Posted October 24, 2016 45 minutes ago, LilleMi said: Hvornår skal du giftes? I morgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 57 minutes ago, lpd said: I morgen Hvor spændende, stort tillykke med dagen i morgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 Tak søde piger. Det var jo ikke lige drømmen, men vi må udskyde drømmen om stort bryllup lidt endnu, da vi jo har valgt at jeg skal gå hjemme med Arthur til han er 1,5 år, og der er ikke tilskud i vores kommune. Så vi smutter en tur på rådhuset - ingen ved det Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 26 minutes ago, lpd said: Tak søde piger. Det var jo ikke lige drømmen, men vi må udskyde drømmen om stort bryllup lidt endnu, da vi jo har valgt at jeg skal gå hjemme med Arthur til han er 1,5 år, og der er ikke tilskud i vores kommune. Så vi smutter en tur på rådhuset - ingen ved det Bortset fra nu x antal BK-piger Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 6 minutes ago, Tumlepigen said: Bortset fra nu x antal BK-piger Tillykke Haha ja - vores familier ved det ikke Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 Lpd, det lyder romantisk tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 Tillykke lpd I øvrigt, hvem skal jeg kontakte ift navneændring? Jeg har jo nu taget min mands navn, og jeg ved ikke om forsikringer, Danmark, boligselskabet osv osv skal have besked eller om de ved det? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 7 hours ago, Nirev said: Lpd, det lyder romantisk tillykke Ej det var vist det sidste det var I min verden har vi bare været inde og skrive under på et papir men tusind tak! Det er lidt sjovt at være nogens kone Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 Tak Trumpf og NSE. Jeg ved heller ikke hvad det skal laves om Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 Jeg mener ikke jeg officielt ændrede navn nogle steder udover selvfølgelig kirkekontoret. Sygesikringsbevis kommer jo så automatisk og resten står vel stadig i mit gamle navn, men det har vist ikke haft nogen betydning. Jeg ændrer det bare løbende når der alligevel er noget der skal ændres, laves nyt osv. Man kan jo overveje at ændre ens pas, det kommer lidt an på hvor man skal rejse hen om det er nødvendigt. De fleste steder er det ingen problem at rejse med det gamle - vi var selv på bryllupsrejse til Mexico uden problemer Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 Just now, Aja said: Jeg mener ikke jeg officielt ændrede navn nogle steder udover selvfølgelig kirkekontoret. Sygesikringsbevis kommer jo så automatisk og resten står vel stadig i mit gamle navn, men det har vist ikke haft nogen betydning. Jeg ændrer det bare løbende når der alligevel er noget der skal ændres, laves nyt osv. Man kan jo overveje at ændre ens pas, det kommer lidt an på hvor man skal rejse hen om det er nødvendigt. De fleste steder er det ingen problem at rejse med det gamle - vi var selv på bryllupsrejse til Mexico uden problemer Men hvad med kørekort? Skal det ikke opdateres? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 1 minute ago, lpd said: Men hvad med kørekort? Skal det ikke opdateres? Nix. Jeg har stadig mit gamle Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 3 minutes ago, lpd said: Men hvad med kørekort? Skal det ikke opdateres? Nej, jeg har også stadig det gamle Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 Tillykke lpd og jeg har stadigvæk mit gamle kørekort. Cprnr er jo stadigvæk det samme fik jeg at vide da jeg spurgte politiet om det skulle ændres. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 1 hour ago, lpd said: Ej det var vist det sidste det var I min verden har vi bare været inde og skrive under på et papir men tusind tak! Det er lidt sjovt at være nogens kone Vi gjorde det jo også sådan. Kun mine søskende og lidt familie vidste det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 Jeg glæder mig til vi skal til at planlægge Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 1 hour ago, Katrinemus said: Jeg glæder mig til vi skal til at planlægge Hvornår skal I det? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 1 minute ago, Fru.Mor said: Hvornår skal I det? Når vi får fastlagt en dato Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 14 minutes ago, Katrinemus said: Når vi får fastlagt en dato Ej, kom nu! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 1 hour ago, Katrinemus said: Jeg glæder mig til vi skal til at planlægge Det kan jeg godt forstå. Jeg glæder mig til at høre om det Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 43 minutes ago, LilleMi said: Uh spændende Bliver det inden for nærmeste fremtid? Jeg håber det bliver i året 2017 Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2016 39 minutes ago, Fru.Mor said: Ej, kom nu! Ja jeg ved det godt Share this post Link to post Share on other sites