Posted October 28, 2016 15 minutes ago, Camils said: Det kan jeg godt forstå. Jeg glæder mig til at høre om det Du er sød vi må finde n dag at ses søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 1 minute ago, Katrinemus said: Du er sød vi må finde n dag at ses søde Ja! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 Just now, Camils said: Ja! Jaaaaa Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 55 minutes ago, LilleMi said: Uh Hvor er du sød Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 Eeej Katrine, jeg håber der kommer bryllup til jer i 2017 det bliver så godt at komme i gang med planlægningen Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 29, 2016 11 hours ago, Aja said: Eeej Katrine, jeg håber der kommer bryllup til jer i 2017 det bliver så godt at komme i gang med planlægningen Hvor er du altså sød det håber jeg også, der har været en masse løse ender der skulle bindes sammen før det kunne blive en realitet, og de er blevet bundet så tænker vi skal igang med at planlægge, det bliver jo et mikro bryllup, da ingen af os har store familier, men små er også godt Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 1, 2016 On 28.10.2016 at 8:59 PM, Katrinemus said: Jeg håber det bliver i året 2017 jeg tror det blir lørdag 1.7.17??? ihh hvor spændende !!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 1, 2016 Langt om længe har vi fundet lokaler til brylluppet... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 1, 2016 1 hour ago, FruAnd15 said: jeg tror det blir lørdag 1.7.17??? ihh hvor spændende !!!!! Spændende bud der er ikke nogen fast dato endnu, leger lidt med nogle forskellige datoer Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 1, 2016 1 hour ago, LilleMi said: I dag er der 8 mdr. til brylluppet Det er der nemlig Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 1, 2016 1 hour ago, LilleMi said: Hvor dejligt Ja, så skønt. Tiltrængt efter min mening Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2016 10 hours ago, LilleMi said: I dag er der 8 mdr. til brylluppet Det rykker dejligt tæt på Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2016 8 dage til 4års bryllupsdag jeg bliver jo helt nostalgisk Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 14, 2016 Just now, LilleMi said: Var til bryllupsmesse med en veninde i går. Det var altså lidt hyggeligt Jeg har forresten også købt brudekjolen Whaaaaaat?! Billede billede billede!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 14, 2016 Hvor er den (og du) flot, LilleMi Share this post Link to post Share on other sites