sengen resten af dagen. Vil bare ikke være sådan een der ikke kan noget! Sådan en svag person. Argh!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know. Jeg blev desværre voldsomt overfaldet på min tidligere job af en psykisk syg mand. Så har papirer på at min ryg er smadret så går hos lægerne på Frb hospital og har gået til fys ustandseligt. Intet hjælper desværre :-( :-( :-( det er så frustrerende. Og kan intet sport dyrke. Jo jeg kan godt, hvis jeg så vil ligge i sengen resten af dagen. Vil bare ikke være sådan een der ikke kan noget! Sådan en svag person. Argh!!!

Det er ikke at være svag, du har jo en skade. Det kan godt være at en fys kan hjælpe, så dit bækken ikke bliver meget værre. Nogle er virkelig ramt lang tid efter fødslen også, så du skal passe på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG så var vi til NF scanning... Og den er PERFEKT!!

Nakken var 1,3mm og der var ingen ting at komme efter..

Vi fik to billeder med hjem hvor man kan se ansigtet (så godt som man nu kan) og en fin stor mave (Like his/her mother)... Blev rykket til den 21 februar :D

Kl15 skal vi til kønsscanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG så var vi til NF scanning... Og den er PERFEKT!!

Nakken var 1,3mm og der var ingen ting at komme efter..

Vi fik to billeder med hjem hvor man kan se ansigtet (så godt som man nu kan) og en fin stor mave (Like his/her mother)... Blev rykket til den 21 februar :D

Kl15 skal vi til kønsscanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YES YES YES det blev en PIIIIIIIGE!!!!! Wuhuuuuhuuuuu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke. Nu har jeg bestilt til kønsscanning lørdag morgen, så tiden må gerne gå hurtig. Har dog ikke en favorit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh tillykke!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg godt nok mave vokser. De første to par bukser er gemt i skabet og bæltet har fået et hul mere... Synes det går for stærkt denne gang og ikke fordi jeg fysisk er besværet af det så kan jeg godt mærke at min krop arbejder på højtryk. Sveder hurtigere end før. Bliver hurtigt stakåndet og bare mere træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER