NSEllekilde

Lille bitte bryllupssmall-talk

787 indlæg i dette emne

Ha ha måske du tilfældigvis var i nærheden :D

3. december. Om 101 dage siger min vægttabsapp ;)

Ja, altså hvis det er hos Bride Fashion i Virum, så er jeg jo pr. definition ofte ca 500 m væk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, altså hvis det er hos Bride Fashion i Virum, så er jeg jo pr. definition ofte ca 500 m væk :D

Du kunne jo gå forbi vinduerne og "ose" :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem og hvor mange havde I med ude at prøve brudekjoler? :7himmel

Min ene søster, mor og stedfar. Det var lidt impulsivt - vi (mor, stedfar, mig) gik forbi Lilly på strøget og min mor sagde ih prøve kjoler. Mig nåh ja vi kan da hører om de havde en tid dagen efter. Det havde de. Så mor pg min ene søster med ind og så var jeg sådan da jeg var i kjole nr 2 - øh mor I må altså gerne komme ind og være med. Og ja så blev det de tre da jeg købte (okay fik af min stedfar I) den første brudekjole jeg købte.

Min oprindelige plan var ellers kun min ene søster og mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde min bedste veninde, min mor og to svigerinder med, sådan lidt på skift. Det var hyggeligt men MEGA forvirrende, fordi ingen af dem har samme smag som mig.

Jeg ved faktisk ikke, hvad jeg ville gøre, hvis jeg skulle gøre det om. Måske tage afsted én gang med dem alle for oplevelsen, én gang alene hvor jeg nok besluttede mig og så én gang med alle igen, og så fejre det sammen bagefter? :chin: For de var gode og sjove at have med, men de gjorde det ikke nemmere at vælge :lolhit

Prøv at se på, om du har nogen, der normalt er god til at give dig tøjråd og så få hende med (også) og husk at lytte til hende.

(Hvis jeg havde lyttet til min mor, havde jeg fået en HELT anden kjole, og hvis hun slet ikke havde været med, havde jeg nok også fået en anden...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu egentlig sagtens jeg kan blive ligeså slank igen, men man kan altså godt se jeg er blevet 6 år ældre og efter 2 børn bliver min barm i hvert fald aldrig i nærheden af fordums storhed :D

Ja, hvor fit og slank man er kan der jo arbejdes på. Det er sværere med strækmærker og hængebryster ;)

(Og personligt tror jeg heller jeg vil kunne få min mave lige så flot igen - heller ikke selvom jeg gik amok i træning)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg sang :D

:ditto plus en lille tale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I første omgang er det hos Fuhrmanns i Køge ^_^ Har fået dem anbefalet af en jeg kender, og de får også rigtig gode anmeldelser på nettet :super

Men jeg skal nok sige til, hvis jeg pludselig er i Virum :p

Der var jeg meget tæt på at købe min kjole. Skønt sted. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

hositeseyohiwugo.png

Whaaaaaat? Tiden går så stærkt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde min bedste veninde, min mor og to svigerinder med, sådan lidt på skift. Det var hyggeligt men MEGA forvirrende, fordi ingen af dem har samme smag som mig.

Jeg ved faktisk ikke, hvad jeg ville gøre, hvis jeg skulle gøre det om. Måske tage afsted én gang med dem alle for oplevelsen, én gang alene hvor jeg nok besluttede mig og så én gang med alle igen, og så fejre det sammen bagefter? :chin: For de var gode og sjove at have med, men de gjorde det ikke nemmere at vælge :lolhit

Prøv at se på, om du har nogen, der normalt er god til at give dig tøjråd og så få hende med (også) og husk at lytte til hende.

(Hvis jeg havde lyttet til min mor, havde jeg fået en HELT anden kjole, og hvis hun slet ikke havde været med, havde jeg nok også fået en anden...)

Hov - og mig ;) Var det i Taastrup, du prøvede en eller anden blondekjole :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hositeseyohiwugo.png

Whaaaaaat? Tiden går så stærkt :unsure

:loveshower

Vi har 299 dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg har totalt stress. Jeg har lige prøvet at lave det bordpynt som skal stå på bordene og det så faktisk ikke særlig godt ud :unsure det var helt sikkert flottere i mit hoved...

Nu overvejer jeg at skifte det ud med guldfarvet græskar.. Men kan jeg være sikker på at få græskar d 20.oktober?

Eller har I en anden idé? Vi skal have en hvid Rose i vinflasker, grankogle i glaskuppel og så masser af hvide bloklys og små "krystaller" og efterårsblade på bordene. Så var det meningen at vi skulle have grene i en bloklyslanterne jeg havde lavet om til en vase med guldfugl på. Men det så så grimt ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg har totalt stress. Jeg har lige prøvet at lave det bordpynt som skal stå på bordene og det så faktisk ikke særlig godt ud :unsure det var helt sikkert flottere i mit hoved...

Nu overvejer jeg at skifte det ud med guldfarvet græskar.. Men kan jeg være sikker på at få græskar d 20.oktober?

