Susanne

Smalltalk II

892 indlæg i dette emne

Hmm. Er der nogen af jer der ved hvor længe et øre må løbe, når barnet har dræn i? Lucas ene øre har løbet siden mandag, stoppede så i aftes og startede igen her til aften. Han har ikke feber og har været i børnehave alle dage hvor de siger han kun har nævnt det få gange og så leget videre.

Min datters ører blødte og løb med væske konstant i nogle måneder efter dræn! Heldigvis kom væsken ud! Vi fik skiftet dræn ud med titaniumsdræn, det hjalp en smule! Efter samråd med læge og ørelæge gik vi på mælkefri diæt, og siden da, har hun ikke blødt/væsket! (Har dog fået lagt nye dræn efterfølgende pga de faldt ud!)

Hvor lang tid er det siden? Altså med dræn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han fik dræn i d 26 maj og der har intet været siden det er først nu det er begyndt at løbe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han fik dræn i d 26 maj og der har intet været siden det er først nu det er begyndt at løbe.

Jeg ville kontakte ørelægen. Men i de fleste tilfælde er det bare tegn på, at drænene virker. Er han forkølet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er han. Det er han nærmest konstant. Vi venter pt på at få besked fra sygehuset da han skal have fjernet polypper der, da ørelægen ikke kan gøre det pga hans astma.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er han. Det er han nærmest konstant. Vi venter pt på at få besked fra sygehuset da han skal have fjernet polypper der, da ørelægen ikke kan gøre det pga hans astma.

Altså det plejer at være normalt at det kan løbe ud ved forkølelse. Men jeg ville for sikkerheds skyld tale med ørelægen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store datter fylder idag 3 år!! Vildt at skulle til at følge med hos de store børn... ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store datter fylder idag 3 år!! Vildt at skulle til at følge med hos de store børn... ☺

Tillykke med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store datter fylder idag 3 år!! Vildt at skulle til at følge med hos de store børn... ☺

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I morgen skal Camille i cirkus for første gang :) ih hvor er jeg spændt! Hun har selv valgt at mig, hendes far og hendes farmor skulle med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal Camille i cirkus for første gang :) ih hvor er jeg spændt! Hun har selv valgt at mig, hendes far og hendes farmor skulle med :)

Det glæder mig altid på Camilles vegne, at der er sådan et udmærket forhold (fornemmer jeg) mellem hendes forældre :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg er faktisk bare vildt ked af at jeg føler mig som sådan en unfit mom for min snart 4 årige... Før var weekenderne hygge... Nu er weekenderne et mareridt fordi jeg har så svært ved at rumme min snart 4 åriges grænsesøgende adfærd.... Hvordan i alverden kommer i andre igennem??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg er faktisk bare vildt ked af at jeg føler mig som sådan en unfit mom for min snart 4 årige... Før var weekenderne hygge... Nu er weekenderne et mareridt fordi jeg har så svært ved at rumme min snart 4 åriges grænsesøgende adfærd.... Hvordan i alverden kommer i andre igennem??

Jeg må indrømme at jeg synes at lørdag og søndag er ugens hårdeste dage :Blush Jeg elsker at have mere tid med William det gør jeg virkelig, men ÅH jeg er S L I D T!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes weekenderne er dejlige. Ikke noget jeg frygter(kan være det sker når den lille kommer) caro har ikke været alene i weekenden i 1,5 måned, så det har været vildt mærkeligt at hun så er det nu, men synes ikke der er nogen problemer og hun leger også lykkeligt selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes weekenderne er dejlige. Ikke noget jeg frygter(kan være det sker når den lille kommer) caro har ikke været alene i weekenden i 1,5 måned, så det har været vildt mærkeligt at hun så er det nu, men synes ikke der er nogen problemer og hun leger også lykkeligt selv

Hvor må det være dejligt når hun gider lege selv.. Det gider min slet ikke... Og jeg har rigtig svært ved at finde overskud til en masse leg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg synes at lørdag og søndag er ugens hårdeste dage :Blush Jeg elsker at have mere tid med William det gør jeg virkelig, men ÅH jeg er S L I D T!

Jeg ville så gerne synes weekenderne var det bedste... Men lige nu er det bare ikke sådan.. Jeg er næsten grædefærdig når ungerne er puttet... Fordi Silas prøver mig af/søger opmærksomhed hele dagen lang.... Jeg prøver at gi ham opmærksomhed og lege med ham sådan et par gange om dagen... Men det virker ikke til at være nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville så gerne synes weekenderne var det bedste... Men lige nu er det bare ikke sådan.. Jeg er næsten grædefærdig når ungerne er puttet... Fordi Silas prøver mig af/søger opmærksomhed hele dagen lang.... Jeg prøver at gi ham opmærksomhed og lege med ham sådan et par gange om dagen... Men det virker ikke til at være nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som hjemme hos os :(

Anna søger mig også H E L E tiden! Og jeg er ved at få spat og det gør mig ked af det. Hun kunne altså også sagtens lege selv og det handler ikke kun om at Sofie er kommet til, men også almindelig kedsomhed og forventning om at blive underholdt :rolleyes

Jeg satser på det er en fase ;) :kram2[/

Ja lad os håbe det er en fase, for det er forfærdeligt virklig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det glæder mig altid på Camilles vegne, at der er sådan et udmærket forhold (fornemmer jeg) mellem hendes forældre :respekt

Igennem det sidste halve år, er hendes far og jeg blevet SÅ tætte igen!

Han er nok faktisk min fortroligste og tætteste ven..!

Han er SÅ god.. Da jeg skulle på sygehuset til noget undersøgelse tog han med, og havde Leah (som jo ikke er hans!) og det samme da jeg skulle til møde om noget praktik... Han var her i går og spise aftensmad og se Disney :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På et tidspunkt syntes jeg også at weekender var drøn hårde, men det var især da Olivia var mindre og de derfor begge krævede en del. Nu hvor er 2 og 4 år leger de bare så godt, det gør bare weekenderne 1000 gange lettere at man ikke skal aktivere hele tiden men at de kan lege med hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja, man får da sandheden af vide nogengange..

Mig: hvad laver Liff?

Luna: hun er nede på mit værelse og hun er ked af det.

Mig: kan du ikke gå ned til hende så?

Luna: nej.... Hun er PISSE irriterende!

Mig: :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cirkus.. Camille var vild med det - dog varede det liiiiige lang nok tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja, man får da sandheden af vide nogengange..

Mig: hvad laver Liff?

Luna: hun er nede på mit værelse og hun er ked af det.

Mig: kan du ikke gå ned til hende så?

Luna: nej.... Hun er PISSE irriterende!

Mig: :blink

Undskyld men :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cirkus.. Camille var vild med det - dog varede det liiiiige lang nok tid..

Dejligt det var en succes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig første fødselsdagsfejring af Filippa :)

I morgen har hun rigtig fødselsdag - om 1 døgn og 27 min bliver hun præcis 5 år :biglove

I morgen kommer børnehaven og bedsteveninden bliver her bagefter. Regner med vi tager en tur i legeland om eftermiddagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER