Susanne

Smalltalk II

892 indlæg i dette emne

Undskyld men :D

Jeg måtte også grine for mig selv.. Det havde jeg alligevel ikke lige forventet ville komme ud af min 3åriges ellers så pæne mund!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, jeg fik aldrig svaret på jeres kommentarer mht svømmehjælp. Det er sjovt som man nogle gange glemmer at tænke sig om. Jeg har slet ikke indset at vi kunne begynde at træne hende i at svømme selv :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så står den på tjek ved ørelægen igen.. Er spændt på hvad han siger, nu Vi ikke har brugt næse-ballonen så ofte som Vi burde.. Det er bare ikke nemt, når hun ikke har kræfter nok til at gøre det korrekt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det tredje dagen at Clara har tynd mave:-(

Jeg håber at det snart er overstået for hun spurgte i morges om hun måtte komme i BH:-( Åh stakkel pige - Dejligt at hun savner sin BH. Hun spurgte også om farmor skulle passe hende, og blev lidt mut da jeg sagde at det skulle hun ikke... :-( 

 

Jeg har nu været heldig at farmor har taget hende mandag og tirsdag, fordi at hun har fri... I dag skal hun på arbejde i eftermiddag, hun kunne godt tage hende, men så vil Zia være alene hjemme rigtig længe og det vil jeg ikke byde Zia... Hun er 7 år. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke hvad jeg skal købe til Caroline i 4 års fødselsdagsgave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke hvad jeg skal købe til Caroline i 4 års fødselsdagsgave...

Silke Elia ønsker sig primært 4 kategorier: bøger, puslespil, (bræt)spil og tøj i næste størrelse.

Hun har fået en større cykel i før fødselsdagsgave af farmor og farfar for en måneds tid siden.

Synes ikke hun mangler legetøj. Hun leger alligevel ikke rigtig med det. Medmindre det er udelegetøj. Silke Elia elsker at være ude, som jeg også mener Caroline gerne vil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøj har hun alt for meget af, cykel har hun lige fået af bedste, Barbie er et hit men det ved jeg at hun får af andre, ja hun elsker at være ude, men heller ikke der mangler hun noget jeg kan komme i tanke om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøj har hun alt for meget af, cykel har hun lige fået af bedste, Barbie er et hit men det ved jeg at hun får af andre, ja hun elsker at være ude, men heller ikke der mangler hun noget jeg kan komme i tanke om...

Erica (på fem år) får:

Løbehjul

Globus

Badedragt

Fiskestang

Elektrisk tandbørste

Billetter til Cirkus Summarum

Diskokugle til værelset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøj har hun alt for meget af, cykel har hun lige fået af bedste, Barbie er et hit men det ved jeg at hun får af andre, ja hun elsker at være ude, men heller ikke der mangler hun noget jeg kan komme i tanke om...

Kunne det ikke være nogle oplevelser ude?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med LEGO friends? Det overvejer vi snart at anskaffe lidt af for at se om det er noget...

Hvad med rulleskøjter til udendørs leg, man kan få nogle med 4 hjul, 2 og 2 ved siden af hinanden, dem begynder vores datter på 4,5 at kunne kære på.

Udklædningstøj og smykker er også altid et hit her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna er begyndt at tisse i sengen om natten igen :( ikke hver nat, men nok 3 gange den seneste uge... + 2 gange i sidste uge. Nogle gange vågner hun ved at hun tisser og enkelte gange bemærker hun det ikke.. What to do???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna er begyndt at tisse i sengen om natten igen :( ikke hver nat, men nok 3 gange den seneste uge... + 2 gange i sidste uge. Nogle gange vågner hun ved at hun tisser og enkelte gange bemærker hun det ikke.. What to do???

det oplever vi også indimellem med lucas stadigvæk.. har fundet ud af at det ofte hænger sammen med hvis der sker alt for meget.. det er heller ikke altid at lucas vågner ved han tisser, men oftest så når han ud af sengen men ikke ud på toilettet, der tager han natbukser og underbukser af.. sommetider tager han selv andre underbukser på ellers kalder han på mig...

det vi gør det er vi sørger for han kommer på toilettet lige inden sengetid og han ikke får alt for meget at drikke de sidste timer inden sengetid... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det oplever vi også indimellem med lucas stadigvæk.. har fundet ud af at det ofte hænger sammen med hvis der sker alt for meget.. det er heller ikke altid at lucas vågner ved han tisser, men oftest så når han ud af sengen men ikke ud på toilettet, der tager han natbukser og underbukser af.. sommetider tager han selv andre underbukser på ellers kalder han på mig...

det vi gør det er vi sørger for han kommer på toilettet lige inden sengetid og han ikke får alt for meget at drikke de sidste timer inden sengetid...

