Posted November 2, 2016 On 19/10/2016 at 3:33 PM, Saga74 said: Jeg laver risengrød af brune grødris - de blir simpelthen ikke færdige i dynen, jeg må koge den op igen. Gik i gang i formiddag så forhåbentlig er den klar i aften Husk en grød kun må stå i seng/varmekasse i max 3 timer. Ellers kan der dannes bakterier Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2016 Vi skal have boller i karry Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2016 31 minutes ago, Girl Next Door said: Husk en grød kun må stå i seng/varmekasse i max 3 timer. Ellers kan der dannes bakterier Det er nok en god ide at passe på. Men mon ikke et opkog klarer det meste? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2016 32 minutes ago, Saga74 said: Det er nok en god ide at passe på. Men mon ikke et opkog klarer det meste? Pas. Læste det bare på nettet engang Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2016 Pølser og brød... Zia skal til Disko i dag og vi er hjemme kl 18,15, så det er en hurtig måltid der bliver lavet;-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2016 En omgang mor og Mie er alene så det skal være nemt = suppe, flute, frikadeller og grønt fra fryseren og pasta Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2016 Kylling i karry som ristaffel efter mandens forespørgsel Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2016 Grovpasta med Kyllinge-kødsauce Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2016 Andebryster, ovnbagte kartofler og champingionsauce. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2016 Igår fik vi fiske frikadeller fra fiske handleren med groft brød, agurkesalat og remoulade til. Idag ? Overvejer schnitzel med kartofler eller lignende.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 4, 2016 Tortilla med oksekød, stegt spidskål, guacomole diverse grønt mv Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 Oksemedaljoner, ovnbagte kartofler, bønner/ærter og lys rodfrugtesauce Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2016 Tror vi skal have noget wok med masser af grøntsager og teryakimarineret kylling Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 Millionbøf med ovnbagt blomkålsmos Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 6 hours ago, JosephinePN said: Millionbøf med ovnbagt blomkålsmos Ovnbagt blomkålsmos - det lyder lækkert. Hvordan laves det? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 Hyldebærsuppe med tvebakker Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 Burger med kylling og bacon Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 Rugbrød.. Vi fik pizza til frokost Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 3 hours ago, louisevibe said: Ovnbagt blomkålsmos - det lyder lækkert. Hvordan laves det? Jeg bruger madbandittens opskrift http://www.madbanditten.dk/2016/04/07/bagt-blomkaalsmos-med-pikant-floedeost/ Jeg skifter osten lidt ud alt efter, hvad vi lige har og hvad jeg hsr lyst til. I dag var det bare naturel og revet mozzarella Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 7, 2016 6 minutes ago, JosephinePN said: Jeg bruger madbandittens opskrift http://www.madbanditten.dk/2016/04/07/bagt-blomkaalsmos-med-pikant-floedeost/ Jeg skifter osten lidt ud alt efter, hvad vi lige har og hvad jeg hsr lyst til. I dag var det bare naturel og revet mozzarella Hende er jeg fan af. Men endnu en ret der er svær at lave når man ikke kan tåle mælkeprotein Share this post Link to post Share on other sites