Posted September 23, 2016 Kyllingfrikadeller, kartoffelsalat, syltede agurker og gnave grønt Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2016 Wienersnitzel m bagt kartoffel og bearnaisesovs til manden. Jeg vil have vegetarlasagne..og børnene + overnattende legekammerat har bestilt hjemmelavet pizza..godt det er lørdag og man har uanede mængder af tid i køkkenet idag Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2016 Flæskesteg med det hele :yay - fantastiske svigermor der bare imødekommer ens ønsker når man ringer :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2016 Svamperisotto, skaftkoteletter og dampet broccoli Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Mad hos svigermekanikken :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Rødbedesuppe med peberrodscreme Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Bøf stroganoff med knuste kartofler/butternut squash/blomkål og salat med rå rødbede, feta og græskarkerner. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Svigermor laver sin berømte gammeldags grydestegt kylling med persille og ikke mindst en fantastisk sovs :yay :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Har lige smækket en kyllingelasagne sammen med en masse grønt og hytteost. Og en salat - så det klar til i aften. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 26, 2016 Det var så kyllinge bryst i ovn med krydderier....og flødekartofler og en salat til :-) Og æbledessert med vanilje is til...mums Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2016 Noget mørbradgryde i stegesoen. Har en masse grøntsager der skal bruges så de ryger i sovsen ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2016 Jeg har taget pølsehorn og pizzasnegle op fra fryseren, det er hvad overskuddet er til i dag ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2016 Rugbrød for anden dag i træk! Vi skal møde med advokat fra 16-17, verdens absolut værste tidspunkt <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 Jeg har taget pølsehorn og pizzasnegle op fra fryseren, det er hvad overskuddet er til i dag ;) Lyder da lækkert, vi fik havregrød i går! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 Lyder da lækkert, vi fik havregrød i går! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 Noget mørbradgryde i stegesoen. Har en masse grøntsager der skal bruges så de ryger i sovsen ^_^Rester :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2016 Jeg har rigtig lyst til efterårsmad - blendede supper, tunge gryderetter og den slags... håber jeg kan finde energien til at lave noget for hjemmelavet er bare bedst. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2016 Butterchicken med ris, raijta, naan og noget grønt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2016 Indbagt farsbrød med feta og spinat og honning/timian ovnbagte rodfrugter :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2016 Butterchicken med ris, raijta, naan og noget grønt :) Mmmh. Det lyder godt. Har du en god og forholdsvis simpel opskrift? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2016 Mmmh. Det lyder godt. Har du en god og forholdsvis simpel opskrift? :) Når jeg får den fra min søster her en af dagene skal jeg sende dig en pm med den :) det var ihvertfald virkelig lækkert Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 3, 2016 Når jeg får den fra min søster her en af dagene skal jeg sende dig en pm med den :) det var ihvertfald virkelig lækkertTak! :) Share this post Link to post Share on other sites