Luna tisser bare i sengen.. Er lidt træt af at vaske dyner og sengetøj efterhånden.

Sys bare ikke der er sket noget ud over det sædvanlige :unsure

Hmm. Hun bliver jo puttet kl. 19. Og Vi spiser aftensmad 17.30-18. Sys næsten ikke jeg kan undgå at hun får væske tæt på sengetid :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna tisser bare i sengen.. Er lidt træt af at vaske dyner og sengetøj efterhånden.

Sys bare ikke der er sket noget ud over det sædvanlige :unsure

Hmm. Hun bliver jo puttet kl. 19. Og Vi spiser aftensmad 17.30-18. Sys næsten ikke jeg kan undgå at hun får væske tæt på sengetid :help

Marlon (som ellers havde været uden natble temlig længe) begyndte pludselig også at tisse i sengen om natten igen på et tidspunkt..... Så meget at vi faktisk overvejede natble, både for hans og min skyld :rolleyes

Men efter en måneds tid gik det ligesom over af sig selv igen..... Jeg tænker måske at han har været lidt stresset af et eller andet, eller måske har han haft "tissedrømme". Men det gik over, og nu sker det ikke mere.

Håber snart tisseriet hører op, det er vildt frustrerende! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon (som ellers havde været uden natble temlig længe) begyndte pludselig også at tisse i sengen om natten igen på et tidspunkt..... Så meget at vi faktisk overvejede natble, både for hans og min skyld :rolleyes

Men efter en måneds tid gik det ligesom over af sig selv igen..... Jeg tænker måske at han har været lidt stresset af et eller andet, eller måske har han haft "tissedrømme". Men det gik over, og nu sker det ikke mere.

Håber snart tisseriet hører op, det er vildt frustrerende! :kram2

Rart at vide at de godt kan have sådan er periode.. Jeg tror hun drømmer helt ekstremt for tiden, så der foregår nok en masse oppe i den lille hoved :)

Vi giver det lidt tid og håber på at det snart stopper igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa holder fødselsdag i morgen og bedsteveninden med familie er inviteret.

Da jeg henter i dag:

Veninde: hvad ønsker du dig?

Filippa: ansigtsmaling så jeg kan male sommerfugl på min mor.

Veninde: så køber jeg ansigtsmaling.

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa holder fødselsdag i morgen og bedsteveninden med familie er inviteret.

Da jeg henter i dag:

Veninde: hvad ønsker du dig?

Filippa: ansigtsmaling så jeg kan male sommerfugl på min mor.

Veninde: så køber jeg ansigtsmaling.

:biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har putning af Edith varet 2 timer og 15 minutter. Jeg bliver sindssyg!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har putning af Edith varet 2 timer og 15 minutter. Jeg bliver sindssyg!!!!

:kram Det er max anstrengende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det er max anstrengende!

Hun faldt endelig i søvn kl 22.30! Altså seriøst - hvad sker der for det?!?

Og tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun faldt endelig i søvn kl 22.30! Altså seriøst - hvad sker der for det?!?

Og tak for kram :kiss

Varmen?

Håber de begge sover godt i nat og det er bedre i morgen aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Varmen?

Håber de begge sover godt i nat og det er bedre i morgen aften!

Ja, det er det nok... But still :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan ikke få Marius til at lave stort på toilettet. Han vil have ble på. Så nu har vi været totalt upædagogiske og lovet ham en bruder lastbil med tipcontainer som han har ønsket sig længe. Som må vi se om det kan lokke ham på toilettet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan ikke få Marius til at lave stort på toilettet. Han vil have ble på. Så nu har vi været totalt upædagogiske og lovet ham en bruder lastbil med tipcontainer som han har ønsket sig længe. Som må vi se om det kan lokke ham på toilettet :D

Nogen gange virker det upædagogiske ;) Vi havde en kort periode smartest som belønning 1 for tis 2 for stort, det var meget motiverende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan ikke få Marius til at lave stort på toilettet. Han vil have ble på. Så nu har vi været totalt upædagogiske og lovet ham en bruder lastbil med tipcontainer som han har ønsket sig længe. Som må vi se om det kan lokke ham på toilettet :D

 

Ellers prøv bogen "Hr. Pølle".. Den var guld værd her! Elliot ville nemlig heller ikke lave på wc, men det gør han nu.. Indtil videre ;)

 

EDIT: KLIKKELIK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER