Posted August 14, 2016 Hvornår bookede I andre catering? :)Så snart vi havde datoen og vidste hvem vi ville bruge :) Et lille år i forvejen, tror jeg. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Hvornår bookede I andre catering? :) Vi bestilte i tirsdags og vi har to måneder tilbage :D men vi er nok sent ude :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Hvad er det nu I skal have? :) Vi har bestilt fra e-buffet. Nichlas har vistnok bestilt laksemousse med brød til forret, kylling og noget oksekød og flæskesteg (:lol) med 3 forskellige salater og nogle tærter til hovedret, æblekage til dessert og spegepølse og brød til natmad. Vi har bestilt til 80 personer og har tilkøbt alle forsikringer og transport levering/afhentning af kasser - 13000 kroner i alt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Oh god jeg har haft mareridt i nat :boo Alt fra transport til kirken i en grisetrailer hvor grisene trådte på min kjole, laaaaangt kirkegulv hvor vi ikke kunne se hinanden og at Nichlas så mig i kjolen før tid fordi jeg blev vist på en storskærm :D og at alle kvinderne i min familie var brudepiger og de havde klædt sig så grimt :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Lækkert og billigt :super Vi har kig på denne menu: Helstegt pattegris Helgrillet oksemørbrad Marinerede kyllingebryster Rigtige grillpølser Små ovnbagte kartofler med citrontimian Gratinerede flødekartofler To slags kartoffelsalat Eksotisk salat med melon og blåbær Græsk salat med feta, marinerede hvidløg og oliven Middelhavspastasalat Tzatziki Friskbagt brød Smør og persillesmør Sennep og ketchup 219 pr. pers. inkl. kok og grill Det er også billigt og lyder mega lækkert :) det er sommerbryllup ikke? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 69 dage tilbage og jeg føler bare at vi ikke har styr på noget som helst! Lokale - done Mad - done Velkomstdrink - semi-done mangler noget uden alkohol i Sprut - done Øl - mangler (Tyskland) Sodavand - mangler (Tyskland) Cider - mangler (Tyskland) Bryllupskage - semidone, vi vil lave cupcakes selv som kage og vi har endnu ikke prøvet en øvelsesbagning endnu Chokolade til kaffe - mangler (Tyskland) Chips til festen - mangler Rugbrød til natmad og ost - mangler Kjole - done Slør - mangler Sko - mangler Makeup - mangler Hår - mangler Undertøj - mangler Negle - mangler Strømpebånd - mangler Brudebuket - mangler, overhovedet ikke bestilt Brudepigebuketter - mangler, overhovedet ikke bestilt Tøj til Nichlas - mangler Sko til Nichlas - mangler Hår/skæg - mangler(frisør en uges tid før) Novas tøj efter bd - mangler Vaser til dekorationsgrene - semidone, mangler halvdelen Dekorationsgrene - semidone, har kun modtaget halvdelen Glimmerflasker - semidone, mangler at komme det sidste pynt på Blomster til Glimmerflasker - mangler, overhovedet ikke bestilt Bordkort - mangler Børnebord - mangler Sidste bordpynt - mangler Bloklys - done Servietter - done Bloklys til bd - mangler Bordpynt til bd - done (skal laves når vi kommer derop) Servietter - done Letspiselige ting - mangler Snacks - mangler Fotograf - done Serveringspersonale - mangler (vi mangler lige at få det sidste på plads) Jeg føler at listen bliver længere og længere over de ting vi mangler :unsure og der er sikkert mange ting jeg har glemt at skrive stadig Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Jo mere vi taler om bryllup jo mindre har vi lyst. Altså, vi vil gerne giftes, ingen tvivl, men festen næste år er bare for tæt på med renovering af hus som vi fortsat vil være igang med. Plus at W ikke engang er et år, og derfor vil det være svært at finde en babysitter til overnatning.... Vi snakker om at udskyde til 18, men alligevel blive hemmeligt gift på rådhuset. Ved sgu ikke Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Jo mere vi taler om bryllup jo mindre har vi lyst. Altså, vi vil gerne giftes, ingen tvivl, men festen næste år er bare for tæt på med renovering af hus som vi fortsat vil være igang med. Plus at W ikke engang er et år, og derfor vil det være svært at finde en babysitter til overnatning.... Vi snakker om at udskyde til 18, men alligevel blive hemmeligt gift på rådhuset. Ved sgu ikkeJeg blev hemmeligt gift på rådhuset. Og holder først festen til vores kobberbryllup. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Så har vi også bryllupskagen på plads :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Puha... :wacko Du skal nok nå det :kiss Respekt for alt det du klarer med en så lille baby samtidig :respekt Tak :Kiss Årh altså hende præsten der, er ikke lige min kop te. Men det betyder alt for Nichlas og betingelsen for et kirkebryllup.. Hun vil bare gøre det stik modsat end hvad jeg ønsker :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Hvad vil du? Og hvad vil hun? :unsure Hun synes at vielsen skal nedtones og at dåbsbarnet er det allervigtigste den dag... Hun synes ikke at Nichlas skal vente på mig ved alteret men at vi skal gå ind sammen med mig. Hun vil ikke have at det bliver separat- vielsen og dåben, men at dåben er det vigtigste. Jeg fortryder virkelig at vi har valgt det på den her måde. Jeg ville ønske at jeg bare havde sagt ja til en udendørs vielse som Nichlas egentlig ønskede.... :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Ej :unsure Det forstår jeg virkelig godt, at du er ked af. Men skal I ikke vies først? Jeg ved det slet ikke mere. Jeg havde spurgt om vi kunne døbe hende først så hvis hun blev ked af det så kunne gudfar liste ud med hende så hun ikke skulle være ked af det under vielsen og gøre mig distræt. Men det synes hun ikke var en god idé... Jeg har bare lyst til at aflyse :boo Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Jeg ved det slet ikke mere. Jeg havde spurgt om vi kunne døbe hende først så hvis hun blev ked af det så kunne gudfar liste ud med hende så hun ikke skulle være ked af det under vielsen og gøre mig distræt. Men det synes hun ikke var en god idé... Jeg har bare lyst til at aflyse :boo Vi har været til barnedåb/bryllup (en rigtig fin dag i øvrigt!) kan ikke huske rækkefølgen på dåb/bryllup, men hun kom i hvert fald ind med sin far, mens brudgommen ventede på hende.. :) kan I ikke skrive en mail til præsten og endnu engang forklare jeres ønske? :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Vi har været til barnedåb/bryllup (en rigtig fin dag i øvrigt!) kan ikke huske rækkefølgen på dåb/bryllup, men hun kom i hvert fald ind med sin far, mens brudgommen ventede på hende.. :) kan I ikke skrive en mail til præsten og endnu engang forklare jeres ønske? :kissJeg tror bare jeg har det skidt med hende fordi hun jo havde glemt at booke kirken og hun kun har svaret på 1 ud af 3 mails jeg har sendt.. Jeg føler bare at det er helt forkert, kemien er ødelagt på en måde :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Jeg tror bare jeg har det skidt med hende fordi hun jo havde glemt at booke kirken og hun kun har svaret på 1 ud af 3 mails jeg har sendt.. Jeg føler bare at det er helt forkert, kemien er ødelagt på en måde :( Det skal I have ændret! Det er da netop vigtigt, at man har et helt særligt "bånd"/kemi til præsten. Eller det er det i hvert fald for mig! Prøv at skrive til hende igen :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Lækkert og billigt :super Vi har kig på denne menu: Helstegt pattegris Helgrillet oksemørbrad Marinerede kyllingebryster Rigtige grillpølser Små ovnbagte kartofler med citrontimian Gratinerede flødekartofler To slags kartoffelsalat Eksotisk salat med melon og blåbær Græsk salat med feta, marinerede hvidløg og oliven Middelhavspastasalat Tzatziki Friskbagt brød Smør og persillesmør Sennep og ketchup 219 pr. pers. inkl. kok og grill Lyder lækkert, hvor er det fra? Share this post Link to post Share on other sites