Eller har I en anden idé? Vi skal have en hvid Rose i vinflasker, grankogle i glaskuppel og så masser af hvide bloklys og små "krystaller" og efterårsblade på bordene. Så var det meningen at vi skulle have grene i en bloklyslanterne jeg havde lavet om til en vase med guldfugl på. Men det så så grimt ud :(

Vi købte græskar til vores bryllup d. 22. Oktober for snart 5 år siden.

Vi skar toppen af, udhules dem, og brugte dem som vaser. Det blev virkelig fint :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg har totalt stress. Jeg har lige prøvet at lave det bordpynt som skal stå på bordene og det så faktisk ikke særlig godt ud :unsure det var helt sikkert flottere i mit hoved...

Nu overvejer jeg at skifte det ud med guldfarvet græskar.. Men kan jeg være sikker på at få græskar d 20.oktober?

Eller har I en anden idé? Vi skal have en hvid Rose i vinflasker, grankogle i glaskuppel og så masser af hvide bloklys og små "krystaller" og efterårsblade på bordene. Så var det meningen at vi skulle have grene i en bloklyslanterne jeg havde lavet om til en vase med guldfugl på. Men det så så grimt ud :(

Jeg ved ikke noget om græskar, men i forhold til forslag, så vil jeg tillade mig at foreslå "Less is more". Jeg kan egentlig godt lide overdådighed, men jeg synes, det lyder vildt med både blade, krystaller, kogler, kupler, flasker, roser og (masser af) lys. :unsure

Til vores bryllup havde vi favourboxes (som også var bordkort), små menuer som sad på en kysseklokke, og så én rund vase med blomster i på hvert bord. Jeg synes slet ikke, der manglede noget :)

Hvad med ENTEN at have fx lys og krystaller ELLER blade og kogler ELLER græskar og blomster?

Eller måske små fade, hvor du samler noget af det på? Jeg tænker stadig at bloklys bliver varmt, men hvis du er vild med tanken om lys, hvad så med små spejlfade med lys og krystaller på? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg har totalt stress. Jeg har lige prøvet at lave det bordpynt som skal stå på bordene og det så faktisk ikke særlig godt ud :unsure det var helt sikkert flottere i mit hoved...

Nu overvejer jeg at skifte det ud med guldfarvet græskar.. Men kan jeg være sikker på at få græskar d 20.oktober?

Eller har I en anden idé? Vi skal have en hvid Rose i vinflasker, grankogle i glaskuppel og så masser af hvide bloklys og små "krystaller" og efterårsblade på bordene. Så var det meningen at vi skulle have grene i en bloklyslanterne jeg havde lavet om til en vase med guldfugl på. Men det så så grimt ud :(

 

Vi blev gift den 4. okt. og der var det i hvert fald ikke noget problem med græskar :) 

 

post-10041-0-42786400-1473245932_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke noget om græskar, men i forhold til forslag, så vil jeg tillade mig at foreslå "Less is more". Jeg kan egentlig godt lide overdådighed, men jeg synes, det lyder vildt med både blade, krystaller, kogler, kupler, flasker, roser og (masser af) lys. :unsure

Til vores bryllup havde vi favourboxes (som også var bordkort), små menuer som sad på en kysseklokke, og så én rund vase med blomster i på hvert bord. Jeg synes slet ikke, der manglede noget :)

Hvad med ENTEN at have fx lys og krystaller ELLER blade og kogler ELLER græskar og blomster?

Eller måske små fade, hvor du samler noget af det på? Jeg tænker stadig at bloklys bliver varmt, men hvis du er vild med tanken om lys, hvad så med små spejlfade med lys og krystaller på? :)

Jeg er meget enig! Vi havde hvide roser, billedrammer med menuer og en lille leg på, bloklys med lyserøde sløjfer og så en blondedug. Vi havde pompomer i loftet, men holdt det ellers helt simpelt, og det var så fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke noget om græskar, men i forhold til forslag, så vil jeg tillade mig at foreslå "Less is more". Jeg kan egentlig godt lide overdådighed, men jeg synes, det lyder vildt med både blade, krystaller, kogler, kupler, flasker, roser og (masser af) lys. :unsure

Til vores bryllup havde vi favourboxes (som også var bordkort), små menuer som sad på en kysseklokke, og så én rund vase med blomster i på hvert bord. Jeg synes slet ikke, der manglede noget :)

Hvad med ENTEN at have fx lys og krystaller ELLER blade og kogler ELLER græskar og blomster?

Eller måske små fade, hvor du samler noget af det på? Jeg tænker stadig at bloklys bliver varmt, men hvis du er vild med tanken om lys, hvad så med små spejlfade med lys og krystaller på? :)

Jeg kan godt forstå hvorfor det lyder helt overdådigt men det er det faktisk ikke :chin: vi har 23 borde og de borde hvor der er flaske med Rose i er der ikke kogle på og der hvor "vasen" var der ikke noget af det andet, sådan så at der var det samme slags pynt på hvert 3. Bord - der skulle være så der var 1 slags "hovedpynt" på hvert bord.. Krystallerne er på størrelse med med perler og er gennemsigtige og skal ligges ved siden af lysene så der kommer mere lys ud af lysene (:lol) så jeg ikke behøver så mange som først tænkt. Jeg har kun 2 blade pr bord og hvid dug under :) vi skal sidde i et E så der skal være noget symmetrisk over borddækningen synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER