Posted September 11, 2016 Spaghetti med en lækker kødsovs til :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2016 Pastasalat med tun, æg og rejer i :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2016 Kalvefrikadeller med blomkålsris, dijoncreme og gulerødder og rød peber. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Kylling i karry med ris og ærter Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Frikadeller med dampet spidskål, nøj det var godt i varmen :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Ud og spise med min søster i Kbh - hedder vidst gorilla restauranten Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Har lyst til noget rigtig godt, men har hverken tid eller overskud til at lave det :( Har fundet 3 tortillas og 250 g hakket oksekød i fryseren. Så er der en til hver og hvad vi gør derudover, ved jeg ikke <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Ud og spise med min søster i Kbh - hedder vidst gorilla restauranten Uh, det skulle være vildt godt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Jeg bagte pitabrød i middags, rørte tunsalat og skar grøntsager :) vi kom hjem lige til spisetid og så var det bare drøn lækkert at det var klar! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Uh, det skulle være vildt godt! Glæder mig ihvertfald. Menuen så lækker ud :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Jeg bagte pitabrød i middags, rørte tunsalat og skar grøntsager :) vi kom hjem lige til spisetid og så var det bare drøn lækkert at det var klar!Årh ja, hvor super-mom-agtigt! :respekt Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Årh ja, hvor super-mom-agtigt! :respekt Haha tak :kiss Jeg er nærmere bare på forkant for at undgå katastrofer :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2016 Kalvefrikadeller, blomkålsris/pasta og tomatsauce med gnavegrønt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Koteletter i fad :) :ditto Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Hvid fisk i fad med fløde-ostesovs og pasta/ris Total impro-ret så er spændt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Rester :( jeg er ikke fan :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Vi fik panerede fiskefileter, aspargeskartofler, persillesovs og ærter :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Fiskefrikadeller med pasta og salat med melon Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 tærte og stegt spidskål til - og Mie var kæmpe fan - Mie mere tærte kage tak :P haha ja ja ungen troede åbenbart det var kage Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Hakkebøf, melanzane alla parmiggiano og totalt impro-sidedish med porre/rosenkål/fløde/oregano/citron og en lille grøn salat Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Igår koteletter med ris, Bretagne sauce og grøntsager Idag kartofler med ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Fiskefilet, kartofler og persillesovs :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Pølser, kartoffelsalat og grønt Share this post Link to post Share on other sites