Susanne

Smalltalk II

892 indlæg i dette emne

Karla er hjemme i dag med ondt i det ene ben. Hun kan slet ikke gå på det. Hun har fået panodil, og har flere gange bedt om mere. Det ligner vokseværk, men det virker voldsommere end jeg husker det. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Karla er hjemme i dag med ondt i det ene ben. Hun kan slet ikke gå på det. Hun har fået panodil, og har flere gange bedt om mere. Det ligner vokseværk, men det virker voldsommere end jeg husker det. :unsure

 

Jeg håber det snart går over igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det snart går over igen :kram2

Tak, det gør jeg ogaå..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min store dreng sandelig suttefri :o :wub

Eller det håber vi ihvertfald :p sutterne er afleveret i Legoland, og vi har ikke nogen derhjemme :p

Sejt! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min store dreng sandelig suttefri :o :wub

Eller det håber vi ihvertfald :p sutterne er afleveret i Legoland, og vi har ikke nogen derhjemme :p

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og igen i aften, ikke et kny! Ham er bare mega stolt over at han ikke bruger sut mere :wub

Det er sørme også godt gået! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Succesfuld første overnatning med bedsteveninden herhjemme :yay Store piger, altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Succesfuld første overnatning med bedsteveninden herhjemme :yay Store piger, altså!

 

De bliver bare så store! Dejligt det gik godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Succesfuld første overnatning med bedsteveninden herhjemme :yay Store piger, altså!

Ej hvor lyder det bare hyggeligt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Succesfuld første overnatning med bedsteveninden herhjemme :yay Store piger, altså!

 

:glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sutter stadig på alt muligt ind imellem og siger jævnligt, at hun savner sine sutter (hun afleverede dem for præcis et år siden, da hun var 3 år og 7 mdr).

Nu har hun hjemve efter en uge hjemmefra, hun har suttet på sit hår, uldtæppet (!) og mærket på dynen og har lige grædt, fordi hun savner sine sutter :(

Jeg gav hende til sidst lov til at prøve en af Sofies i den tro, at det ville føles forkert for hende og hun ville indse, at det er ideen om den og den tryghed de gav, hun savner. Og så så hun fandme helt salig ud og suttede på den :blink :(

Hun har helt frivilligt afleveret den igen, men for fanden altså! Hun var jo ikke klar dengang og det giver mig til stadighed dårlig samvittighed :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sutter stadig på alt muligt ind imellem og siger jævnligt, at hun savner sine sutter (hun afleverede dem for præcis et år siden, da hun var 3 år og 7 mdr).

Nu har hun hjemve efter en uge hjemmefra, hun har suttet på sit hår, uldtæppet (!) og mærket på dynen og har lige grædt, fordi hun savner sine sutter :(

Jeg gav hende til sidst lov til at prøve en af Sofies i den tro, at det ville føles forkert for hende og hun ville indse, at det er ideen om den og den tryghed de gav, hun savner. Og så så hun fandme helt salig ud og suttede på den :blink :(

Hun har helt frivilligt afleveret den igen, men for fanden altså! Hun var jo ikke klar dengang og det giver mig til stadighed dårlig samvittighed :(

Det er godt nok vildt, at hun kan have det sådan efter et helt år uden sutter :unsure

Måske har det noget med storesøster/lillesøster at gøre?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok vildt, at hun kan have det sådan efter et helt år uden sutter :unsure

Måske har det noget med storesøster/lillesøster at gøre?

:kram

Det har altid været sådan - også inden Sofie kom. Ikke ofte, men det hænder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, kan det trøste dig lidt at jeg brugte sut til jeg var fem, og jeg er blevet relativt normal. Til gengæld var mine mælketænder formet tydeligt efter sutten og jeg ville ønske mine forældre havde gidet at "tage kampen" med mig tidligere. Jeg kan levende huske, hvordan det var at skulle af med den, og det er ikke forbundet med noget godt for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, kan det trøste dig lidt at jeg brugte sut til jeg var fem, og jeg er blevet relativt normal. Til gengæld var mine mælketænder formet tydeligt efter sutten og jeg ville ønske mine forældre havde gidet at "tage kampen" med mig tidligere. Jeg kan levende huske, hvordan det var at skulle af med den, og det er ikke forbundet med noget godt for mig.

Jeg tilslutter mig dette med et :ditto Jeg havde det virkelig dårligt da Me. I marts gav hendes sutter væk. Me. Har så været klar og da jeg en dag i panik og skrig og skrål på vej ud af døren var ved at give hende Mi.s sut så hun på mig og sutten med afsky

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida er blevet rigtig bange for at Eigil og jeg skal forlade hende igen. Vi var ude og gå tur med barnevognen, da ham med flyvemaskinerne starter og letter langsomt(vores nabo har små fly, han flyver rundt i en gang imellem). Ida som cykler lidt foran os, smider cyklen og kommer grædende hen og krammer mig, mens hun råber "mor og Eigil skal blive her ved mig, de må ikke tage på sygehuset igen"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida er blevet rigtig bange for at Eigil og jeg skal forlade hende igen. Vi var ude og gå tur med barnevognen, da ham med flyvemaskinerne starter og letter langsomt(vores nabo har små fly, han flyver rundt i en gang imellem). Ida som cykler lidt foran os, smider cyklen og kommer grædende hen og krammer mig, mens hun råber "mor og Eigil skal blive her ved mig, de må ikke tage på sygehuset igen"

Åhr, lille pige med mange tanker.

:kram til Ida og mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Så overgav jeg mig til bestikkelse - og hold nu op hvor han pludselig render på toilettet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas kan ikke styreafføringen og når ikke på toilet mere sådan har det været i 3 uger nu, der er rav i forstoppelsen som vi ellers har styret med movicol... Det er både synd og fustrerende... Hvad gør man lige? Tyr man til ble igen?? Til der igen er styr på det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal stille op med Den store. Vi må håbe at det at komme tilbage til bh gør godt. I dag ville hun ikke have børstet tænder, fordi hun gør det kun selv hos mor, hun taler grimt og er konstant ude på at drille eller gør den lille ked. B er målløs over hun intet filter har og hun skriger over eet mindste der ikke passer hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal stille op med Den store. Vi må håbe at det at komme tilbage til bh gør godt. I dag ville hun ikke have børstet tænder, fordi hun gør det kun selv hos mor, hun taler grimt og er konstant ude på at drille eller gør den lille ked. B er målløs over hun intet filter har og hun skriger over eet mindste der ikke passer hende

 

Hvor det ærgerligt, der er så forskellige værdier i hendes to hjem. I gør det sikkert allerede, men jeg vil bruge meget energi på at snakke om at i det her hus er der nogle regler, ved hendes bio-mor er der andre regler, i børnehaven nogle helt tredje og når hun besøger en veninde kan der også være andre regler. Så argumentet med at det må hun (lade være med) ved bio-mor er ikke et argument.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius er med sin far til 4 års undersøgelse pt og har helt ondt i maven. Marius ville bestemt ikke ned til lægen og måles og vejes og have et stik i låret. Han er helt umulig idag oveni. Håber det går godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er begyndt at sige 'kun for store børn' hvis Nohr piller ved nogle af hans ting.

Nohr, William og Jon er i soveværelset og jeg hører William 'nej Nohr, kun for store børn', hvorefter jeg hører Jon 'jamen William, det er jo Nohrs seng' :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius er med sin far til 4 års undersøgelse pt og har helt ondt i maven. Marius ville bestemt ikke ned til lægen og måles og vejes og have et stik i låret. Han er helt umulig idag oveni. Håber det går godt...

Hvordan gik det? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er begyndt at sige 'kun for store børn' hvis Nohr piller ved nogle af hans ting.

Nohr, William og Jon er i soveværelset og jeg hører William 'nej Nohr, kun for store børn', hvorefter jeg hører Jon 'jamen William, det er jo Nohrs seng' :lol

:haha bandit :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER