Posted September 9, 2016 Johannes og jeg er selv hjemme og han har bestilt hot-dogs :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2016 Vores tidsplan skred FULDstændigt! Så drengene (der ikke har synderlig appetit) spiste bare noget yoghurt, Jon spiste rugbrød og jeg snuppede en franskbrød med ost :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Noget sammenkogt af kalvesmåkød med kartoffelmos! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Ved det ikke skal til fest :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Vi skal grille pølser og kartoffelsalat... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Vi skal grille bøffer og ringrider pølser :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Rødspættefileter, squash pandekager, kartofler og gulerødder i ovn og hjemmelavet ketchup :mam Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Fuldkorns porretærte med skinkestrimler i. Lilly får rester af kartoffelbåde og en pølse, hun kan ikke de de grønne tingester :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Kalvefilet på grillen, bønnefritter, fyldte portobellosvampe og blomkålsbearnaise :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Mand og børn fik farseret porre og rugbrød. Jeg sprang aftensmaden over for tredje dag i træk :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Mand og børn fik farseret porre og rugbrød. Jeg sprang aftensmaden over for tredje dag i træk :rolleyes Hvorfor springer du over? God mad er godt :blush Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Mand og børn fik farseret porre og rugbrød. Jeg sprang aftensmaden over for tredje dag i træk :rolleyesPreggo? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Vi fik flæskesteg med kartofler, sovs og asier :mam Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Okse-culotte, hj.lavet barbecue, stegte rødløg og ovnbagte rodfrugter (selleri, pastinak, persillerod). Rimelig kedeligt i farverne med smagen var god :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2016 Fantastisk lækker 3retters! OG bryllupskage! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2016 Hvorfor springer du over? God mad er godt :blush Preggo? Det er en varmeting. Jeg mister totalt appetitten om aftenen, hvis der er varmt :rolleyes (Og nej, jeg har stadig min spiral :)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2016 Pabi Pangang fra fryseren (lavede dobbelt portion sidst) med brune ris, tomatsovs og broccoli. Nammenam. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2016 Gulerodssuppe m. hjemmebagt brød Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2016 Vi fik flæskesteg med kartofler, sovs og asier :mamRester = flæskestegsburgere Share this post Link to post Share on other sites