NSEllekilde

Lille bitte bryllupssmall-talk

787 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Damen fra kommunen sagde at vi selv skulle sørge for det :-)

Spøjst, for jeg har flere gange været vidne.. Men jeg er sikker på I finder de to rette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige købt matchende kjoler til pigerne, en boheme kjole i råhvid til mig og brunt sæt til w. Manden skal have fjallraven bukser og mørkegrøn skjorte på. Det bliver så godt. Glæder mig til at sige ja til min mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige købt matchende kjoler til pigerne, en boheme kjole i råhvid til mig og brunt sæt til w. Manden skal have fjallraven bukser og mørkegrøn skjorte på. Det bliver så godt. Glæder mig til at sige ja til min mand

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kiggede lige på min brudekjole igår :kuller jeg er stadig forelsket :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i tænkt jer at overraske manden med et eller andet? Her tænker jeg at det oftere og oftere ses at kvinden synger mandens yndlingssang ned af kirkegulvet eller sådan noget :p jeg kunne godt tænke mig at gøre noget men jeg tør ikke engang at holde tale

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg holdt en tale jeg havde lavet som en bog hvis jeg nu ikke kunne/turde holde den :blush

Nogen hyrer en til at synge en sang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Til vores bryllup spiste vi kage mellem 23 og midnat lige inden brudevalsen og det var helt perfekt Sys jeg :-)

Har før været til bryllup hvor vi spiste lækker kage om eftermiddagen...kagen var god og vi hyggede os osv...men må indrømme den lå tungt så appetitten var ikke så stor til selve middagen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil se! Vi vil se! :toot

Haha! Hvem siger, jeg har det på video? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder tale, ELSKER at holde taler, så jeg er ikke i tvivl om at det er det rette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det har du :p :D :glad

Hvilken sang sang du? :)

Hehe :D

Jeg sang "ingen kan love dig i morgen". Den sang skulle jeg have indspillet på min polterabend, men jeg kunne den ikke, så jeg indspillede en anden i stedet, og skyldte dem derfor en sang. Jeg indspillede "den jeg elsker", som blev spillet på dansegulvet et par gange :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på taleholdet, og holdt mit livs tale til vores bryllup. It felt gooood.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på tale-holdet, jeg håber, jeg kan lave en virkelig unik til M når det er :biglove :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg holdt også tale. Den var vist ret god - de fleste fældede i hvert fald en tåre :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede intet for min mand - tilgengæld fik han et brev med et for mig godt digt. Tilgengæld holdt han verdens bedste tale for mig :wub Og staklen havde været så nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på taleholdet, og holdt mit livs tale til vores bryllup. It felt gooood.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER