NSEllekilde

Lille bitte bryllupssmall-talk

787 indlæg i dette emne

Jeg holdt tale.. og så fik jeg en veninde til at synge "du er" i kirken.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så den, der ikke kan holde tre linjers tale uden at det hele drukner i tårer og snot (jeg forsøgte til min brors tale. Alle blev rørte men ingen vidste helt hvorfor :lol ). Jeg skrev et brev til min mand istedet, som han fik på vores bryllupsdag om morgenen (altså mens han var alene hjemme inden kirken).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både min mand og jeg holdt tale...helt perfekt for os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tale-tricket for mig var at være i god tid og så holde talen højt for mig selv mannnnge gange. Gang nr 13 hulkede jeg ikke, og på dagen kunne jeg drukne optræk til tudefjæs i rødvins-skål:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg holdt ikke tale - hader sådan noget. Til gengæld skrev vi vores egne løfter til vielsen, så det var da lidt derhen af.

Og så fik han bodouir billeder af mig i morgengave, så han havde slet ikke noget at brokke sig over :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så fik han bodouir billeder af mig i morgengave, så han havde slet ikke noget at brokke sig over :D

Det fik Søren også af mig. Jeg fik dem taget på min polterabend og de står stadig over hans seng :wub

Faktisk, så kom jeg til at kigge nærmere på dem for et par uger siden... Oh dear, hvor kommer jeg aldrig til at se sådan ud igen :D :Rolleyes

Nu kan de stå der til evigt minde om det der var engang :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fik Søren også af mig. Jeg fik dem taget på min polterabend og de står stadig over hans seng :wub

Faktisk, så kom jeg til at kigge nærmere på dem for et par uger siden... Oh dear, hvor kommer jeg aldrig til at se sådan ud igen :D :Rolleyes

Nu kan de stå der til evigt minde om det der var engang :lolhit

Ha ha, jeg skal helt sikkert ikke kigge på dem :D

Tog mine selv. Det er nok den sjoveste weekend, jeg nogensinde har haft :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holdt tale! Mit livs første (og indtilvidere eneste) tale. Jeg var så gigantisk nervøs og mente bestemt ikke at jeg kunne finde ud af det.

Men det kunne jeg altså godt og jeg er blevet rost for den mange gange, også efterfølgende :Blush

Min tale omhandlede de 3 morgengaver jeg gav J :loveshower 1) et visitkort, 2) en nøglering med en nøgle og 3) manchetknapper udformet som det matematiske uendelighedstegn, hvorpå jeg havde fået specielindgraveret vores forbogstaver som jeg selv havde tegnet :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er altså seje med jeres taler :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvem og hvor mange havde I med ude at prøve brudekjoler? :7himmel

Jeg havde min brudepige/veninde med. Da jeg besluttede mig for skrædder var jeg afsted alene.

Det er hyggeligt at have nogen med, men begræns antallet. Det kan bare forvirre dig med for mange meninger om kjolen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde min mor og svigermor med. Prøvede 3 kjoler og valget stod mellem 2 af dem...

Og ja den ene føltes bare perfekt til mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem og hvor mange havde I med ude at prøve brudekjoler? :7himmel

Første gang en veninde, anden gang min mor og svigermor.

Enig med lollerberg omk antal.

Du kan tage mig med :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fik Søren også af mig. Jeg fik dem taget på min polterabend og de står stadig over hans seng :wub

Faktisk, så kom jeg til at kigge nærmere på dem for et par uger siden... Oh dear, hvor kommer jeg aldrig til at se sådan ud igen :D :Rolleyes

Nu kan de stå der til evigt minde om det der var engang :lolhit

Jeg kan også huske at fotografen (som er familie) sagde til mig at det var optimalt tidspunkt at få dem taget, da min krop aldrig ville blive pænere :) Og hun havde så evigt ret :)

Min mand har dem også stadig hængende på sit eget værelse :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem og hvor mange havde I med ude at prøve brudekjoler? :7himmel

Min mor var på ferie da drømmekjolen dukkede op på dba. Min svigermor var dog RET glad for at være stand In ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem og hvor mange havde I med ude at prøve brudekjoler? :7himmel

Jeg havde min mor og to søstre med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har overvejet at tage to veninder og måske min mor med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha :D Men Susanne vil jo også med. Så bliver vi jo alt for mange :p ;)

Måske du og Susanne kunne booke tid ved siden af og lege brude ^_^

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan også huske at fotografen (som er familie) sagde til mig at det var optimalt tidspunkt at få dem taget, da min krop aldrig ville blive pænere :) Og hun havde så evigt ret :)

Min mand har dem også stadig hængende på sit eget værelse :wub

Jeg tror nu egentlig sagtens jeg kan blive ligeså slank igen, men man kan altså godt se jeg er blevet 6 år ældre og efter 2 børn bliver min barm i hvert fald aldrig i nærheden af fordums storhed :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har booket tid til prøvning :o :glad

Ih hvor jeg glæder mig! Så har jeg lige 3 mdr. til at smide 5 kg :chin: :box

Uh, hvor spændende :yay

Hvornår? :whistling

Jeg havde en veninde og min søster med. Ville da egentlig også gerne have haft min mor med, men hun bor jo så langt væk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER