NSEllekilde

Lille bitte bryllupssmall-talk

787 indlæg i dette emne

Jeg endte med at købe min skønne kjole i Lucca i Nordjylland. Jeg fik fantastisk service, og efterfølgende har de også åbnet en butik i København :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Lilly gik jeg tilgæld derfra i chok over behandlingen og mistede helt lysten til at blive gift

Jeg vil også sige at jeg sjældent har følt mig så lidt som brud, som da jeg skulle prøve kjoler i Lilly.

Til gengæld kunne de både få mig til at føle mig fed og ignorer mine ønsker til kjole.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville have købt sko hos Nicolai, men flygtede igen - I guder en rædselsbiks...

Med fare for at komme til at lyde helt forkert - men det er mig altid en gåde, når butikspersonalet bliver snobbede og ubehagelige - SÅ fornemt er det vel for fanden heller ikke at være ekspedient i en butik, at man er højt hævet over resten af verden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville have købt sko hos Nicolai, men flygtede igen - I guder en rædselsbiks...

Med fare for at komme til at lyde helt forkert - men det er mig altid en gåde, når butikspersonalet bliver snobbede og ubehagelige - SÅ fornemt er det vel for fanden heller ikke at være ekspedient i en butik, at man er højt hævet over resten af verden :rolleyes

Jooo vidste du ikke det? Jeg var sku da dronning af Aalborg da jeg var ungarbejder i Føtex's textil afdeling! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jooo vidste du ikke det? Jeg var sku da dronning af Aalborg da jeg var ungarbejder i Føtex's textil afdeling! :lolhit

 

:D Tak for grin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Tak for grin :D

:blush :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte min hos House of Brides på Rådhuspladsen og fik fin behandling, men de findes vist ikke mere :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte min konto House of Brides PÅ Rådhuspladsen og fik fin behandling, men de findes vist ikke mere :chin:

Der var jeg lige ved at købe min kjole og var rigtig glad for behandlingen. Casa lezar derimod er det mest frygtelige sted jeg nogensinde har været

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

GND: Du ville være dronningen af Aalborg, uanset hvilket job du fik :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GND: Du ville være dronningen af Aalborg, uanset hvilket job du fik :D

Gu vil jeg så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

11 mdr. til bryllup :loveshower

:loveshower :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg knokler med save the date kort - skriver dem i hånden, for det er billigere og så er der kun få som skal sendes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Må vi se dem, når de er færdige? :)

Ja da, må nok hellere få taget et billede af dem - har dog allerede afleveret et par stykker af dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

soyepebofabepuji.jpg

Åh de er fine :)

Jeg har planer om at prøve at lave sådan nogle til bordpynt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 mdr. til bryllup :loveshower

Btw gav jeg 9000 for kjolen inde hos Karim- men så 1500 for slør eller sådan. Det var så inkl en masse blonde, tilretning til den passede perfekt og det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

soyepebofabepuji.jpg

Jeg har planer om at prøve at lave sådan nogle til bordpynt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Var du glade for dem? Har lige her for nylig hørt 2 uafhængige fortælle rigtig skidt om dem :unsure

Processen var soso men slut resultatet var fantastisk :) hvad var de ikke glade for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER