NSEllekilde

Lille bitte bryllupssmall-talk

787 indlæg i dette emne

Det skal I have ændret! Det er da netop vigtigt, at man har et helt særligt "bånd"/kemi til præsten. Eller det er det i hvert fald for mig! Prøv at skrive til hende igen :kiss

Det er det også for mig.. Øv jeg er ked af det og jeg kan først snakke med Nichlas om det senere fordi han har drengene på besøg (og lige nu har de nova og er gået en tur :biglove)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun synes at vielsen skal nedtones og at dåbsbarnet er det allervigtigste den dag... Hun synes ikke at Nichlas skal vente på mig ved alteret men at vi skal gå ind sammen med mig. Hun vil ikke have at det bliver separat- vielsen og dåben, men at dåben er det vigtigste.

Jeg fortryder virkelig at vi har valgt det på den her måde. Jeg ville ønske at jeg bare havde sagt ja til en udendørs vielse som Nichlas egentlig ønskede.... :(

Kan I ikke vælge en anden kirke? Eller skal det være den? Jeg ville godt nok være ked af, hvis det ikke blev som jeg ønskede, fordi præsten syntes noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I ikke vælge en anden kirke? Eller skal det være den? Jeg ville godt nok være ked af, hvis det ikke blev som jeg ønskede, fordi præsten syntes noget andet.

Jeg overvejer lidt at prøve at finde ud af om vi kan blive borgerligt viet eller et eller andet lignende... Det passer slet ikke at skifte kirke ift gæster og hvor lokalet er :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer lidt at prøve at finde ud af om vi kan blive borgerligt viet eller et eller andet lignende... Det passer slet ikke at skifte kirke ift gæster og hvor lokalet er :(

Eller skift præst? Man må gerne have sin egen præst med, hvis kirken bare er ledig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller skift præst? Man må gerne have sin egen præst med, hvis kirken bare er ledig ;)

 

Det var også min tanke :) Vi fandt en anden præst da hende der hørte til kirken (som har døbt og konfirmeret mig) desværre havde ferie..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

I er godt nok gode :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nichlas ville ringe til hende og fortælle hvordan vi ville have det og hvis hun ikke vil være med til det finder vi på noget andet :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor lang tid skal man regne med at kirken tager? Inkl. riskastning og lykønskninger? :chin:

Og jer der er blevet gift, hvor længe varede jeres middag? Altså hvornår begyndte I på kaffen? :)

En time :)

Vi startede middagen 17.30 og nåede ikke kaffe og kage inden brudevalsen kl 24.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid skal man regne med at kirken tager? Inkl. riskastning og lykønskninger? :chin:

Og jer der er blevet gift, hvor længe varede jeres middag? Altså hvornår begyndte I på kaffen? :)

Jeg kan ikke huske hvor lang tid det togbi kirken, men selve middagen er meget forskellig hvor lang tid tager. Det at spise tager ikke så lang tid, det er taler/sange/underholdning der tager tiden. Så det kommer an på hvor mange, der ønsker at bidrage med noget på den konto :)

Vi var 60, startede med at spise kl 18 og vi nåede fint at være færdige med desserten inden midnat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nichlas ville ringe til hende og fortælle hvordan vi ville have det og hvis hun ikke vil være med til det finder vi på noget andet :super

 

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er maden også booket :super

Hvor får i kagen fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid skal man regne med at kirken tager? Inkl. riskastning og lykønskninger? :chin:

Og jer der er blevet gift, hvor længe varede jeres middag? Altså hvornår begyndte I på kaffen? :)

Selve vielsen tager 30-40 min alt efter hvor lange sange I vælger :D

Vi var 70 mennesker med buffet til hovedet og dessert. Vi nåede lige brudevalsen inden midnat.

Kaffen blev planmæssigt serveret bagefter sammen med chokolade, whisky, bailey's etc :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor får i kagen fra?

En privatperson der også lavede vores dåbskage :)

Hvorfor? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selve vielsen tager 30-40 min alt efter hvor lange sange I vælger :D

Vi var 70 mennesker med buffet til hovedet og dessert. Vi nåede lige brudevalsen inden midnat.

Kaffen blev planmæssigt serveret bagefter sammen med chokolade, whisky, bailey's etc :)

Ha ha ja men jeg tænkte egentlig også på, hvor lang tid, der reelt gik fra det aftalte starttidspunkt, og til man faktisk forlader kirken for at tage videre :)

Ja jeg faldt faktisk lige over dine lilla menukort + program på bryllupsklar tidligere i dag. Virkelig fine :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super det er også, hvad jeg har regnet med :super

Hmm okay. I må have haft mange indslag så? :chin:

Jeg tror, vi havde 14 :O Og så tror jeg, det tager længere tid at spise, når det er buffet :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, vi havde 14 :O Og så tror jeg, det tager længere tid at spise, når det er buffet :chin:

Jeg tror (håber :blush) slet ikke, at vi får så mange indslag :)

Men vi skal også have buffet. Men altså aftenen går jo bare sin gang, som den nu gør. Det er bare mig, der synes det er lidt hyggeligt med et program med tidspunkter på ^_^ Og der vil jeg gerne plotte bryllupskage, brudevals osv. på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige mailet præsten i kirken i vores by.... Hm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige mailet præsten i kirken i vores by.... Hm

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER