NSEllekilde

Lille bitte bryllupssmall-talk

787 indlæg i dette emne

Min gamle studiekammerater skal giftes næste lørdag, kan jeg tage min baby på 1 måned med i kirken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min gamle studiekammerater skal giftes næste lørdag, kan jeg tage min baby på 1 måned med i kirken?

Det ville jeg ikke gøre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min gamle studiekammerater skal giftes næste lørdag, kan jeg tage min baby på 1 måned med i kirken?

Det kan jeg vitterlig ikke se noget problem i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg vitterlig ikke se noget problem i :)

:ditto men jeg ville lure stemningen og blive ude hvis baby virkede pylret eller gå ud, hvis han/hun (?) blev ked undervejs :) Altså såvidt muligt undgå at "here comes the bride" druknede i gråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto men jeg ville lure stemningen og blive ude hvis baby virkede pylret eller gå ud, hvis han/hun (?) blev ked undervejs :) Altså såvidt muligt undgå at "here comes the bride" druknede i gråd ;)

Og :ditto til dit også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min gamle studiekammerater skal giftes næste lørdag, kan jeg tage min baby på 1 måned med i kirken?

Hvis baby snorksover så ja, men sæt dig bagerst og gå ud ved det mindste kvæk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto men jeg ville lure stemningen og blive ude hvis baby virkede pylret eller gå ud, hvis han/hun (?) blev ked undervejs :) Altså såvidt muligt undgå at "here comes the bride" druknede i gråd ;)

Total meget :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spurgt før men hvor mange øl, sodavand og cider køber i pr person? Fra kl 13-den lyse morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spurgt før men hvor mange øl, sodavand og cider køber i pr person? Fra kl 13-den lyse morgen?

 

Er du på søster bk? Der mener jeg der ligger mange tråde om emnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jeg egentlig. Synes bare der er så lidt aktivitet derinde så jeg kigger sjældent :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jeg egentlig. Synes bare der er så lidt aktivitet derinde så jeg kigger sjældent :blush

Det samme her - det er så dødt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme her - det er så dødt...

For mig personligt så synes jeg at siden er bygget besværligt op ift babyklar så jeg gider ikke at gå på da jeg altid er fra mobilen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig personligt så synes jeg at siden er bygget besværligt op ift babyklar så jeg gider ikke at gå på da jeg altid er fra mobilen :rolleyes

Den vogn er jeg også med på - måske er det også fordi der var meget mere aktion, da jeg planlagde mit første bryllup

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den vogn er jeg også med på - måske er det også fordi der var meget mere aktion, da jeg planlagde mit første bryllup

Ja måske.. Jeg synes hvertfald at jeg får mere hjælp herinde :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 8 års bryllupsdag idag :biglove

Hvilket for os nærmest er rundt, da vi har noget med ottetallerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEDSMELTNING!!!

Jeg har regnet forkert og jeg troede at vi "kun" skulle bruge 20 borde = 20 borddekorationer. Jeg har så gået og samlet ting og pynt til 20 borde (eller faktisk kun til 10 borde da jeg ville dele dekorationen op i 2 og gøre det simpelt). Jeg har så lige fundet ud af at vi skal bruge 23 borde :boo så jeg mangler jo alt pynt til 3 borde! Tingene kan ikke købes mere da jeg enten har fået det gratis eller har købt det på tilbud. Fordi jeg allerede gør det meget simpelt kan jeg ikke bare sprede det mere ud og jeg kan ikke pga lokalet ændre særlig meget på bordopstillingen. Ét bord skal bruges som børnebord så her kan jeg lave det meget børnevenligt og der behøver ikke pynt som sådan - men hvad pokker skal jeg gøre med de sidste to borde?

Øv hvor er jeg dum :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEDSMELTNING!!!

Jeg har regnet forkert og jeg troede at vi "kun" skulle bruge 20 borde = 20 borddekorationer. Jeg har så gået og samlet ting og pynt til 20 borde (eller faktisk kun til 10 borde da jeg ville dele dekorationen op i 2 og gøre det simpelt). Jeg har så lige fundet ud af at vi skal bruge 23 borde :boo så jeg mangler jo alt pynt til 3 borde! Tingene kan ikke købes mere da jeg enten har fået det gratis eller har købt det på tilbud. Fordi jeg allerede gør det meget simpelt kan jeg ikke bare sprede det mere ud og jeg kan ikke pga lokalet ændre særlig meget på bordopstillingen. Ét bord skal bruges som børnebord så her kan jeg lave det meget børnevenligt og der behøver ikke pynt som sådan - men hvad pokker skal jeg gøre med de sidste to borde?

Øv hvor er jeg dum :(

Hvad har du nu til bordene? Og hvor mange sidder der ved hvert bord?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2quox1w.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2quox1w.jpg

Er det ikke i den forkerte tråd? :lolhit :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke i den forkerte tråd? :lolhit :kiss

:lol

Jeg er kun lidt træt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Jeg er kun lidt træt :rolleyes

Men stadig lige skøn :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vaser hvor der skal grene i og flasker hvor der skal en enkel rose i og så maaange bloklys. Grankogler i kupler. (se evt i min tråd hvis det lyder mærkeligt).. Jeg kører den meget enkle stil.. Vi skal sidde i et E og med 4 på hvert bord.. Jeg havde forestillet mig at pynten skulle stå på en linje ned af bordene - men nu kommer det til at virke så tomt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2quox1w.jpg

Jeg troede at det var en idé til bordpynt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har vaser hvor der skal grene i og flasker hvor der skal en enkel rose i og så maaange bloklys. Grankogler i kupler. (se evt i min tråd hvis det lyder mærkeligt).. Jeg kører den meget enkle stil.. Vi skal sidde i et E og med 4 på hvert bord.. Jeg havde forestillet mig at pynten skulle stå på en linje ned af bordene - men nu kommer det til at virke så tomt

Du kan ikke købe ind så der er to slags deko? Så du har hver anden af den nye og hver anden af den "planlagte"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER