Posted October 7, 2016 Burger! Præcis som madplanen dikterer, nogle af os kan nemlig godt holde os til planen :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2016 Burger! Præcis som madplanen dikterer, nogle af os kan nemlig godt holde os til planen :D Du bliver hånlig nu :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2016 Du bliver hånlig nu :D Når denne uge er den første i ÅR hvor jeg indtilvidere har holdt planen, så bliver jeg nødt til det :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2016 Når denne uge er den første i ÅR hvor jeg indtilvidere har holdt planen, så bliver jeg nødt til det :P "Uh uh, se mig, jeg kan overholde en madplan" Jeg hader typen :rolleyes :bunny Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2016 "Uh uh, se mig, jeg kan overholde en madplan" Jeg hader typen :rolleyes :bunny Du er sådan rigtig fredagsstrid i dag var? Nød* lære sulten kvinde at holde sig til planen. * det sku dyrt det med at købe nyt hus <_< Så vi sparer lige lidt hvor spares kan. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2016 Oksedeller med stuvet spidskål! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2016 Flæskesteg med det hele :yay og abemad til dessert Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2016 And med kartofler, sovs og chips Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2016 Fløde kartofler, kylling med pesto og bacon....håber det blir lækkert :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2016 Jeg laver risengrød af brune grødris - de blir simpelthen ikke færdige i dynen, jeg må koge den op igen. Gik i gang i formiddag så forhåbentlig er den klar i aften Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2016 3-retters jordskokkesuppe med kammuslinger oksefilet med grønt blomme i Madeira Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2016 Taco'er med masser af creme fraiche Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2016 Risengrøden af brune grødris blev god og tung men den måtte koges op 3 gange før den blev til rigtig grød Så vi fik tomatsuppe med kødboller, og risengrød til dessert. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 23, 2016 Farsbrød med kartofler og en sauce til Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 23, 2016 1 hour ago, skruk said: Ris og kidney bønner Er du ok søde? Jeg synes at de fleste af dine indlæg indeholder en trist smiley Altså jeg holder ikke regnskab! og jeg ville også selv blive trist af ris og kidney bønner, men nu ville jeg lige spørge Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 23, 2016 Vi fik flæskestegsburgere MEGA fråder! Jeg nød det lige lidt ekstra fordi det nærmest er det første jeg har spist siden torsdag Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 23, 2016 5 minutes ago, Stephi-moren said: Er du ok søde? Jeg synes at de fleste af dine indlæg indeholder en trist smiley Altså jeg holder ikke regnskab! og jeg ville også selv blive trist af ris og kidney bønner, men nu ville jeg lige spørge Du er sød jeg er mærket af, at ingen af os trives med vores tilværelse ligenu Im kan slet ikke overskue de lange dage i dp, jeg kan ikke overskue at være væk så mange timer og manden min knokler ud af bukserne på arbejde, men får kun kritik jeg glæder mig vidst bare til barsel Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 23, 2016 Pizzaer fra den lokale til alles store glæde Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 14 hours ago, skruk said: Du er sød jeg er mærket af, at ingen af os trives med vores tilværelse ligenu Im kan slet ikke overskue de lange dage i dp, jeg kan ikke overskue at være væk så mange timer og manden min knokler ud af bukserne på arbejde, men får kun kritik jeg glæder mig vidst bare til barsel Det lyder også hårdt på alle fronter håber det er snart du kan få barsel? Du må være 29+ også? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 7 minutes ago, Saga74 said: Det lyder også hårdt på alle fronter håber det er snart du kan få barsel? Du må være 29+ også? Desværre først til februar pga eksamen Share this post Link to post Share on other sites