Posted October 4, 2016 Vi skal ha "hov jeg har glemt at tænke på aftensmad - hvad har vi i huset" igen :rolleyes I dag ku det blive til bagte kyllingfileter krydret med urtesalt og paprika, rosmarinkartofler i ovn, kogt blomkål og en lille rest brun sovs. Nøj jeg må altså til at planlægge, jeg har virkelig lyst til "rigtige" retter af lækker efterårsmad Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 4, 2016 MC D i bilen på vej hjem fra kursus Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2016 Boller i karry med broccoli ved siden af Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2016 Jeg har lavet forloren hare tomatsovsversion m fuldkornsbulgur OG en porretærte. Kæft hvor er jeg sej :D ligge og tuder af smerte men vi får hjemmelavet mad i dag Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2016 Grøntsagssuppe m bacon, persille, og flute. Samt rugbrød med fiskefilet. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2016 Spaghetti m. Sovs/suppe af blomkål, hønsekødssuppe, løg og krydderier (blendet) tilsat krydret hakket oksekød. I morgen bliver det spist som suppe med brød til og Evt. Ris til at proppe i. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2016 Vi fik hakkebøffer m. kartofler og sovs :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Mathilde og hendes veninde laver fuldkornshotdogs og pastasalat :loveshower I morgen kommer min søde moster og hjælper lidt til når der skal laves lækker kylling wok ret som jeg har købt ind til på nemlig. Vi skal ikke ha flere nedsmeltninger over madlavning satser jeg på :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Mathilde og hendes veninde laver fuldkornshotdogs og pastasalat :loveshower I morgen kommer min søde moster og hjælper lidt til når der skal laves lækker kylling wok ret som jeg har købt ind til på nemlig. Vi skal ikke ha flere nedsmeltninger over madlavning satser jeg på :) Det lyder fornuftigt! Og mega fedt med sådan nogle søde hjælpere :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Vi skal ha' pasta med tomatsovs :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Frikadeller med kartofler og noget kålsalat, men jeg tror, vi bytter om, så vi får boller i karry i stedet :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Frikadeller med kartofler og noget kålsalat, men jeg tror, vi bytter om, så vi får boller i karry i stedet :D Rebel! :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Rebel! :D Og vil du så høre noget endnu vildere? Frikadellerne var planlagt til i går! :O :o Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Og vil du så høre noget endnu vildere? Frikadellerne var planlagt til i går! :O :o Ej! Ej! Ej! Sådan ustruktureret omgang med madplanen går da slet ikke :blink :blink Ryk ind i geled og hold dig til planen! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Ej! Ej! Ej! Sådan ustruktureret omgang med madplanen går da slet ikke :blink :blink Ryk ind i geled og hold dig til planen! Jeg ved da heller ikke hvad det ligner :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Tortillas - mums alles yndlings mad her i huset Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2016 Ej! Ej! Ej! Sådan ustruktureret omgang med madplanen går da slet ikke :blink :blink Ryk ind i geled og hold dig til planen! Og :LOL TAK for god griner Share this post Link to post Share on other sites