Posted November 12, 2016 59 minutes ago, TroldeMor said: Det er fars fra en ko af racen Charolais Lidt i stil med Hereford hvis du kender den? Bedste hakkebøffer ever Har hørt om Hereford, aldrig smagt det. Det lyder lækkert Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 vi skal til mortensaften, så AND! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 De her 9 retter - de to desserter laver kokken så special til mig da jeg er allergisk overfor citrusfrugt - og så vino til Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 Just now, SDB said: De her 9 retter - de to desserter laver kokken så special til mig da jeg er allergisk overfor citrusfrugt - og så vino til Velbekomme! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 36 minutes ago, SDB said: De her 9 retter - de to desserter laver kokken så special til mig da jeg er allergisk overfor citrusfrugt - og så vino til Lidt irriterende type! Nyd det, søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 57 minutes ago, Tumlepigen said: Velbekomme! Tak 21 minutes ago, Fru.Mor said: Lidt irriterende type! Nyd det, søde Haha max irriterende type I know tak vi vil nyde det. Mie skal passes med overnatning for første gang så vi er spændte og glæder os. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 23 minutes ago, SDB said: Tak Haha max irriterende type I know tak vi vil nyde det. Mie skal passes med overnatning for første gang så vi er spændte og glæder os. Haha, godt du selv er klar over det Hvor bliver det skønt for jer! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 1 hour ago, Fru.Mor said: Haha, godt du selv er klar over det Hvor bliver det skønt for jer! Selvindsigt det er en egenskab jeg besidder og tak - nu venter vi spændte på bussen Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2016 Andesteg med det hele, som en surprise til Mr. Julefrokost-igår-tømmermænd-i-dag Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2016 Pizza junk fra den lokale til os og rester af pasta kødsovs til tumlingen som lyste op i et kæmpe smil da han så min pizza Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2016 Jorskokkesuppe med stegte æbler og hasselnødder med brød til Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2016 Svensk pølseret - rester fra i går. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2016 1 hour ago, JosephinePN said: Jorskokkesuppe med stegte æbler og hasselnødder med brød til Vi skal også have jordskokkesuppe! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2016 1 minute ago, Aja said: Vi skal også have jordskokkesuppe! Det er bare lækkert! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2016 Hamburgryg med flødekartofler Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2016 Tærte med porre og kylling Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 20, 2016 Kylling, bønnespirer og peberfrugt i gryde og så med ris og chilisauce til Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2016 kylling, nudler og grønsager Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2016 Hjemmelavet burger og pomfritter. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2016 Koteletter i fad med hakket tomat/peberfrugt/løg/bacon tilbehør bliver ris og flute Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 22, 2016 Hjemmelavet pizza og lidt brasede kartofler ved siden af så vi undgår mad spild :-) Share this post Link to post Share on other sites